Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

>> Når ble Azmodan runs nerfet? Og hvordan? Man får vel fortsatt like mye exp for å drepe bossen?

Var et triks som ga veldig mye xp (beskrevet i en tidligere post i denne tråden) som Blizzard nå har fikset.

Vet hvordan det funket, gjort det noen par ganger selv, men lurer på hvordan det ble nerfet? Har de satt ned xpen man fikk?

Lenke til kommentar

Tenkte mer på de som har exploitet items.

Hvem har exploitet items? Utdyp litt mer :p

Vet hvordan det funket, gjort det noen par ganger selv, men lurer på hvordan det ble nerfet? Har de satt ned xpen man fikk?

Man får ikke lenger XP Reward når man skal løpe fra Act3 til Act4. Før fikk man XP reward på noen få meter løpetur. Noe som er fjernet.

Man får fremdeles XP for selve Azmadon killen.

Lenke til kommentar

Noen her som ikke er super high level og super kjappe, tar ting i et litt rolig tempo jeg, og lengter litt etter noen og spille med på nightmare, fortrekker og ikke spille med mer en 1-2 personer, men hvis jeg åpner for puplic så kommer det inn litt random og ukontrolert....

Anyways, noen spm, får man økt xp av og spille med andre i coop ?

og p.s. er det flere som har merket at ting som vitality ikke skalerer riktig ? Jeg for f.eks 11hp per vitality nå, men når jeg regner det ut så er det egentlig rundt 12.2 jeg får....

Og hvorfor får jeg egentlig "11" points nå og ikke 10 ? Når jeg begynte på NM så fikk jeg fortsatt 10, men så litt seinere så får jeg nå disse "11"....

Ett annet problem jeg undrer meg over et at når jeg salvager thing, så får jeg fortsatt subtle essence og ikke shimmering -_- ......mistenker dette får og være en bug jeg...noen som vet ?

Endret av FullSpectrum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...