Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Kilde? Har jeg ikke opplevd og har flere ganger kjørt med over 100% magic find.

Åpnet tidligere idag en replenished (eller hva det heter) chest når jeg hadde 215%, fikk 2 gule og 3 blå items. Med nephalems valor har jeg lenge idag hatt over 100% og har hatt merkbart mer MF enn vanlig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kilde? Har jeg ikke opplevd og har flere ganger kjørt med over 100% magic find.

Åpnet tidligere idag en replenished (eller hva det heter) chest når jeg hadde 215%, fikk 2 gule og 3 blå items. Med nephalems valor har jeg lenge idag hatt over 100% og har hatt merkbart mer MF enn vanlig :)

Det står i klienten av det er over 100%, men folk på EU forumet påstår at uten MF gear og 5 stacks med N. Valor gir langt mer items enn om de stacker MF gear + har valor aktiv.

Lenke til kommentar

Dinga 60 i dag og har gjort skeleton king på inferno med min DH. Har 22000 dps og fantastiske 14700 hp(!) :p

Hvor burde jeg gå for å skaffe bedre gear nå?

Utfra det jeg har lest er nok act 2 umulig iom at act 1 er relativt vanskelig; jeg måtte skippe mange elite packs på veien til skeleton king. (Hvordan i helvete skal man ta invulnerable minions som har 3 andre ting i tillegg? -.-)

Lenke til kommentar

6.3 Million Own Diablo III

Blizzard has announced that 3.5 million copies of Diablo III were sold within 24 hours of its launch on May 15. On top of that, 1.2 million bought in through the World of Annual Pass offer. In the week since launch, another 1.6 million purchased Diablo III, bringing the current number of owners up to 6.3 million.

Diablo III is now the fastest selling PC game of all time. These high sales figures may explain why battle.net suffered through launch day issues, as 4.7 million players were all trying to log in.

Blizzard's previous game, World of Warcraft: Cataclysm, sold 3.3 million in its first 24 hours. StarCraft II: Wings of Liberty, released in 2010, sold 1 million in its first 24 hours of availability.

Endret av Symmetrical
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan Staff of Herding fungerer?

Fikk akkurat gibbering gemstone, og vurderer å lage staven, men kan bare bruke den 1 gang på hver character? Hvis jeg har forstått det jeg har lest rett kan man bruke staven flere ganger på en account.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan Staff of Herding fungerer?

Fikk akkurat gibbering gemstone, og vurderer å lage staven, men kan bare bruke den 1 gang på hver character? Hvis jeg har forstått det jeg har lest rett kan man bruke staven flere ganger på en account.

Staffen er bundet til accounten ja. Du kan bruke den så mye du vil.

Lenke til kommentar

Ting som ble lansert i serverpatchen som var verdt å nevne, utenom skill changes:

The rare chest in the Town Cellar in Alcanus will now only spawn 50% of the time, down from 100%

Equipping a shield on a follower as a demon hunter will no longer disconnect you from the game.

Resolved over 30 game and service crashes affecting players

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...