Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på lvl 39 med monken min nå, må si jeg syntes det er morsommere med monk enn barb. Men smaken er vel som baken.

Litt overrasket over hvor ekstremt mye gear har å si. Før jeg fikk en god stav, så sleit jeg som søren, men så, fikk jeg en god stav, og wips, jeg eide alt. Spillet mangler litt balanse på enkelte ting

Lenke til kommentar

Ble akkurat ferdig med normal :) (burde vel si 'normal lol/lmfao til de fleste pros her inne..)

Hvis noen er åpne for stat-diskusjon:

Stat ved første runding/normal, lavt høy ganske normale stat?:

Achievements points: 740

Elite kills: 464

Gold collected: 180734

Lifetime Kills: 12008

Str: 76

Dex: 167

Intelligence:457

Vitality:263

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Armor:669

DPS:357.50

vist du er wizard så syns jeg det var litt lite etter å ha runde Normal, selv har jeg nesten 600 dps og over 500 intellect

Da måtte jeg nok ha kjøpt et våpen med mer damage på. Har et 1handed sverd med 49 damage og en rød gem for +12-18 damage.

Ikke brukt warehouse enda :)

Lenke til kommentar

Våpnene utgjør bare basis for utregninga av skaden skillene dine gjør. Du bruker dem ikke fysisk, nei. Samme med Wizard og witch doctor. Du vil se på en skill at det står "inflicts +225% of weapon damage". Da kan du ta våpendmg og plusse på 225%.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor defensivt DH burde bygges i inferno?

Er i starten av act 2 og blir oneshottet av de første mobsa du møter (står oppe i fjellet og hopper på meg og dreper meg).

Må jeg gå bort fra glass-cannon og stacke vit/armor/res?

Bør jeg skaffe en 1h xbow og shield? Eller kan jeg beholde bua mi? :p

Mange spørsmål..

Lenke til kommentar

vitality skalere riktig, men hp du får pr vitality er etter som hvilken lvl du er også en ting til når du nevner 12.2 er også etter hvor my hp champen din har per lvl, du kan regne ut selv, 2.2 x din lvl + noe ekstra da

Skjønte dessverre ikke den siste delen du sa. men for meg virker det ikke som vitality kan skalere riktig.

Som sagt så står det at jeg skal få 11 per vitality, når jeg isteden får ~12.2

Altså et konkret eksempel er en øks jeg har med 71 vitality på. Jeg skulle da fått +781hp...

Men isteden så får jeg +867hp.

Jeg er lv36, så jeg tok 2.2 (hvor fikk du det fra ?) og ganget med min lv = ~79 da får jeg 830. er jo nesten der da....Var det det du mente ?

Jeg tar det veldig med ro. Har spilt en del, men er fortsatt ikke lengre enn act 3 NM ^^

Du er fortsatt litt foran meg som er i act 1, men kanksje hvis du tar det rolig nok såp tar jeg deg igjen ^^

Endret av FullSpectrum
Lenke til kommentar

Har akkurat blitt ferdig med act II inferno med ganske drittgear 20k dps, 22k HP Demon Hunter.

Må si at jeg ikke liker Inferno så mye som jeg trodde at jeg ville før jeg kom dit. Alt for mye 1 shot (hvem bryr seg om HP når stuff hitter for 40-200k) og dritmange rares med alt mulig retarded crap som teleporter på deg, løper fortere enn deg osv. Dritt du rett og slett må kite bort til spawn for og så gjøre så mye damage som du kan iløpet av så kort tid som mulig mellom hvert death (eller ut og inn av entrace hvis du er så heldig) helt til rare creepsa ikke har noe health igjen. Er rett og slett ikke "challenging hard", men "herrp derrp impossible "hard" "

Ugh. Tror Blizzard har driti på leggen når det kommer til inferno difficulty.

Det var nok Diablo 3 for meg.

Likte veldig spillet opp til Inferno selv om det var litt for lett, selv på hell, men Inferno er noe dritt.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Inferno er balansert for bra gear, rett og slett. Ingenting som hitter deg for 40-200k hvis du har armor og resistances. Grunnen til at folk (inkludert meg selv), bare kiter og kiter, er fordi det per dags dato er veldig få personer som faktisk har gear nok for inferno.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...