Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Ikke blitt drept av mobs pga spikes ennå.

Jeg hadde en fin 7 sekunders lagspike med hardcore-karakteren min i går, den inntraff samtidig som jeg sloss mot noen blå monster. Jeg var rimelig sikker på at karakteren min var død, men da ting løsnet igjen var jeg stadig i live. Med andre ord settes spillet automatisk på pause når man lagger ut, i alle fall i single player. Dette kom som en gledelig nyhet for min del.

Jeg har ikke testet et lignende scenario i multiplayer enda, så det er vanskelig å uttale seg om hvordan det er der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Han en følelse på at Azmadon run blir nerfet snart. folk booster nå folk 1-60 på 3 timer :p

Azmadon run? Gir det mer xp enn andre instances? Ble boosta gjennom et par forskjellige i går, de som droppa lvl 25-30 items fikk jeg ikke mye xp av. Ikke mye xp fra boosting generelt - forhold til å levle aleine.

Vi har en gruppe på 4 som alltid spiller sammen, så når en mangler må vi levle andre. Litt smålei av å bytte chars hele veien til lvl 60 nå :p

TELL ME MORE!

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Ikke blitt drept av mobs pga spikes ennå.

Jeg hadde en fin 7 sekunders lagspike med hardcore-karakteren min i går, den inntraff samtidig som jeg sloss mot noen blå monster. Jeg var rimelig sikker på at karakteren min var død, men da ting løsnet igjen var jeg stadig i live. Med andre ord settes spillet automatisk på pause når man lagger ut, i alle fall i single player. Dette kom som en gledelig nyhet for min del.

Jeg har ikke testet et lignende scenario i multiplayer enda, så det er vanskelig å uttale seg om hvordan det er der.

Det blir det samme som å trykke ESC. Spillet settes i pause på singleplayer. Derimot åpner du for Public Game får du opp beskjeden "In a Public Game pausing game with ESC won't work"- noe i den duren. Ihvertfall, nei, funker ikke i MP.

Lenke til kommentar

Azmodan questet gir i seg selv veldig mye XP, og man får flere på rappen

Først XP for selve killet

XP for å plukke opp sjela hans

XP for å levere dette i fortet og gå over til Act IV.

På hell var det en kompis som joinet med etter at jeg hadde gjort selve killet, han fikk over 150K (10% av level til 60 ca) bare av at det ble completet.

Lenke til kommentar

Jeg dinga faktisk level 60 i går på bossen før Azmodan :)

Nå trenger jeg bare ufattelig mye bedre gear....

Jeg har gått opp fra 2200 DPS til 8000 hvertfall, men andre level 60 har jo pokker meg over 30...

Er det bare meg, eller er WD mer en Support rolle, med nuke/power/healing totem og 20% damage done by poisoned targets?

Jeg har ok AOE når jeg bruker bears, men jeg kan kanskje sende 5-7 stk, så er jeg tom for mana, og må vente en god del før jeg får gjort noe mer =/

Lenke til kommentar

"Can this be exploited in some way?" Er tydeligvis et ikke-eksisterende spørsmål hos blizzard når de utvikler ting :p Selv latterlig lille über tristram i D2 klarte jo folk å exploite til helvete før det ble patchet. 1-90 på et par-tre timer.

Videre i loren mtp expansion så har jeg aller mest tro på at det er noe engle greier på gang. Nå er jo samtlige av Great Evils døde (med unntak av Lucion (sønn av Mephisto) som aldri har blitt bekreftet drept, men sluttet å eksistere) så de må jo finne på noe nytt. Jeg setter pengene mine på noe mer greier med enten Adria eller Imperius.

Lenke til kommentar

Det blir det samme som å trykke ESC. Spillet settes i pause på singleplayer. Derimot åpner du for Public Game får du opp beskjeden "In a Public Game pausing game with ESC won't work"- noe i den duren. Ihvertfall, nei, funker ikke i MP.

Det er mulig, men jeg er ikke helt sikker på det. Så på en stream i går der en kar mistet nettilkoblingen. Han bare forsvant fra gamet uten å dø. Det er likevel verd å merke seg at jeg ikke oppfattet om han var midt i monstre eller om han stod utenfor, så ikke ta dette som noe bevis på noe.

Lenke til kommentar

Å miste nettilkoblingen blir vel det samme som å quitte gamet? Ihvertfall, esc pauser spillet i SP, men ikke i MP. Sånn er det bare :p Det er greit, men ser ikke poenget med pause i Diablo egentlig. Går du AFK, så porter du kjapt ut til safespot, ikke klikker ESC i midten av en fight :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er WD mer en Support rolle, med nuke/power/healing totem og 20% damage done by poisoned targets?

Jeg har ok AOE når jeg bruker bears, men jeg kan kanskje sende 5-7 stk, så er jeg tom for mana, og må vente en god del før jeg får gjort noe mer =/

Du spiller feil. WD er for øyeblikket klassen med høyest dps-potensiale. Når du bruker bears vil builden alltid være basert rundt Vision Quest passive. Det betyr å holde 4 skills på cool down til en hver tid og spamme zombie bears.

Lenke til kommentar

Forøvrig logget jeg på igår kveld og pratet med en kompis.

Det som skjedde med han når han joinet public game etter han var lvl60 var at han ble logget ut og kom ikke inn igjen. Deretter skiftet han passord og alt gullet hans var vekk.

Han mente fast bestemt på at jeg ikke måtte finne på å logge på public games pga dette, men kan ikke fatte at noen kan finne en exploit i spillet som på noen som helst måte kan finne passord eller installere noen form for keylogger bare ved å joine et public game...

Lenke til kommentar

Å miste nettilkoblingen blir vel det samme som å quitte gamet? Ihvertfall, esc pauser spillet i SP, men ikke i MP. Sånn er det bare :p Det er greit, men ser ikke poenget med pause i Diablo egentlig. Går du AFK, så porter du kjapt ut til safespot, ikke klikker ESC i midten av en fight :)

Pause er veldig handy i singelplayer, om man feks har Valor x5 buffen som kunn varer i 30min. Da er det greit at man kan pause den mens man må gjøre andre ting fort :)

Lenke til kommentar

Han en følelse på at Azmadon run blir nerfet snart. folk booster nå folk 1-60 på 3 timer :p

Azmadon run? Gir det mer xp enn andre instances? Ble boosta gjennom et par forskjellige i går, de som droppa lvl 25-30 items fikk jeg ikke mye xp av. Ikke mye xp fra boosting generelt - forhold til å levle aleine.

Vi har en gruppe på 4 som alltid spiller sammen, så når en mangler må vi levle andre. Litt smålei av å bytte chars hele veien til lvl 60 nå :p

TELL ME MORE!

Det er et "tricks" under Kill Azmadon oppdraget man kan gjøre.

Skal se om jeg finner youtube klippet av det igjen, så forklarer de der. Om dere er 4 stk, så vil det gå enda fortere.

Kort fortalt: Når dere dreper azmadon, så må ingen klikke på portalen. 3 av de som er ingame, må avslutte gamen, starte sinn egen ny game med "resume game". Da spawner alle 3 rett før portalen.

Da kan person nummer 4 (som er fra første gamen) klikke på sinn portal, gjøre de 2 questa, så joine venn nr2, så må venn nr2 trykke på portalen (Da får 4e personen questet selvom han er i town). Så over til 3e person osv.

Men som du ser, så er det egentlig bare 1 person som kan bli boostet bra. De andre får jo bare et quest ferdig, mens nr 4 får alle.

Lenke til kommentar

Det hender det ringer i telefon eller dørklokke, da er det greit å kunne trykke escape.
Lenke til kommentar

Med tanke på hva fks PC'er (hardware) og spill (PC) kostet for 10-20 år siden, så tror jeg ikke vi skal ha noe å være redd for.

Og når du samtidig tenker på lønnsveksten i den samme perioden.

Du har helt rett. Spill har aldri vært så billig som det de er nå, og det blir billigere og billigere for hvert år. Prisen på spill har stått stille (muligens også gått litt ned) i alle år og aldri blitt indeksjustert en gang.

Lenke til kommentar

Videre i loren mtp expansion så har jeg aller mest tro på at det er noe engle greier på gang. Nå er jo samtlige av Great Evils døde (med unntak av Lucion (sønn av Mephisto) som aldri har blitt bekreftet drept, men sluttet å eksistere) så de må jo finne på noe nytt. Jeg setter pengene mine på noe mer greier med enten Adria eller Imperius.

En kompis mente en blizz employee hadde sagt det blir noe med å redde sjelen til Leah

Lenke til kommentar

Du spiller feil. WD er for øyeblikket klassen med høyest dps-potensiale. Når du bruker bears vil builden alltid være basert rundt Vision Quest passive. Det betyr å holde 4 skills på cool down til en hver tid og spamme zombie bears.

Jeg har som sagt fått utrolig dårlig gear i forhold til DPS. Jeg har typ 30k helse og 8k dps nå. Hadde 32k helse og 3k dps. Vision Quest hadde vært fint, problemet er vel heller at jeg får nok ikke til 4 ting på cd. Skillsene jeg bruker har som regel ikke store CD'en. Vet du hva slags build det er? Jeg har bare prøvd meg frem randomly, og har ikke søkt etter noen spesiell build.

Det hender det ringer i telefon eller dørklokke, da er det greit å kunne trykke escape.

Trua dat! :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...