Korialstraz Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 er det mulig å gå på en ekstern side via nettleseren for å sjekke stats, gear, loot etc? http://eu.battle.net/d3/en/item/ Men så vidt jeg vet, kan du ikke spore opp din egen character så vise hvordan den er. Kunn skill build. Hadde vært greit med noe ala dette i en nettleser hvis du skjønner hva jeg mener Hoovre musen over items og stats-vindu popper opp.. Vet ikke om noen har postet link enda, men prøv denne. http://diablonut.incgamers.com/planner Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Har en irriterende bug (tror jeg?) på AH. Skal selve min Perfect Square Amethyst. Den billigeste på AH er 60k, mens jeg legger den ut for 59k. Men den til 60k står der forsatt. Hvorfor tar ikke min den billigeste plassen? Var slik før når jeg testet.. Trakk tilbake Squaren og la den ut til 60k, da kom det plutselig opp en til 61400.. Lot andre fra General chatten teste for meg, min kom aldri opp. Det er visst en bug som gjør at man ikke kan legge ut gems som man har craftet. Mine Perfect squares blir heller ikke vist på AH. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Har en irriterende bug (tror jeg?) på AH. Skal selve min Perfect Square Amethyst. Den billigeste på AH er 60k, mens jeg legger den ut for 59k. Men den til 60k står der forsatt. Hvorfor tar ikke min den billigeste plassen? Var slik før når jeg testet.. Trakk tilbake Squaren og la den ut til 60k, da kom det plutselig opp en til 61400.. Lot andre fra General chatten teste for meg, min kom aldri opp. Det er visst en bug som gjør at man ikke kan legge ut gems som man har craftet. Mine Perfect squares blir heller ikke vist på AH. Ahh :/ Dårlig. Håper det blir fikset asap. Håpet på at jeg kunne tjene lette 30k der.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 kan heller ikke sortere lenger Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Når det blir fikset stiger nok prisene på de "svakere" gemsa. Endret 25. mai 2012 av Dipol Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Vel, om noen ønsker en Perfect Square Amethyst for 50k (AH er rundt 59-65k +-), så si ifra! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) omg, har ikke vært pålogget på kontoen på noen dager, men ble skuffa når jeg logga inn... Quest jeg holdt på med var forsvunnet så jeg måtte inn å velge det på ny. Men den største skuffelsen var at nesten alt gullet mitt var borte =/ Leste noe om at diablo3 kontoer var hacket for ikke så alt for lengesiden , har jeg rett og slett blitt ett offer for det ? Får man neppe noe tilbake ved å sende mail til Blizzard? edit; ALT gullet var borte ja Endret 25. mai 2012 av Cryflopp Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 omg, har ikke vært pålogget på kontoen på noen dager, men ble skuffa når jeg logga inn... Quest jeg holdt på med var forsvunnet så jeg måtte inn å velge det på ny. Men den største skuffelsen var at nesten alt gullet mitt var borte =/ Leste noe om at diablo3 kontoer var hacket for ikke så alt for lengesiden , har jeg rett og slett blitt ett offer for det ? Får man neppe noe tilbake ved å sende mail til Blizzard? edit; ALT gullet var borte ja I alle tilfellene jeg har hørt, så har dem fått kontone tilbakestilt, da får man som regel det meste igjen. Kommer litt an på når den var sist tatt backup av. Send inn en ticket og sett på en authenticator!! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 wow 10 sekunder butcher kill på inferno, barbarian. haha sykeste gearet ever Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Lurer på hvilket annet gear han har. våpen osv. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 han visste det i en annen video, tror det er noe 1200 dps greier, hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
zulo Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Skal sette en gem i en off-hand magic source på min wizzard. Men usikker på hvilken stats jeg får, går denne som weapon eller "other" ? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 For de som spiller med monk. Er det dualwield som er best, eller er det best å ha et skjold i den andre hånda. Eller kommer det helt an på build? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 wow 10 sekunder butcher kill på inferno, barbarian. haha sykeste gearet ever http://www.youtube.com/watch?v=a7X5oDsQ5oQ&feature=g-u-u Skulle akkurat til å poste denne videoen Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 wow 10 sekunder butcher kill på inferno, barbarian. haha sykeste gearet ever http://www.youtube.com/watch?v=a7X5oDsQ5oQ&feature=g-u-u Skulle akkurat til å poste denne videoen Ok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 Da fikk jeg endelig crafta staff of herding og gjort alle conversation-achievementene. Da blir det bare å farme MF-gear og så er jeg ready to go. ^^ Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Hei, jeg har akkurat kjøpt meg Diablo 3, jeg har registrert det og installert det, men når jeg skal logge inn. Så går det ikke fordi logginn knappen er bare mørk det skjer ingen verdensting... Har du registrert CD key på battle.net? Har du laget slikt et gamertag elelr hva det heter? spillernavn#0000 fant ut av det Endret 25. mai 2012 av kasamo2 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=PxOPo8g02ts&feature=g-all-u vet ikke om den har blitt postet før men syns den var litt tidi ^^ Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) 2 hand axe 707,9 dps 99-319 fire dmg 110 strenght 110 intellect Attack speed 17% lvl 51 req Mye er den verd tror dere? På lvl 55 er 500 dps mye.. og på 51 er rundt 350 mye dps.. Men denne er sånn 9 lvl req redused.. Så føler den er verd endel Endret 25. mai 2012 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå