pax1 Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg spiller ikke spillet for lore og rp. Trykte forbi alt av tekst, og veit omtrent ikke hvorfor jeg drepte Diablo. Fordi han er stygg og slem? For øvrig.. har du lagt WoW på hylla? (Kanskje du gjorde det for lenge siden).. Mener å huske navnet ditt ganske flittig i WoW-forumet en del tid tilbake. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg spiller WoW fremdeles. Farmer DS hver torsdag. Så jeg spiller ikke mer enn 2-3 timer i uka, akuratt nå. Venter på MoP. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Får man socket items random hos blacksmith, eller står det noe sted "socket" item før man faktisk crafter den? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Sockets teller som en av de 2-3-4 random statsene man genererer. Alt fra 1-3(+?) sockets. Selv om man er heldig å få 3 sockets, så teller det bare som 1 stat, dermed er sockets potensielt en av de aller beste statene. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Allright, var vel nesten det jeg regnet med. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Hvorfor bare ikke nyte spillet isted for å rushe igjennom? Fordi jeg er i inferno på monken og tanken på å runde spillet 3 ganger til med alle chars for meg til å grøsse. Greit å kom seg igjennom litt fortere Skulle ønske blizzard så det på samme måte. AtW Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Hvorfor bare ikke nyte spillet isted for å rushe igjennom? Fordi jeg er i inferno på monken og tanken på å runde spillet 3 ganger til med alle chars for meg til å grøsse. Greit å kom seg igjennom litt fortere Skulle ønske blizzard så det på samme måte. AtW Klager du virkelig nå på at man ikke starter som level 60 i inferno med alle andre karakterer etter den første? Ingen som tvinger deg til å spille... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Hvorfor bare ikke nyte spillet isted for å rushe igjennom? Fordi jeg er i inferno på monken og tanken på å runde spillet 3 ganger til med alle chars for meg til å grøsse. Greit å kom seg igjennom litt fortere Skulle ønske blizzard så det på samme måte. AtW Klager du virkelig nå på at man ikke starter som level 60 i inferno med alle andre karakterer etter den første? Ingen som tvinger deg til å spille... Spar meg for "ingen tvinger deg til å spille"-vaset. Det er en ekstremt irrelevant måte å svare på ulemper for ett spil. Men ja, at det er nødvnedig å spille igjennom feks normal uansett synes jeg ikke er noen spesielt god design. AtW 4 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Jeg tror at Blizzard har gjort en tabbe der. Bare fordi det ble slik at å kjøre gjennom samme content om og om igjen i D2, så mener Blizzard at folk aksepterer det like lett i D3, såpass lenge etterpå. Det tror nemlig ikke jeg spillerene (og da tenker jeg på massene, ikke den relativt lille, harde kjernen) gjør lengre. Endret 24. mai 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 AtW er bare her for å klage. Ser ikke annet komme fra han :S 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 AtW er bare her for å klage. Ser ikke annet komme fra han :S Vas, det er masse andre her inne som har sagt at de ikke liker særlig å spille på normal, og at spillet er mye morsommere etterpå. Men om jeg sier noe liknende, så er det "bare klaging", hva med å diskutere saken istedet for meg? AtW 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 IMO, så burde de kanskje ha gjort det slik at om man har en lvl 60 fra før av, så kan man lage en ny character som starter på lvl 25 \ nightmare. Starten\Normal er jo mest en type tutorial slik at du skal bli kjent med spillet osv. Men men, klager ikke jeg =p Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Lov å klage litt ^^. Synes bare det blir teit å klage på hvert eneste innlegg Lenke til kommentar
tmg Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Har tatt inferno act 1 nå med DH med 22k dps og 13k hp elns Gjorde det med en kompis som spille barb. Det er relativt tungt å få det til. Har gått kun glass cannon og aner egentlig ikke hvor/hva jeg bør farme nå med det gearet jeg har for å få mer. Jeg er også usikker på hva slags gear jeg burde skaffe.. I act 2 hitter første mob meg for 27k, så jeg må triple hpen min og gå mye defensive om jeg skal overleve mer, og da mister jeg nok mye sårt trengt dps. Hva gjør dere andre Demon Hunters? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Man kan jo se positivt på det, I D3 slipper man å lage 50 lvl 80+ chars for å ha det gøy med alle buildene. Også tar jo Normal bare ca 3 timer når man har litt peng i lommeboka, det eneste kjedlige er all den springinga Men ja, kan si meg enig i at man kanskje kunne latt spillere hoppe over Normal i det minste når man har en char som har slått Diablo i Hell. I D2 tok det ca en halvtime å rushe gjennom alle actene, men det tok jo også lenger tid å gå fra lvl 98 til lvl 99 enn hva det gjør å ta 5 chars fra lvl 1 til 60 i D3, for de som føler de må være max level. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 11-20 på 10-15 min boosting ftw Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Lurer på en ting, si jeg er i starten av act 2 hell, så joiner jeg noen å gjør bossen i slutten av act 2 for å komme til act 3, vil jeg da faktisk kunne fortsette på act 3 ved en senere anledning? Eller vil jeg hoppe tilbake til starten av act 2 igjen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Lurer på en ting, si jeg er i starten av act 2 hell, så joiner jeg noen å gjør bossen i slutten av act 2 for å komme til act 3, vil jeg da faktisk kunne fortsette på act 3 ved en senere anledning? Eller vil jeg hoppe tilbake til starten av act 2 igjen? Du vil nok kunne forsette fra act3 om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Det stemmer, skippa act 2 på denne måten i hell selv Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Du fortsetter fra det siste questet du har fullført. Altså da act 3. Du må være 60 for å ta inferno uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå