Whiteshit Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Teori: et 1h våpen med 500 damage - skifter til 1h våpen med 600 damage. damage output vil då gå opp med? Og om folk svarer, så lett er det ikkje, det er avhengig av anna gear etc. Fins det et slags lekmannsreknestykke for dette? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Videre i loren mtp expansion så har jeg aller mest tro på at det er noe engle greier på gang. Nå er jo samtlige av Great Evils døde (med unntak av Lucion (sønn av Mephisto) som aldri har blitt bekreftet drept, men sluttet å eksistere) så de må jo finne på noe nytt. Jeg setter pengene mine på noe mer greier med enten Adria eller Imperius. Men siden alle Great Evils er døde, da er dette siste spillet av "Diablo" da? =/ Er Diablo virkelig dø? Det en (husker ikke om det er karakteren din eller noen av de andre) stiller jo dette spørsmålet i spillet. Slik sett har jo Blizzard satt døren litt på gløtt for en comeback. Og Diablo har blitt drept før og kommet tilbake, så en comeback vil være innenfor lore'en, selv om det vil være litt kjedelig og uoriginalt. Zultun Kulle har jo ikke så mye positivt å si om hverken engler eller demoner. Så det er ikke mangel på muligheter for de ekspansjons pakkene som er planlagt. Tyrael tells the Hero who defeated the Prime Evils at the end of Act IV of Diablo II that Diablo and Mephisto had been "Banished back to the Black Abyss that spawned them." Demons are spawned from and can be summoned from the Black Abyss, leading to speculations that the Prime Evils may be influencing mortals to summon them back into being from the Abyss, leading to the recent rise in Demonic Cults. As Hell and its forces are currently split in civil war by Belial and Azmodan, neither of whom would have any interest in summoning the Prime Evils back from the Abyss, it seems likely that Mortals will have a hand in their return. Spørs om han har blitt drept.. Tatt fra http://diablo.wikia.com/wiki/Diablo. Det er også tekster som sier at dersom en demon har blitt drept, da finnes den ikke mer, men den kan også bare bli kastet tilbake til Black Abyss. Dog da dør den ikke. Men hva vet jeg? Blizzard som styrer loren, så de kan vel poppe Diablo ut så mange ganger de bare vil de. Men å kalle ett spill Diablo uten at han er med synes jeg blir feil Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Teori: et 1h våpen med 500 damage - skifter til 1h våpen med 600 damage. damage output vil då gå opp med? Og om folk svarer, så lett er det ikkje, det er avhengig av anna gear etc. Fins det et slags lekmannsreknestykke for dette? Intelligence øker damage med 1% per point. Så det er egentlig bare å gange våpen damage (plus +damage på armor) med Int-modifier, og så legge til eventuelle "Attack Speed Incrased by X". (På våpen er dette medregnet i skaden). Endret 24. mai 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 vet noen hvordan xp'n blir hvis jeg som lvl 60 joiner gruppa til en på lvl 50? Kjører han gjennom Hell et par ganger? Vil han ikke få xp, mindre xp, eller mye xp? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) *dobbelpost* Endret 24. mai 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Vil han ikke få xp, mindre xp, eller mye xp? Han får normal exp, din level påvirker ikke andres exp. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Teori: et 1h våpen med 500 damage - skifter til 1h våpen med 600 damage. damage output vil då gå opp med? Og om folk svarer, så lett er det ikkje, det er avhengig av anna gear etc. Fins det et slags lekmannsreknestykke for dette? Intelligence øker damage med 1% per point. Så det er egentlig bare å gange våpen damage (plus +damage på armor) med Int-modifier, og så legge til eventuelle "Attack Speed Incrased by X". (På våpen er dette medregnet i skaden). Det gjelder vel kunn for Witch Doctor og Wizard at 1 intelligence = 1% Damage. - men ellers er det korrekt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Takk for posten med boosting i act 3 med azmodan. Eneste som er dritt, er jo at det ikke er noe waypoint rett før bossen, og du må fortsett igjennom core of arreat men det tar jo ikke lange tida, nå blir det boosting til dette blir nerfa. Hvis det er noen som vil bytte på å bli booset, og å booste meg. Så legg meg til, vil bli å spille i hele kveld etter 1800 henrikhoe#2756 Endret 24. mai 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Noen som vet en bra plass å farme i Inferno act 1? Sliter noe forferdelig i act 2 :/ Spiller en monk med disse stats: 37k HP 4.5k Armor (6.5k med buff, har hele tiden så lenge jeg slår) 406 i alle resists 30% Dodge 14k DPS 2.61 attacks per sek ( 3.2 eller noe med Frenzy Shrine ) - SLÅR FORT JA!! 1hnd+shield Har hørt jeg trenger enda mer resists, men ikke noe i act 1 Inferno dropper noe bra lengre :/ Endret 24. mai 2012 av karael Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Teori: et 1h våpen med 500 damage - skifter til 1h våpen med 600 damage. damage output vil då gå opp med? Og om folk svarer, så lett er det ikkje, det er avhengig av anna gear etc. Fins det et slags lekmannsreknestykke for dette? Intelligence øker damage med 1% per point. Så det er egentlig bare å gange våpen damage (plus +damage på armor) med Int-modifier, og så legge til eventuelle "Attack Speed Incrased by X". (På våpen er dette medregnet i skaden). Kan du lage et greit eksempel også så eg forstår nøyaktig ka du meiner her? Det er så varmt at en må finne fram teskjeia for å få hjernen i gir. ^^ Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Takk for posten med boosting i act 3 med azmodan. Eneste som er dritt, er jo at det ikke er noe waypoint rett før bossen, og du må fortsett igjennom core of arreat men det tar jo ikke lange tida, nå blir det boosting til dette blir nerfa. Hvis det er noen som vil bytte på å bli booset, og å booste meg. Så legg meg til, vil bli å spille i hele kveld etter 1800 henrikhoe#2756 Jeg kan være med. Lvl 57 atm Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Teori: et 1h våpen med 500 damage - skifter til 1h våpen med 600 damage. damage output vil då gå opp med? Og om folk svarer, så lett er det ikkje, det er avhengig av anna gear etc. Fins det et slags lekmannsreknestykke for dette? Intelligence øker damage med 1% per point. Så det er egentlig bare å gange våpen damage (plus +damage på armor) med Int-modifier, og så legge til eventuelle "Attack Speed Incrased by X". (På våpen er dette medregnet i skaden). Kan du lage et greit eksempel også så eg forstår nøyaktig ka du meiner her? Det er så varmt at en må finne fram teskjeia for å få hjernen i gir. ^^ La oss si du har 1000 intelligence (om du er WD eller WZ, samme gjelder med STR for Barb, DEX for DH og Monk). Og du har + 30% attack speed. Våpen med 500 DPS: 500 DPS * 1000% (1000 INT = +1000% DPS) = 5000 DPS 5000 DPS * +30% attack speed = 6500 DPS Våpen med 600 DPS: 600 DPS * 1000% = 6000 DPS 6000 DPS * +30% attack speed = 7800 Selv om våpenet bare har 100 mer DPS vil characteren din få 1300 mer DPS pga INT og AS. 2 Lenke til kommentar
tmg Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 Takk for posten med boosting i act 3 med azmodan. Eneste som er dritt, er jo at det ikke er noe waypoint rett før bossen, og du må fortsett igjennom core of arreat men det tar jo ikke lange tida, nå blir det boosting til dette blir nerfa. Hvis det er noen som vil bytte på å bli booset, og å booste meg. Så legg meg til, vil bli å spille i hele kveld etter 1800 henrikhoe#2756 Jeg er med! Kan kjøre nm azmodan veldig raskt med min 60 DH Vault vault vault ;o Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 En ting jeg lurer på angående den boostinga, folka som starter level 1, kan jo ikke være med på nightmare utgaven av azmodan. er det en rask måte å få de til nightmare, eller må de gjøre ALLE questene i normal. prøvde å drepe diablo når han var level 7, for å se om han fikk unlocka nightmare. men nei. Grunnen til at jeg vil gå nightmare å booste er at du får veldig mye mer xp der enn normal Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 @ Bruker87: takker. Godt forklart. Den formelen skal eg klare å huske. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Teori: et 1h våpen med 500 damage - skifter til 1h våpen med 600 damage. damage output vil då gå opp med? Og om folk svarer, så lett er det ikkje, det er avhengig av anna gear etc. Fins det et slags lekmannsreknestykke for dette? Intelligence øker damage med 1% per point. Så det er egentlig bare å gange våpen damage (plus +damage på armor) med Int-modifier, og så legge til eventuelle "Attack Speed Incrased by X". (På våpen er dette medregnet i skaden). Kan du lage et greit eksempel også så eg forstår nøyaktig ka du meiner her? Det er så varmt at en må finne fram teskjeia for å få hjernen i gir. ^^ La oss si du har 1000 intelligence ... *snip* Totalen er vel ikke DPS, men damage? Eller er det det samme? Siden det står DPS på våpenet, men damage i stat området. Det ville vært mer fornuftig om damage er din "base" pr. hit. Og at skills igjen gjør +/- % av dette. F.eks en skill som gjør 130% weapon damage vil gjøre 6500 dmg * 1.3 = 8450 pr. hit. Såvidt jeg har sett så gjør du et fast dmg nummer når du treffer noe, i motsetning til D2 der ett slag kunne gjøre massiv damage, mens neste bare gjorde halvparten (ved å se på enemy health bar). I D2 var det spesielt evident ved f.eks lightning på sorc som gjorde alt fra 50 til 20.000 dmg pr. hit. Edit: Er selvfølgelig mulig jeg er fullstendig på jordet her så vennligst rett feil. Edit2: Dmg vil variere i D3 også pr. hit pga. critical strike, det er jeg klar over. Endret 24. mai 2012 av Feh Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 En ting jeg lurer på angående den boostinga, folka som starter level 1, kan jo ikke være med på nightmare utgaven av azmodan. er det en rask måte å få de til nightmare, eller må de gjøre ALLE questene i normal. prøvde å drepe diablo når han var level 7, for å se om han fikk unlocka nightmare. men nei. Grunnen til at jeg vil gå nightmare å booste er at du får veldig mye mer xp der enn normal Velger du find online game eller det så kan du ikke. Men dersom du fortsetter på egen game trur jeg du kan starte Nightmare? Og deretter invite folk. Ellers så er online games level-restricted. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 En ting jeg lurer på angående den boostinga, folka som starter level 1, kan jo ikke være med på nightmare utgaven av azmodan. er det en rask måte å få de til nightmare, eller må de gjøre ALLE questene i normal. prøvde å drepe diablo når han var level 7, for å se om han fikk unlocka nightmare. men nei. Grunnen til at jeg vil gå nightmare å booste er at du får veldig mye mer xp der enn normal Om jeg ikke tar feil så er det level 30 req på nightmare, level 50 på hell og 60 på inferno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå