Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det er jeg i grunn enig i. Det var jo mange steder som var enkelt tilgjengelige i D2 med teleport/enigma og gule kister som er det tilsvarende til resplendent. Var jo alltid et tonn av magics i de, samt gold og innimellom rares. Forskjellen er vel bare at i D2 er gold currency. De har allerede fikset en av disse "exploitene" et annet sted i act2.

Lenke til kommentar

Hvordan funker det med lagring etc, spawner jeg på siste checkpointet? Men får allikevel tingene som jeg har samlet opp før jeg avsluttet?

Spawner på siste checkpoint. Alt blir lagret "instant". Om du plukker opp en item og logger ut med en gang vil du fortsatt ha itemen.

Lenke til kommentar

Kun på battle.net. Ingen andre har lov å selge det digitalt enda. Du har en side som selger "keys", men det koster det samme der for key til fullversjon.

Hva mener du med "ikke lov"? Mener du G2plays virksomhet er lovstridig?

AtW

Tipper man fint kan selge cd keys over nett, men man kan kanskje ikke tilby digitalnedlastning slik Blizzard gjør? Jeg vet ikke. :p

Keyen man får fra nettet kan man jo uansett legge inn på battle.net, så laste ned derfra.

Lenke til kommentar

Hvordan funker det med lagring etc, spawner jeg på siste checkpointet? Men får allikevel tingene som jeg har samlet opp før jeg avsluttet?

Spawner på siste checkpoint. Alt blir lagret "instant". Om du plukker opp en item og logger ut med en gang vil du fortsatt ha itemen.

Okei, var slik jeg trodde det var.

Lenke til kommentar

Det har visst kommet endel nye patcher i det siste, men jeg kan ikke huske at launcheren min har lastet ned noen patch i det hele tatt..

Jeg spiller med guest pass, og kommer ikke til å kjøpe før spillet blir billigere. Altfor overpriset nå...

Min spillversjon er 1.0.1.9558...Hvilken versjon har dere?

Lenke til kommentar

Det har visst kommet endel nye patcher i det siste, men jeg kan ikke huske at launcheren min har lastet ned noen patch i det hele tatt..

Jeg spiller med guest pass, og kommer ikke til å kjøpe før spillet blir billigere. Altfor overpriset nå...

Min spillversjon er 1.0.1.9558...Hvilken versjon har dere?

Man kan patche serverside uten at det har innvirkning på klienten. Husk at med D3 så foregår det meste av spillet serverside.

Overpriset? 400kr er vel ganske normal pris for nye PC-spill. Husk også at det har vært den prisen i mange år nå, så i realiteten betaler du faktisk mindre for spillet enn for f.eks 5 år siden pga konsumprisindeksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...