Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videre i loren mtp expansion så har jeg aller mest tro på at det er noe engle greier på gang. Nå er jo samtlige av Great Evils døde (med unntak av Lucion (sønn av Mephisto) som aldri har blitt bekreftet drept, men sluttet å eksistere) så de må jo finne på noe nytt. Jeg setter pengene mine på noe mer greier med enten Adria eller Imperius.

 

Men siden alle Great Evils er døde, da er dette siste spillet av "Diablo" da? =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vision Quest hadde vært fint, problemet er vel heller at jeg får nok ikke til 4 ting på cd. Skillsene jeg bruker har som regel ikke store CD'en. Vet du hva slags build det er? Jeg har bare prøvd meg frem randomly, og har ikke søkt etter noen spesiell build.

 

Sett at en har splinters på venstreklikk og zombie bears på høyre: Soul harvest er obligatorisk uansett build; etter det kan du velge en kombinasjon av zombie dogs, horrify, gargantuan, mass confusion, fetish army, big bad voodoo. Det er mange nyttige spells med lang/tilstrekkelig cooldown. Selv bruker jeg ofte 1) Mass confusion 2) Soul harvest 3) Big bad voodoo (coop) eller spirit walk 4) Gargantuan. Splinters og zombie bears på musa. Spiritual attunement, vision quest og jungle fortitude passive.

 

Hold 4 spells på CD, spam zombie bears med regen fra vision quest.

Lenke til kommentar

Gikk vekk fra zombiebears då en måtte omtrent vere i meleerange for at dei skulle funke. Holder meg til firebats i stedet. Mindre dps, men langt meir "trygt".

 

Kjører soulharvest, big bad voodoo, fetish army, og spirit walk (priceless på champion packs med wall/jail/arcane/vortex/teleport). og grasp of the dead med rune for ekstra slow. Har desverre ikkje damage nok på gearet, så det krever litt kiting.

Lenke til kommentar

Koser meg veldig med D3.. eneste jeg virkelig ikke liker (fra et atmosfærisk perspektiv) er at min Sorceress nå løper rundt med en bue - ikke for å skyte piler, men fordi det gjør at spells gjør mer skade da det er det høyeste dps-itemet jeg har funnet til nå. Litt tullete, syns jeg, men mulig det er gode grunner til at Blizzard har gjort det slik.

Lenke til kommentar

Vision Quest hadde vært fint, problemet er vel heller at jeg får nok ikke til 4 ting på cd. Skillsene jeg bruker har som regel ikke store CD'en. Vet du hva slags build det er? Jeg har bare prøvd meg frem randomly, og har ikke søkt etter noen spesiell build.

 

Sett at en har splinters på venstreklikk og zombie bears på høyre: Soul harvest er obligatorisk uansett build; etter det kan du velge en kombinasjon av zombie dogs, horrify, gargantuan, mass confusion, fetish army, big bad voodoo. Det er mange nyttige spells med lang/tilstrekkelig cooldown. Selv bruker jeg ofte 1) Mass confusion 2) Soul harvest 3) Big bad voodoo (coop) eller spirit walk 4) Gargantuan. Splinters og zombie bears på musa. Spiritual attunement, vision quest og jungle fortitude passive.

 

Hold 4 spells på CD, spam zombie bears med regen fra vision quest.

 

Jeg bruker ikke splinters, jeg bruker Dødningshodet som spretter bortover, da jeg synes den gjør ganske grei damage. Men nå har jeg ikke testet splinters på lenge. Jeg har som regel brukt: 1) Spirit Walk (med healing) 2) Soul Harvest (med lenger varighet) 3) Zombie Bears 4) Big Bad Voodoo (Mana for supernuke for solo eller damage for group) Venstre MK Dødnigshodet med sprett, Høyre MK Grasp of the Dead med sjangse for healing orbs. For Passive har jeg brukt Spiritual Attunement, Spirit Vessel og Tribal Rites.

 

Men jeg skal teste ut det så fort jeg kommer hjem :) Dog jeg liker ikke Mass Confusion eller Horrify. =/

Lenke til kommentar

Igjen en som har fått skiftet region, gå på accout på options og velg Europe igjen :p

Har ikke gjort noe jeg :O Står på Europe, jeg satte det på Europe i går før jeg begynte å spille. Må jeg logge inn og ut av spillet for at det skal aktiveres?

 

Ser ut som min karakter har havnet på amerikanske servere, selv om jeg skiftet i går. Jeg må vel slå av spillet før jeg kommet på en annen server da? Dette spillet begynner å gå meg på nervene allerede...

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Neppe, det skal fungere med en gang. Dersom du valgte Europe i går og den fortsatt står der så er det noe fuffens

Jeg valgte Europe i går, det står fortsatt på Europe. Karakteren min er på Amerikanske servere. Ikke at jeg skjønte hvorfor en europeisk versjon skal stille seg på amerikansk med det første. Her er det allerede masse tabber fra Blizzard sin side imo.

Lenke til kommentar

Neppe, det skal fungere med en gang. Dersom du valgte Europe i går og den fortsatt står der så er det noe fuffens

Jeg valgte Europe i går, det står fortsatt på Europe. Karakteren min er på Amerikanske servere. Ikke at jeg skjønte hvorfor en europeisk versjon skal stille seg på amerikansk med det første. Her er det allerede masse tabber fra Blizzard sin side imo.

 

Det er nok en bug eller noe. Slikt kan skje, men burde ikke. Ikke alle får denne da. Jeg har ikke vært borti at denne har stått på noe annet enn Europe. Så for meg har det funket fint. Server lag derimot..!

Lenke til kommentar

Det er nok en bug eller noe. Slikt kan skje, men burde ikke. Ikke alle får denne da. Jeg har ikke vært borti at denne har stått på noe annet enn Europe. Så for meg har det funket fint. Server lag derimot..!

Leste på forumet at det er en del andre som har hatt samme problemet. Men pytt pytt. Jeg spilte heldigvis ikke så lenge, så vi prøver igjen.

 

Hvor mye FPS bør man ligge på for at spillet skal gi en jevn flyt? Jeg har satt det til maks 40 nå, ønsker å holde det lavt siden viften på strømforsyningen har en tendens til å bråke litt om skjermkortet slår seg løst.

Lenke til kommentar

arghh jeg hater invulnerable minions.. Damn begynner og bli hardt på hell!

 

Haha, gled deg til inferno! :p Class kjører du ?

 

DH :)

 

Da er vi to! Er du 60 enda? Merker vi blei kraftig nerfa med SS, men trengtes! Skulle ønske vi kunne skaffe hit gear så CC blir viable act 2+ inferno :s Ellers farmer jeg bare noen millioner for et nice våpen atm

Lenke til kommentar

 

Videre i loren mtp expansion så har jeg aller mest tro på at det er noe engle greier på gang. Nå er jo samtlige av Great Evils døde (med unntak av Lucion (sønn av Mephisto) som aldri har blitt bekreftet drept, men sluttet å eksistere) så de må jo finne på noe nytt. Jeg setter pengene mine på noe mer greier med enten Adria eller Imperius.

 

 

Men siden alle Great Evils er døde, da er dette siste spillet av "Diablo" da? =/

Er Diablo virkelig dø? Det en (husker ikke om det er karakteren din eller noen av de andre) stiller jo dette spørsmålet i spillet. Slik sett har jo Blizzard satt døren litt på gløtt for en comeback. Og Diablo har blitt drept før og kommet tilbake, så en comeback vil være innenfor lore'en, selv om det vil være litt kjedelig og uoriginalt. Zultun Kulle har jo ikke så mye positivt å si om hverken engler eller demoner. Så det er ikke mangel på muligheter for de ekspansjons pakkene som er planlagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...