Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen som vet hvor ofte Blizzard tar backup av characters? En kamerat ble nettopp hacket og kan få restoret det han hadde noen dager tilbake,

men kunne visste være flere dager gammel bakcup. Kjedelig om han mister mange levler og ikke får så mye gear og penger tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags error? Om alle de forskjellige verisjonene gir deg error tyder det kanskje på at det er noe galt med din PC?

Muligens. Jeg klarer bare ikke finne ut av hva. Leser man på forumet finner man fort ut at utrolig mange har problemer med å legge inn spillet.

Det står tips til hva man kan gjøre, men det ser ikke ut som om noen hjelper meg. Jeg får lagt det inn på den bærbare. Så min løsninger er nå å legge det inn der, for så å prøve å kopiere det over til den stasjonære. Ikke akkurat optimalt men.

Romis, ser du jeg klager på spillet? Vanskelig å klage over en spill man ikke får spilt. Jeg klager på at jeg ikke får installert det, noe som er uhorvelig irriterende. Så får du går ut å "vær så snill", så les :)

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne dette overpriset maset..har dere kjøpt nye spill de siste par årene? Koster jo mellom 499-599 i butikkene. Husker amiga-spill kosta rundt 500 også på nittitallet

Stort sett er det jo no stress å få nye spill til rett i overkant av 300, etter kun en måend eller to er det gjerne under 200. 500-600 for PC-spill? Da er man rimlgi lite prisbevisst.

AtW

Skal vi som er forbanna rike, klage over at et spill koster 100 kr mer enn det gjør til "vanlig". Er så forbanna lei den sutringa de i den tråden her.

Lenke til kommentar

Ting som ble lansert i serverpatchen som var verdt å nevne, utenom skill changes:

The rare chest in the Town Cellar in Alcanus will now only spawn 50% of the time, down from 100%

Equipping a shield on a follower as a demon hunter will no longer disconnect you from the game.

Resolved over 30 game and service crashes affecting players

helvete, bra at jeg har farmet meg i hjel på den greia der de siste dagene :p

vet du om det ble noe nerf på monks? sitter på mobil, så litt kronglete å finne patch notes, tenker på healing mantra, evt quickening etc

Lenke til kommentar

Skal vi som er forbanna rike, klage over at et spill koster 100 kr mer enn det gjør til "vanlig". Er så forbanna lei den sutringa de i den tråden her.

Mange av de som spiller er kanskje studenter. Inkludert meg, og tro meg 500-600 kroner er veldig mye penger, og mat i en uke. Du kan selvfølgelig argumentere mot "Så la vær å kjøpe det".

Nå har ikke jeg klaget på prisen på spill, men kan se at folk føler de blir snurt når de må bruke 10% av det som kommer inn på kontoen i løpet av en måned :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne dette overpriset maset..har dere kjøpt nye spill de siste par årene? Koster jo mellom 499-599 i butikkene. Husker amiga-spill kosta rundt 500 også på nittitallet

Stort sett er det jo no stress å få nye spill til rett i overkant av 300, etter kun en måend eller to er det gjerne under 200. 500-600 for PC-spill? Da er man rimlgi lite prisbevisst.

AtW

Helt enig. :)

Lenke til kommentar

Hva slags error? Om alle de forskjellige verisjonene gir deg error tyder det kanskje på at det er noe galt med din PC?

Muligens. Jeg klarer bare ikke finne ut av hva. Leser man på forumet finner man fort ut at utrolig mange har problemer med å legge inn spillet.

Det står tips til hva man kan gjøre, men det ser ikke ut som om noen hjelper meg. Jeg får lagt det inn på den bærbare. Så min løsninger er nå å legge det inn der, for så å prøve å kopiere det over til den stasjonære. Ikke akkurat optimalt men.

Romis, ser du jeg klager på spillet? Vanskelig å klage over en spill man ikke får spilt. Jeg klager på at jeg ikke får installert det, noe som er uhorvelig irriterende. Så får du går ut å "vær så snill", så les :)

Hva slags error?

Lenke til kommentar

Hva slags error?

Den ene var "Unexpected error accoured"

Den andre er "Error 108" noe jeg leste kan antyde at det er noe feil med filene, det var riktig nok bare på den ene av de tre gangene jeg prøvde å laste det ned med blizzard sin klient.

Ikke akkurat forklarende :p

post-88612-0-83815600-1337807613_thumb.jpg

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Mange av de som spiller er kanskje studenter. Inkludert meg, og tro meg 500-600 kroner er veldig mye penger, og mat i en uke. Du kan selvfølgelig argumentere mot "Så la vær å kjøpe det".

Nå har ikke jeg klaget på prisen på spill, men kan se at folk føler de blir snurt når de må bruke 10% av det som kommer inn på kontoen i løpet av en måned :)

Handler jo om prioriteringer, er ikke akkurat sånn at 10 mai, så tenkte du "å faen, diablo 3 kommer ut snart"

Da legger du av penger. Enkelt og greit, en tur mindre på byen, en mindre kebab, whatevas. Poenget er at jeg syntes man ikke skal klage over det. spiller koster 400 kr i butikk.

Og hvis du har dårlig råd som student med 6.5k i måneden (pluss du får sånn 17k i januar og august/sept), så skaff deg en deltidsjobb.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Da legger du av penger. Enkelt og greit, en tur mindre på byen, en mindre kebab, whatevas. Poenget er at jeg syntes man ikke skal klage over det. spiller koster 400 kr i butikk.

Jeg synes 400 er rett og rimelig for et godt spill. Over det synes jeg det begynner å bli overpriset. Og 400 mener jeg med eske. Digitalt vil jeg helst ikke betale over 400 for. Men det er min mening :)

Lenke til kommentar

Hva slags error?

Den andre er "Error 108" noe jeg leste kan antyde at det er noe feil med filene, det var riktig nok bare på den ene av de tre gangene jeg prøvde å laste det ned med blizzard sin klient.

Merkelig lite info... Men 108-erroren var jo rimelig enkelt forklart etter et googlesøk. Brukerfeil. Tipper du fikk den når du lastet ned, ja. Virker veldig rart om det ikke skulle virke å gjøre slik det blir forklart som løsning på det. Var en kompis av meg som og fikk den erroren. Funket helt fint når han lastet det ned på ny etter å ha slettet den opprinnelige nedlasningsmappa.

Jeg betalte forøvrig ingenting for Diablo. Annual pass ftw!

Lenke til kommentar

Jeg synes 400 er rett og rimelig for et godt spill. Over det synes jeg det begynner å bli overpriset. Og 400 mener jeg med eske. Digitalt vil jeg helst ikke betale over 400 for. Men det er min mening :)

Selvfølgelig, alle har en smertegrense og sine meninger, men et spill som jeg kan kose meg med 200+ timer, for 400 kr, vil jeg si er ganske god valuta for pengene, i forhold til for eksempel andre medier.

Jeg bare syntes ikke folk skal sutre over at spill er dyrt, men igjen, det er jo min mening

Lenke til kommentar

Hva slags error?

Hadde den også, var bare å laste ned clienten på nytt og kjør.

Har også hørt andre måtte uninstalle beta clienten, om du skulle ha det.

Lenke til kommentar

Hva er valor buff? :hmm:

Når man er level 6 og dreper en elite boss eller de blå bossene, så får man en Valor buff som varer i 30 min som gir 15% Ekstra Gold find og Magic Find. Buffen stacker 5 ganger. Du får den hver gang du dreper en elite\magic boss. Den recastes også når du dreper en ny boss.

Den forsvinner om du bytter server, bytter act eller skifter skills

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, alle har en smertegrense og sine meninger, men et spill som jeg kan kose meg med 200+ timer, for 400 kr, vil jeg si er ganske god valuta for pengene, i forhold til for eksempel andre medier.

Jeg bare syntes ikke folk skal sutre over at spill er dyrt, men igjen, det er jo min mening

Det er definitivt valuta for pengene. Vet ikke om folk sutrer så mye, men kan vel tenke meg at folk ytrer bekymringer over prisnivået på dagens spill. Det er ikke så ille på PC heldigvis, men der får du svi for det mtp maskinvare. Det er jo en relativt dyr hobby å spille. Jeg er ikke en av de som sutrer, men jeg er en av de som vil ha det jeg betaler for. Som jeg har sagt tidligere, 460,- for en digital utgave, det er for mye. Jeg betalte 400 for min eske-utgave. Å når jeg for kronglet meg gjennom disse problemene med installering, kommer jeg neppe til å angre kjøpet :)

Vil gjerne legge til at det er viktig å stille seg kritisk. Det er viktig å ha et godt forhold til penger, og man skal gjerne tenke seg om to ganger før man bruker ett halvt tusen på underholdning. Jeg sier ikke at man ikke skal unne seg noe, men det er sunt å være kritisk når det gjelder penger.

Hadde den også, var bare å laste ned clienten på nytt og kjør.

Har også hørt andre måtte uninstalle beta clienten, om du skulle ha det.

Hmm, det tenkte jeg ikke på. Skal teste det, takk for tipset :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

AtW

Bra vi som er så rike gir noen almisser til stakkars fattige blizzard da....

Dette har ingenting med å være rik eller fattig å gjøre, det har med hva man får for pengene med ett luskusprodukt, det er mengder av spill og annen kultur som slåss om oppmerksomhet.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...