zulo Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Hvordan er det med "% extra critical hit"-stats og slike skills som "ray of frost" og "disintegrate"? Har det noe å si og hvordan /hvis de/ blir de bedre av mer criticall hit? Regner med critical hit er for hver hit.men hva er et hit på slike continual damage skills som ray of frost osv? Lenke til kommentar
Kakeb0ks Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 frister mindre og mindre og spille, når man må gjøre alt om igjen ;P er lvl 36 nå Lenke til kommentar
zulo Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Ble akkurat ferdig med normal (burde vel si 'normal lol/lmfao til de fleste pros her inne..) Lenke til kommentar
zulo Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Ble akkurat ferdig med normal (burde vel si 'normal lol/lmfao til de fleste pros her inne..) Hvis noen er åpne for stat-diskusjon: Stat ved første runding/normal, lavt høy ganske normale stat?: Achievements points: 740 Elite kills: 464 Gold collected: 180734 Lifetime Kills: 12008 Str: 76 Dex: 167 Intelligence:457 Vitality:263 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Armor:669 DPS:357.50 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Noen monks som har spillt litt på inferno? Har kommet til act 2, men blir 2-3 shotta av normal mobs der så har gitt opp fram til jeg får kjøpt no mer gear på AH. Har denne builden http://us.battle.net...XgfQ!YXU!ZYZaYa Prøver og bli mest tanky og går for disse statsa: helm/fist weapon: Spirit use til HP + spirit regen Resten av gearet har jeg sattset resist all/FR > Vit > Dex Samtidig som jeg prøver å holde armoren oppe. Har elendig DPS, 4k med 1h+skjold HP: 35k Armor: 4,4k (60% reduction) Res: 422 på alt (45%) Dodge: 21% Spirit regen: 3 (6 med full Sweeping Wind) Endret 26. mai 2012 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Spiller solo barb med en Rouge follower. Skummelt når man blir forfulgt av sminke :O Haha, ukas skrivefeil. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 (endret) Noen monks som har spillt litt på inferno? Har kommet til act 2, men blir 2-3 shotta av normal mobs der så har gitt opp fram til jeg får kjøpt no mer gear på AH. Har denne builden http://us.battle.net...XgfQ!YXU!ZYZaYa Prøver og bli mest tanky og går for disse statsa: helm/fist weapon: Spirit use til HP + spirit regen Resten av gearet har jeg sattset resist all/FR &--#62; Vit &--#62; Dex Samtidig som jeg prøver å holde armoren oppe. Har elendig DPS, 4k med 1h+skjold HP: 35k Armor: 4,4k (60% reduction) Res: 422 på alt (45%) Dodge: 21% Spirit regen: 3 (6 med full Sweeping Wind) DPS er for lav til act 2, ny våpen needed! Spilte selv gjennom act 2 med dette buildet: http://us.battle.net...YdXh!YUX!aaccbc Synes også sweeping wind er/var ganske crap i Act2, for dyr i drift og for lett å miste når man må kite hele tiden. Liker skillen men var ikke noe spesielt bra i Act2. Menneh, the key is ... ordenlig våpen, helst 800+ dps! (1h weapon) Endret 26. mai 2012 av nagina Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 hellsikken hvor du finner sånt a??? Byr for alle penga mine ( 12k) akkurat nå på AH for et som gir 160 dps. :-P Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Noen monks som har spillt litt på inferno? Har kommet til act 2, men blir 2-3 shotta av normal mobs der så har gitt opp fram til jeg får kjøpt no mer gear på AH. Har denne builden http://us.battle.net...XgfQ!YXU!ZYZaYa Prøver og bli mest tanky og går for disse statsa: helm/fist weapon: Spirit use til HP + spirit regen Resten av gearet har jeg sattset resist all/FR &--#62; Vit &--#62; Dex Samtidig som jeg prøver å holde armoren oppe. Har elendig DPS, 4k med 1h+skjold HP: 35k Armor: 4,4k (60% reduction) Res: 422 på alt (45%) Dodge: 21% Spirit regen: 3 (6 med full Sweeping Wind) DPS er for lav til act 2, ny våpen needed! Spilte selv gjennom act 2 med dette buildet: http://us.battle.net...YdXh!YUX!aaccbc Synes også sweeping wind er/var ganske crap i Act2, for dyr i drift og for lett å miste når man må kite hele tiden. Liker skillen men var ikke noe spesielt bra i Act2. Menneh, the key is ... ordenlig våpen, helst 800+ dps! (1h weapon) Crap, da må jeg grinde mer, er ikke i nærheten av å ha nok penger til slike våpen Er det sånn at man MÅ kite uansett gear/build, eller vil det være mulig å gjøre som i act 1? Tanke mens 3 andre DPSer. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 noen av dere som har Aughilds Treasure? O.o Hvor finner man den? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg sliter på inferno act 1, har nok et for offansivt bygg og må kankse sette på noen litt mer defansive skills Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Da var endelig hell klart. Det gikk forøvrig rimelig greit. Nå mangler jeg bare typ 20 mill for å få bygd monken min like jeg vil:P Det var min fortjeneste! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Der var azmodanruns nerfet ja Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 En som har klart å solo Diablo på inferno nå, som barbarien. Tok nesten 15 min. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Hvordan er det med "% extra critical hit"-stats og slike skills som "ray of frost" og "disintegrate"? Har det noe å si og hvordan /hvis de/ blir de bedre av mer criticall hit? Regner med critical hit er for hver hit.men hva er et hit på slike continual damage skills som ray of frost osv? Det gir en "roll" ca hvert sekund, så den kan potensiellt critte ofte om du har høy crit chance. Har rundt 25% og +crit dmg 169% og ray of frost etc er brukbare våpen i party, men solo er d arcane orb som gjelder og magic missile (hit`n run på hell difficulty) Blir vel å respecce med høy resistance og mer vitality, får regelrett grisejuling på hell solo Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Der var azmodanruns nerfet ja Hehe, det måtte jo bare skje.. Levler opp en DH mens jeg er dual logga på min 60 barb, så da leaver jeg før jeg trykker på den soulen til azmadon, så resume game. Så tar jeg opp soulen på DH'en på den første gamen, quiter, joiner den nye, gjør det samme. så går det litt fort iallefall Lenke til kommentar
scenest Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 En som har klart å solo Diablo på inferno nå, som barbarien. Tok nesten 15 min. Har vel sett 3 barbs ta han solo nå, så hvis det ble gjort i dag, så var han ikke den første. Lurer på om det er beste å slite seg igjennom act 2 inferno, eller bare farme act 1 til gearet blir bra nok.. hm.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 frister mindre og mindre og spille, når man må gjøre alt om igjen ;P er lvl 36 nå Litt enig i den ja. Er lvl 34 og hadde det utrolig morro på slutten av act 4. Men å begynne på nytt var i grunnen en nedtur. Public groups har jeg opplevd som mareritt, faen så mange idioter det finnes Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Ble akkurat ferdig med normal (burde vel si 'normal lol/lmfao til de fleste pros her inne..) Hvis noen er åpne for stat-diskusjon: Stat ved første runding/normal, lavt høy ganske normale stat?: Achievements points: 740 Elite kills: 464 Gold collected: 180734 Lifetime Kills: 12008 Str: 76 Dex: 167 Intelligence:457 Vitality:263 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Armor:669 DPS:357.50 vist du er wizard så syns jeg det var litt lite etter å ha runde Normal, selv har jeg nesten 600 dps og over 500 intellect Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2012 Jadda, 2 skills til så hadde eliten vært død på Inferno. Men neida, og så må jeg vente i 30 sekunder. Da har han healet seg opp >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå