Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Agree to disagree"

Uansett så ser jeg ikke noen grunn tll å fortsette denne diskusjonen siden det blir som å diskutere med en vegg. Det er rett og slett ingen motargumenter jeg har å argumentere imot siden jeg bare for svar som "spillet skal være vanskelig". Det er rett og slett ingen som har kommet med noen gode motargumenter.

Men hver så snill fortell meg hvor langt du har kommet i Diablo 3 Skurupu. Hadde vært fint å vite.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

"Agree to disagree"

Uansett så ser jeg ikke noen grunn tll å fortsette denne diskusjonen siden det blir som å diskutere med en vegg. Det er rett og slett ingen motargumenter jeg har å argumentere imot siden jeg bare for svar som "spillet skal være vanskelig". Det er rett og slett ingen som har kommet med noen gode motargumenter.

Men hver så snill fortell meg hvor langt du har kommet i Diablo 3 Skurupu. Hadde vært fint å vite.

Hvis det er noen som er en vegg her er det deg, Skurupu ga deg akkurat en god grunn til at han likte hvordan det er nå - nemlig at farmingen endelig har et formål. Jeg farmet alltid for å duellere og for å lage morsomme builds, men jeg har aldri skjønt hvorfor folk som ikke drev med de to tingene i det hele tatt spilte D2.

Jeg er enig i at det at man dør på ett slag er dårlig game-design, men når målet deres var lage en utrolig krevende vanskelighetsgrad i diablo hadde de nok ikke så mye valg. Dark Souls er (hovedsaklig) et single-player spill, det er mye lettere å skape en vanskelighetsgrad som ikke bare er å øke damagen til motstanderen når man vet omtrent hvor mye personen som spiller vil tåle og hvor mye han tar i damage. Jeg så videoen du linket til, og jeg er til en viss grad enig, men man må innse at spillet har vært ute i omtrent en uke og folk har allerede klart å soloe inferno. Snart kommer RMAH som sikkert vil gjøre at flere legger ut digge items. Blizzard kommer til å balansere og å legge til nye items fortløpende (vil jeg tro), så selv om det er "umulig" nå er det ikke sikkert det blir det lenge. Man vil finne ut av nye builds som også vil hjelpe, det finnes en versjon av 55-monk fra guild wars 2 i diablo der man bruker force armor til wizard. Jeg vil tro det finnes en del muligheter som enda ikke er utforsket.

Den eneste grunnen til at alle rager over vanskelighetsgraden i inferno er fordi man er vant til sånn det var i Diablo 2. Kanskje det heller er sånn i D3 at de fleste ender opp med å klare Hell, også prøver man seg iblant på inferno der bare de aller beste har sjans. Nå virker det ikke som om de har oppnådd akkurat det mtp hvor kort tid det tok folk å soloe hele dritten, men det kan være det var det de prøvde på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da hadde jeg spilt rundt det. Tok snaue 15 timer, og da følte jeg at jeg var ganske utforskende også. Litt kort, men klippene mellom aktene er jo neste verdt det i seg selv, i kjent Blizzard stil.

Nå er jeg usikker på om det er verdt å fortsette på Nightmare?

Lenke til kommentar

Ble moro med DH nå som jeg gjør litt damage.. :D

Hvordan fikk du ut slike animerte "bilder" av karakterene dine? :p

Laget dem selv. :)

Bruker Fraps til og ta opptak ingame.

ser bra ut!! hvor fikk du tak i de kittene? wizarden min ser bare helt latterlig ut.

Er slike "Dye's" som du kan kjøpe i Act3 hvor de selges potions, tror jeg.

Lenke til kommentar

At Inferno mode er frustasjon betyr bare 1 ting, dårlig gear. Jeg vet nøyaktig hva du driver med når frustasjon kommer inn i bildet, ja... du prøver å komme deg forbi elites, skippe content så mye som mulig for å komme langt, er så mange som gjør det. Klart ting vil bli kjedelig og du vil bli irritert/frusturert.

Jeg har god gear nå, act 1 & 2 kan farmes nå, de fleste elites kan pwnes enkelt og greit uten å kite dem i et hjørne og springe videre. Da jeg cleared act 2 første gang hadde jeg 5 stack valor buff da jeg kom til Kulla fyren.

Er på Act 3 nå, gjort 3-4 quests og merker at bossene er litt "badass", så har tatt pause for å ordne enda bedre gear, gidder liksom ikke å skippe content som enkelte gjør her. Gear har så mye å si, bedre våpen er key på det meste, resistance er meget viktig, uansett hvordan du vender på det.

Greit nok at du ikke trenger resistance for rushing, komme seg forbi det meste å nuke ned bossene som er ganske lette med bra dps, og ikke minst... de er mye lettere enn elite trash.

Om du vil rushe gjennom og skippe alt, like greit å gå direkte til diablo himself i Inferno mode!

Lenke til kommentar

DH kan ha like mye resistance, armor og vitality på gear som alle de andre klassene.

Skjønner ikke poenget ditt.

Noe sier meg først og fremst du ikke spiller DH. Men ja, det kan vi. Forskjellen er at vi ikke har passives og spells som gir oss ekstra vit/armor/res. Så i teorien for å nå samme vit/res som feks barb trenger vi mye mer gear. Og å i det hele tatt prøve skaffe nok vit/res/armor til å tåle hits i inferno vil bare ødelegge dpsen helt. Vi kan bygge oss til å tåle 2-3 hits, for så å dø. Eller vi kan bygge syk dps for å bli oneshotta. Sist nevnte er helt klart best akkurat nå.

Lenke til kommentar

er det mulig å bruke sverd og kniver når man er deamonhunter?

Jeg får equipet dem, men får ikke angrepet

Kanskje du bruker Primary og Secondary skills som krever crossbow eller noe slikt?

Sikkert dumt spørsmål, men har demonhunter noen skill som ikke er ranged?

Lenke til kommentar

Jeg brukte denne metoden til å lvl'e i går:

http://www.youtube.c...d&v=HcNkPyFRu78

Jeg gikk fra lvl 10 til 54 fra klokken 17:40 til 23:30.. Ganske greit synes jeg, og alt gjøres solo :p

hvordan klarte han å starte der som lvl 3?

Sikkert joina noen tidligere som hadde kommet så langt.

jeg kan ikke joine noen games som har kommet lengre enn meg selv. Grunnet til jeg lurer er at jeg kunne tenkt meg å hoppet over normal, er litt kjedelig å spille normal for 3. gang.

edit: Lol... fikk sikkerlig Harry potter følelse av "shoot wand" abilitien

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Da gjorde jeg endelig det som måtte gjøres. To timer griding av samme mini-quest for å få de omtrent fem millionene XP jeg trengte for å gå fra level 57 til 60.

Og så rett inn på AH og veksle mine 402 000 gull til bedre gear. 8300 DPS til 16800, 3000 armor til 5000. Jeg gikk så ut og drepte fire elite-grupper uten store problemer i ACT 2 hell. Hurra.

Finnes det forresten sort dye noen plass? Alt jeg har på meg er sort, sølv eller gull bortsett fra en rosa skinnbukse. :)

Det vil dessverre koste et par hundre tusen å erstatte den med noe bedre i følge AH-prisene akkurat nå.

Lenke til kommentar
jeg kan ikke joine noen games som har kommet lengre enn meg selv. Grunnet til jeg lurer er at jeg kunne tenkt meg å hoppet over normal, er litt kjedelig å spille normal for 3. gang.

Jeg har ikke testet, men jeg antar at han har joinet et game på normal hvor en av hans spillere hopper til og tar ut siste boss slik at hele gamet flytter seg til act 2. Så gjør du det samme der slik at du endre opp på act 3, hvor du så begynner å gjøre det du ser i videoen.

Lenke til kommentar

Ble moro med DH nå som jeg gjør litt damage.. :D

Hvordan fikk du ut slike animerte "bilder" av karakterene dine? :p

Laget dem selv. :)

Bruker Fraps til og ta opptak ingame.

ser bra ut!! hvor fikk du tak i de kittene? wizarden min ser bare helt latterlig ut.

Er slike "Dye's" som du kan kjøpe i Act3 hvor de selges potions, tror jeg.

aaah, ok. Min løper nemlig rundt med en morsom rosa stråhatt, rosa pants og hvit/grønn frakk.

Hadde egentlig håpet at de designet wizarden til å ligne på Gandalf eller noen av de gamle godguttene ifra Tolkein. Får håpe jeg finner en sånn dye da.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testet, men jeg antar at han har joinet et game på normal hvor en av hans spillere hopper til og tar ut siste boss slik at hele gamet flytter seg til act 2. Så gjør du det samme der slik at du endre opp på act 3, hvor du så begynner å gjøre det du ser i videoen.

noen som er villig til å gjøre dette med meg?

Noen andre som ALLTID glemmer å føre over ting som er kjøpt på AH til stash eller er det bare meg?

Draci#2983 er min tag btw.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...