Icedragon520 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Ser ut til at serverene er nede igjen. Oh well. Tjente 350k på 40 minutter med min gold-find barb, btw. Sigh.... :nei2: Hva? Ikke noe til deg, bare "Ser ut til at serverene er nede igjen" Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Ser ut til at serverene er nede igjen. Oh well. Tjente 350k på 40 minutter med min gold-find barb, btw. Hvor farmer du? og hvor mye gf % har du? Selv farmer jeg NM pony lvl, men går noe treigt. Får rundt 30-40k per run. Jeg har 215% GF uten Nephalem Valor buffen, og farmer i Act 3 NM. Edit: Kan hende jeg har mye mer GF når jeg tenker meg om.. Skal sjekke når serveren kommer online igjen. Edit2: Jeg har 218% Endret 23. mai 2012 av Romis Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Ser ut til at serverene er nede igjen. Oh well. Tjente 350k på 40 minutter med min gold-find barb, btw. Hvor farmer du? og hvor mye gf % har du? Selv farmer jeg NM pony lvl, men går noe treigt. Får rundt 30-40k per run. Jeg har 215% GF uten Nephalem Valor buffen, og farmer i Act 3 NM. Edit: Kan hende jeg har mye mer GF når jeg tenker meg om.. Skal sjekke når serveren kommer online igjen. Edit2: Jeg har 218% Gidder ikke poste gear? Eller blir det for mye arbeid? Er det Azmadon runs du tar? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hva er GF om jeg kan spørre? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hva er GF om jeg kan spørre? Gold Find Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Serveren er ikke nede? jeg gamer atm Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Rask inferno act 1 clear, drepte bossene jeg kom over! Som oftest så suger items :/ Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Får nesten alltid ubrukelige drops fra bosser, selv med fem valor buffs. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Dette spillet er særdeles vanskelig å legge inn. Har aldri hatt så mange problemer med å LEGGE INN ett spill. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Har de ikke gjort det slik at bosser dropper så og si tull uansett slik at ikke folk skal farme bosser for stasj? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 jeg har iallefall aldi fått noe brukbart fra storbosser Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Dette spillet er særdeles vanskelig å legge inn. Har aldri hatt så mange problemer med å LEGGE INN ett spill. fungerte fint her Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Dette spillet er særdeles vanskelig å legge inn. Har aldri hatt så mange problemer med å LEGGE INN ett spill. You're doing it wrong. 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Har de ikke gjort det slik at bosser dropper så og si tull uansett slik at ikke folk skal farme bosser for stasj? Har du 5 valor buffen så er sjansen der, uten det er det ganske tullete å drepte eller farme bosser. Dette spillet er særdeles vanskelig å legge inn. Har aldri hatt så mange problemer med å LEGGE INN ett spill. Last ned client via battle.net install -> Game on! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Dette spillet er særdeles vanskelig å legge inn. Har aldri hatt så mange problemer med å LEGGE INN ett spill. You're doing it wrong. Jasså, hvor mange måter er det å gjøre det på? Trykke install, velge directory, and theeeen? AND THEN AND THEN AND THEN! Du ser, jeg får error samma faen. Jeg har prøvd cd versjon, nedlasta versjon, nedlasta fra piratebay versjon. Alle samme gir meg error. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hva slags error? Om alle de forskjellige verisjonene gir deg error tyder det kanskje på at det er noe galt med din PC? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 6,8 millioner mennesker klarte det, men ikke det, så klager du på spillet? Vær så snill.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Rundt 42 timer spill, er nå i Hell og jeg ser fortsatt ut som en vandrende gardin. Og det dropper jo bare søppel, hele tiden! Bare masse idiotiske stats som ikke passer noen klasse skikkelig egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå