laurell Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hotfix: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5271780011?page=1 "Amount of damage absorbed is now capped at the amount of healing provided by Mantra of Healing in the first 3 seconds after activation" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg føler jeg ikke får spilt så mye som jeg kunne tenkt meg. Nesten (bare nesten) sånn at jeg håper på ei skikkelig regnværsuke igjen. Får dårlig samvittighet av å sitte inne når det er fint vær. Selv når jeg er på jobb! Lenke til kommentar
Flin Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Sjekk en annen video av han (som ikke er rage) han snakker ikke sånn i det hele tatt, ble kjempeoverrasket xD Ikke sånn for ødelegge for deg, men personen Francis er ikke ekte. På samme måte som FPSRussia ikke er en ekte person. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg føler jeg ikke får spilt så mye som jeg kunne tenkt meg. Nesten (bare nesten) sånn at jeg håper på ei skikkelig regnværsuke igjen. Får dårlig samvittighet av å sitte inne når det er fint vær. Selv når jeg er på jobb! Hvor mye spilletid har du tilsammen? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Sjekk en annen video av han (som ikke er rage) han snakker ikke sånn i det hele tatt, ble kjempeoverrasket xD Ikke sånn for ødelegge for deg, men personen Francis er ikke ekte. På samme måte som FPSRussia ikke er en ekte person. tenkte meg det jeg og.. virka for godt for å være sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg føler jeg ikke får spilt så mye som jeg kunne tenkt meg. Nesten (bare nesten) sånn at jeg håper på ei skikkelig regnværsuke igjen. Får dårlig samvittighet av å sitte inne når det er fint vær. Selv når jeg er på jobb! Ditto, men ikke pga været. Eksamensperiode + når man er ferdig med det, vil man være med kjæresten. EDIT: feil quote Endret 23. mai 2012 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Kan de ikke heller lage en patch på forhånd? Det her blir alt for dumt med så mange timer downtime. Hva mener du med dette? Patchen er jo laget på forhånd? De skal bare legge den til og sørge for at alt virker + gjøre litt forefallende før de åpner serverene igjen. Slik har det alltid vært i online spill? Og midt på natten plager det da svært få folk... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Kan de ikke heller lage en patch på forhånd? Det her blir alt for dumt med så mange timer downtime. Hva mener du med dette? Patchen er jo laget på forhånd? De skal bare legge den til og sørge for at alt virker + gjøre litt forefallende før de åpner serverene igjen. Slik har det alltid vært i online spill? Og midt på natten plager det da svært få folk... Joda, men det tar ikke 6 timer, gjør det vel det? Rart de klarte det på Diablo 2, da. (Selv om det er et langt mindre krevende spill på serverene, selfølgelig.) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Confirmed. Trikset virker enda, men kisten er borte Hvertfall på nightmare. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Den er der på Hell, men får jo aldri noe gode drops anyway Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg føler jeg ikke får spilt så mye som jeg kunne tenkt meg. Nesten (bare nesten) sånn at jeg håper på ei skikkelig regnværsuke igjen. Får dårlig samvittighet av å sitte inne når det er fint vær. Selv når jeg er på jobb! Hvor mye spilletid har du tilsammen? Rimelig lite. 46-47 timer eller noe. Nytter så og si ikke å game når det er varmt. Rommet mitt har tre vinduer hvor sola skinner inn fra rundt fire på ettermiddagen (når jeg kommer hjem fra jobb) til rundt ni-ti på kvelden, så der inne koker det, selv med persienner og gardiner og hva det skal være. Vurderer å kaste ut hjørnesofaen min og flytte inn den gamle AC-en min, i et håp om å få ned temperaturen i sommer. Jeg føler jeg ikke får spilt så mye som jeg kunne tenkt meg. Nesten (bare nesten) sånn at jeg håper på ei skikkelig regnværsuke igjen. Får dårlig samvittighet av å sitte inne når det er fint vær. Selv når jeg er på jobb! Ditto, men ikke pga været. Eksamensperiode + når man er ferdig med det, vil man være med kjæresten. EDIT: feil quote Ja, jeg ser for meg maksimal gaming når trøndersommeren kicker inn og det blir regn og 10 grader. Og så i høst da. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Og jeg trodde jeg hadde lite. :3 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Ein kan skrive /played for å sjekke eller er det ein anna måte? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Det står hvor mange timer man har spilt ved hver karakter, så det er bare å plusse sammen =) 1 Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) jeg har spilt 22 timer til nå, og har nettopp kommet til act III. Endret 23. mai 2012 av aquaplex Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 hva er greia med at smeden ikke lager utstyr med de rette specsa på lenger? ^^ Trist å miste blacksmithing reseptene på det. Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hvor er denn chest-bug-farm-plassen? og hva var greia med og være munk for og gjøre det? Endret 23. mai 2012 av zenzito Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hvor er denn chest-bug-farm-plassen? og hva var greia med og være munk for og gjøre det. Dette vil jeg vite og Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Endret 23. mai 2012 av Feh Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2012 Hvor kan man kjøpe spillet til en allright pris, digitalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå