Bytex Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Kun på battle.net. Ingen andre har lov å selge det digitalt enda. Du har en side som selger "keys", men det koster det samme der for key til fullversjon. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Kun hos battle.net, kr 460 ca. g2play selger key for 440 ca. Aldri hatt problemer der før, men har hørt historier, så liten vits for å spare 20 kr. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jøss, det var kjapt. Synes 460,- er mye å gi for et spill uten boksen. Får se om jeg finner det i byen, om ikke alle steder er utsolgt. Så de hadde det for 399,- på spaceworld, og da får jeg esken også Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Vil ikke si at det der en en bug eller exploit. Det er dårlig design å plassere en "epic" kiste i en så liten og lett tilgjengelig dungeon. Det er jo ikke slik at man utnytter et hull i koden til spillet å få til det der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Ingen som er utsolgte flere uker etter release. De er kanskje utsolgt de første dagene, men så får de inn nye forsendelser og har plenty i hyllene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Nei det er jeg i grunn enig i. Det var jo mange steder som var enkelt tilgjengelige i D2 med teleport/enigma og gule kister som er det tilsvarende til resplendent. Var jo alltid et tonn av magics i de, samt gold og innimellom rares. Forskjellen er vel bare at i D2 er gold currency. De har allerede fikset en av disse "exploitene" et annet sted i act2. Lenke til kommentar
frds Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hvordan funker det med lagring etc, spawner jeg på siste checkpointet? Men får allikevel tingene som jeg har samlet opp før jeg avsluttet? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Kun på battle.net. Ingen andre har lov å selge det digitalt enda. Du har en side som selger "keys", men det koster det samme der for key til fullversjon. Hva mener du med "ikke lov"? Mener du G2plays virksomhet er lovstridig? AtW Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hvordan funker det med lagring etc, spawner jeg på siste checkpointet? Men får allikevel tingene som jeg har samlet opp før jeg avsluttet? Spawner på siste checkpoint. Alt blir lagret "instant". Om du plukker opp en item og logger ut med en gang vil du fortsatt ha itemen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Kun på battle.net. Ingen andre har lov å selge det digitalt enda. Du har en side som selger "keys", men det koster det samme der for key til fullversjon. Hva mener du med "ikke lov"? Mener du G2plays virksomhet er lovstridig? AtW Tipper man fint kan selge cd keys over nett, men man kan kanskje ikke tilby digitalnedlastning slik Blizzard gjør? Jeg vet ikke. Keyen man får fra nettet kan man jo uansett legge inn på battle.net, så laste ned derfra. Lenke til kommentar
frds Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hvordan funker det med lagring etc, spawner jeg på siste checkpointet? Men får allikevel tingene som jeg har samlet opp før jeg avsluttet? Spawner på siste checkpoint. Alt blir lagret "instant". Om du plukker opp en item og logger ut med en gang vil du fortsatt ha itemen. Okei, var slik jeg trodde det var. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Gjelder dette også når man blir disconnecta ut av det blå, eller er det kun for normal avlogging? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Det er instant lagring heletiden, hver gang du gjør en handling. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Var det jeg håpte. Da er ikke disconnectene like etter at jeg har funnet diverse items så mye å frykte lenger, så da er det vel bare å gå tilbake til å farme cathedral lvl 1 for sopp. Lenke til kommentar
frds Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Får melding av at server shutter down om ca 40-50 min Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Får håpe de skal fjerne patchen deres da Demon Hunter er nå 100% ubrukelig. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hva er det som er galt med DH nå? Er det noen antydninger om hvor lenge serveren blir nede? Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Det har visst kommet endel nye patcher i det siste, men jeg kan ikke huske at launcheren min har lastet ned noen patch i det hele tatt.. Jeg spiller med guest pass, og kommer ikke til å kjøpe før spillet blir billigere. Altfor overpriset nå... Min spillversjon er 1.0.1.9558...Hvilken versjon har dere? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Det har visst kommet endel nye patcher i det siste, men jeg kan ikke huske at launcheren min har lastet ned noen patch i det hele tatt.. Jeg spiller med guest pass, og kommer ikke til å kjøpe før spillet blir billigere. Altfor overpriset nå... Min spillversjon er 1.0.1.9558...Hvilken versjon har dere? Man kan patche serverside uten at det har innvirkning på klienten. Husk at med D3 så foregår det meste av spillet serverside. Overpriset? 400kr er vel ganske normal pris for nye PC-spill. Husk også at det har vært den prisen i mange år nå, så i realiteten betaler du faktisk mindre for spillet enn for f.eks 5 år siden pga konsumprisindeksen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Kan ikke skjønne dette overpriset maset..har dere kjøpt nye spill de siste par årene? Koster jo mellom 499-599 i butikkene. Husker amiga-spill kosta rundt 500 også på nittitallet Endret 23. mai 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå