Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Act 1 er veldig på farm i inferno nå, har fått opp gearet betraktelig, og med en offensive spec så klarer jeg 25k DPS buffet, one-shotter veldig mye med revenge.

Act 2 er fortsatt en helt annen historie, blir trampet i hjel og kommer meg ikke igjennom. Offensive eller defansiv. Har litt penger jeg skal vri på nå så får vi se hvordan jeg best mulig kan optimalisere gearet for act 2 ^^

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det at man dør på ett slag er dårlig game-design, men når målet deres var lage en utrolig krevende vanskelighetsgrad i diablo hadde de nok ikke så mye valg. Dark Souls er (hovedsaklig) et single-player spill, det er mye lettere å skape en vanskelighetsgrad som ikke bare er å øke damagen til motstanderen når man vet omtrent hvor mye personen som spiller vil tåle og hvor mye han tar i damage. Jeg så videoen du linket til, og jeg er til en viss grad enig, men man må innse at spillet har vært ute i omtrent en uke og folk har allerede klart å soloe inferno. Snart kommer RMAH som sikkert vil gjøre at flere legger ut digge items. Blizzard kommer til å balansere og å legge til nye items fortløpende (vil jeg tro), så selv om det er "umulig" nå er det ikke sikkert det blir det lenge. Man vil finne ut av nye builds som også vil hjelpe, det finnes en versjon av 55-monk fra guild wars 2 i diablo der man bruker force armor til wizard. Jeg vil tro det finnes en del muligheter som enda ikke er utforsket.

Spiller man diablo alene så er jo det også ett singleplayerspill? Det er jo ikke noe vanskeligere å balansere i utgangspunktet der enn det er på Dark Souls?

AtW

Lenke til kommentar

haha dåkker e klar over at athene er en karakter som er laget for å skape en community, så bruker han communityet til å redde verden. Via opsharecraft.com, Network neutrality, Sopa for noen år siden. Verste hungers nød i 60 år. 745 000 dollar av 1 000 000 dollar har blitt innsammlet der en norsk nordmann har gitt 20 000 dollar av sin egen lomme.

www.opsharecraft.com

Han skaper hype, lager events for å få folk til å donere.

Feks: Gikk på hunger strike i 10 dager uten å spise for å få masse medienes oppmerksomhet.

Beste builds i russland, china, us, eu mot hverandre speedrun dragon soul heroic.

I mårra e det speedrun inferno. Alt ble/blir streamet live hverdag fra 19-10 på morgenen på det meste

Han e uofficielt world first 60 i diablo 3. og nesten world first inferno. 5 monks compo ble hot fixa pågrunn av han.. å ja han ble sponsora før 500 000 dollar av razer som han gir til de som donere 10 dollar= 80 dollar prize /20 dollar = 250 dollar prize. 2 Vinnera hver eneste dag.

http://www.youtube.com/watch?v=PaqYhRhBSaQ

Endret av nipton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei ser ut til at timinga må være perfekt i phase 2.

Skjønne at det blir litt mye. men han e bare sånn i 10 min max. e en karakter tross alt xD

Mora hannes e jo... awesome xD Der Totschlager

http://www.youtube.com/watch?v=zCHeh-oi2_E

Anyways. Diablo før mæ... e gear check. skills til et punkt så gear.

Har du venner å spille med så woopee. blir alt mye bedre.

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...