Mixy Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Kilde? Har jeg ikke opplevd og har flere ganger kjørt med over 100% magic find. Åpnet tidligere idag en replenished (eller hva det heter) chest når jeg hadde 215%, fikk 2 gule og 3 blå items. Med nephalems valor har jeg lenge idag hatt over 100% og har hatt merkbart mer MF enn vanlig Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Kilde? Har jeg ikke opplevd og har flere ganger kjørt med over 100% magic find. Åpnet tidligere idag en replenished (eller hva det heter) chest når jeg hadde 215%, fikk 2 gule og 3 blå items. Med nephalems valor har jeg lenge idag hatt over 100% og har hatt merkbart mer MF enn vanlig Det står i klienten av det er over 100%, men folk på EU forumet påstår at uten MF gear og 5 stacks med N. Valor gir langt mer items enn om de stacker MF gear + har valor aktiv. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Tror dette blir mye synsing, alt er jo vilkårlig selv om man har stacket MF Stol lite på internett, meg inkludert Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Er nok usanne rykter ja, mtp jeg så på en stream igår hvor han hadde 150% MF? eller noe slikt og gjorde chest runs. fikk jo masse rare heletiden Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Så kjipt. Må spille opp igjen noen deler av Act 2 som jeg tok i går. Usikker på hvorfor egentlig, men det kan hende det var fordi jeg joinet et public game som ikke var kommet like langt, så jeg kanskje mistet checkpointen jeg var på? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Dinga 60 i dag og har gjort skeleton king på inferno med min DH. Har 22000 dps og fantastiske 14700 hp(!) Hvor burde jeg gå for å skaffe bedre gear nå? Utfra det jeg har lest er nok act 2 umulig iom at act 1 er relativt vanskelig; jeg måtte skippe mange elite packs på veien til skeleton king. (Hvordan i helvete skal man ta invulnerable minions som har 3 andre ting i tillegg? -.-) Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) 6.3 Million Own Diablo III Blizzard has announced that 3.5 million copies of Diablo III were sold within 24 hours of its launch on May 15. On top of that, 1.2 million bought in through the World of Annual Pass offer. In the week since launch, another 1.6 million purchased Diablo III, bringing the current number of owners up to 6.3 million. Diablo III is now the fastest selling PC game of all time. These high sales figures may explain why battle.net suffered through launch day issues, as 4.7 million players were all trying to log in. Blizzard's previous game, World of Warcraft: Cataclysm, sold 3.3 million in its first 24 hours. StarCraft II: Wings of Liberty, released in 2010, sold 1 million in its first 24 hours of availability. Endret 23. mai 2012 av Symmetrical 1 Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Noen som vet hvordan Staff of Herding fungerer? Fikk akkurat gibbering gemstone, og vurderer å lage staven, men kan bare bruke den 1 gang på hver character? Hvis jeg har forstått det jeg har lest rett kan man bruke staven flere ganger på en account. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Noen som vet hvordan Staff of Herding fungerer? Fikk akkurat gibbering gemstone, og vurderer å lage staven, men kan bare bruke den 1 gang på hver character? Hvis jeg har forstått det jeg har lest rett kan man bruke staven flere ganger på en account. Staffen er bundet til accounten ja. Du kan bruke den så mye du vil. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Tror dette blir mye synsing, alt er jo vilkårlig selv om man har stacket MF Stol lite på internett, meg inkludert Jeg hadde 9% MF og fant en Legendary i Act 2 på Normal. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg hadde 0% MF og fant Legendary på starten av Act 3 Hell. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hadde vel 0% MF og fant legendary i Act1 normal Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Noen som vet om en nettside som selger CD-keys billig? : ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Du får ikke Diablo 3 til under 400 kroner digitalt om du ikke er riktig heldig. Ikke en gang g2play selger Diablo 3 under 400 kroner. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Ser ut til at g2play er tomme for key's, eller missforstår jeg? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Vet ikke om de har det i stock enda. Ihvertfall er det lik pris der som på Battle.net. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Ting som ble lansert i serverpatchen som var verdt å nevne, utenom skill changes: The rare chest in the Town Cellar in Alcanus will now only spawn 50% of the time, down from 100% Equipping a shield on a follower as a demon hunter will no longer disconnect you from the game. Resolved over 30 game and service crashes affecting players Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hvor stor forskjell gjør egentlig 1k armor. eks 1500 mot 2500 Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Får CD-Keys til 379,- på coolshop.com Men er jo omtrent 400,- det også, så blir jo nesten ett fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå