JohndoeMAKT Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Takk. For å svare mitt eget spørsmål etter å ha RTFM JonasKs linket til: Sort dye med navn Abyssal Dye er tilgjengelig på inferno vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 9200g repair cost! "#¤%% :/ Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Act 1 er veldig på farm i inferno nå, har fått opp gearet betraktelig, og med en offensive spec så klarer jeg 25k DPS buffet, one-shotter veldig mye med revenge. Act 2 er fortsatt en helt annen historie, blir trampet i hjel og kommer meg ikke igjennom. Offensive eller defansiv. Har litt penger jeg skal vri på nå så får vi se hvordan jeg best mulig kan optimalisere gearet for act 2 ^^ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Brukte 4mill på 970 dps våpen act 2 ble plutselig mye lettere da jeg faktisk klarte å drepe dem før de drepte meg! =) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Kjøpte meg ett her ista med 850 ca, så gikk veldig mye lettere med det. Hvordan er resten av statsene dine med speccen du tar resten av inferno med? Og enda viktigere: skipper du mange champion-packs? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Andre enn meg som sliter med Login? Error 3007 \o/ Fungerer nå. Endret 26. mai 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Ble kasta ut av gamet en 316704 error, for å så bli logga ut med 3007 erroren. Men fikk logga rett inn igjen. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Diablo inferno solo in 2 minutes by Athene live right nao! http://www.own3d.tv/...Live/live/42146 lololo athene gjør Diablo Normal Solo = 15 sec.. = 1 shot Diablo Nightmare Solo = 30 sec = 2 Shot Diablo Hell Solo = 1 min kanskje. Diablo Inferno Solo = 2-3 min snart. 208k dps. Endret 26. mai 2012 av nipton Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg er enig i at det at man dør på ett slag er dårlig game-design, men når målet deres var lage en utrolig krevende vanskelighetsgrad i diablo hadde de nok ikke så mye valg. Dark Souls er (hovedsaklig) et single-player spill, det er mye lettere å skape en vanskelighetsgrad som ikke bare er å øke damagen til motstanderen når man vet omtrent hvor mye personen som spiller vil tåle og hvor mye han tar i damage. Jeg så videoen du linket til, og jeg er til en viss grad enig, men man må innse at spillet har vært ute i omtrent en uke og folk har allerede klart å soloe inferno. Snart kommer RMAH som sikkert vil gjøre at flere legger ut digge items. Blizzard kommer til å balansere og å legge til nye items fortløpende (vil jeg tro), så selv om det er "umulig" nå er det ikke sikkert det blir det lenge. Man vil finne ut av nye builds som også vil hjelpe, det finnes en versjon av 55-monk fra guild wars 2 i diablo der man bruker force armor til wizard. Jeg vil tro det finnes en del muligheter som enda ikke er utforsket. Spiller man diablo alene så er jo det også ett singleplayerspill? Det er jo ikke noe vanskeligere å balansere i utgangspunktet der enn det er på Dark Souls? AtW Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Athene..... Er det en fyr jeg ikke klarer å se/høre på så er det han der altså :/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2012 Verdens besteste paladin jo Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 27. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2012 verdens beste i å være plagsom kan jeg være enig i... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2012 Haha! Morro å se, fyyy faen han skader! Lenke til kommentar
nipton Skrevet 27. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) haha dåkker e klar over at athene er en karakter som er laget for å skape en community, så bruker han communityet til å redde verden. Via opsharecraft.com, Network neutrality, Sopa for noen år siden. Verste hungers nød i 60 år. 745 000 dollar av 1 000 000 dollar har blitt innsammlet der en norsk nordmann har gitt 20 000 dollar av sin egen lomme. www.opsharecraft.com Han skaper hype, lager events for å få folk til å donere. Feks: Gikk på hunger strike i 10 dager uten å spise for å få masse medienes oppmerksomhet. Beste builds i russland, china, us, eu mot hverandre speedrun dragon soul heroic. I mårra e det speedrun inferno. Alt ble/blir streamet live hverdag fra 19-10 på morgenen på det meste Han e uofficielt world first 60 i diablo 3. og nesten world first inferno. 5 monks compo ble hot fixa pågrunn av han.. å ja han ble sponsora før 500 000 dollar av razer som han gir til de som donere 10 dollar= 80 dollar prize /20 dollar = 250 dollar prize. 2 Vinnera hver eneste dag. http://www.youtube.com/watch?v=PaqYhRhBSaQ Endret 27. mai 2012 av nipton 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 27. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2012 Synes han dør ganske ofte jeg, fryder meg Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2012 shadowen hans 1 shoter han da så. Ikke så lett da gitt Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 27. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2012 Så på i 5min, men alle de grimasene, ropingen og skrikingen ble litt for mye for meg, dessverre :/ Håper de fikser den skillen hans dog, har en kompis som gjør akkurat det samma. Critter på alt, og opptil flere ganger på samma mob med samme prosjektil.. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 27. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Nei ser ut til at timinga må være perfekt i phase 2. Skjønne at det blir litt mye. men han e bare sånn i 10 min max. e en karakter tross alt xD Mora hannes e jo... awesome xD Der Totschlager http://www.youtube.com/watch?v=zCHeh-oi2_E Anyways. Diablo før mæ... e gear check. skills til et punkt så gear. Har du venner å spille med så woopee. blir alt mye bedre. Endret 27. mai 2012 av nipton Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 27. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2012 Oh god why.... Act II på Hell med barbaren min, møter Fallen Elite (Vortex Waller Frozen) og Fallen Overseer Elite (Arcane Enchanted Plauged Vampiric) samtidig. Oh joy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå