Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler jeg ikke får spilt så mye som jeg kunne tenkt meg. Nesten (bare nesten) sånn at jeg håper på ei skikkelig regnværsuke igjen. Får dårlig samvittighet av å sitte inne når det er fint vær. Selv når jeg er på jobb! :p

Hvor mye spilletid har du tilsammen?

Lenke til kommentar

Sjekk en annen video av han (som ikke er rage) han snakker ikke sånn i det hele tatt, ble kjempeoverrasket xD

Ikke sånn for ødelegge for deg, men personen Francis er ikke ekte. På samme måte som FPSRussia ikke er en ekte person.

tenkte meg det jeg og.. virka for godt for å være sant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg føler jeg ikke får spilt så mye som jeg kunne tenkt meg. Nesten (bare nesten) sånn at jeg håper på ei skikkelig regnværsuke igjen. Får dårlig samvittighet av å sitte inne når det er fint vær. Selv når jeg er på jobb! :p

Ditto, men ikke pga været. Eksamensperiode + når man er ferdig med det, vil man være med kjæresten.

EDIT: feil quote

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Kan de ikke heller lage en patch på forhånd? Det her blir alt for dumt med så mange timer downtime.

Hva mener du med dette? Patchen er jo laget på forhånd? De skal bare legge den til og sørge for at alt virker + gjøre litt forefallende før de åpner serverene igjen. Slik har det alltid vært i online spill? Og midt på natten plager det da svært få folk...

Lenke til kommentar

Kan de ikke heller lage en patch på forhånd? Det her blir alt for dumt med så mange timer downtime.

Hva mener du med dette? Patchen er jo laget på forhånd? De skal bare legge den til og sørge for at alt virker + gjøre litt forefallende før de åpner serverene igjen. Slik har det alltid vært i online spill? Og midt på natten plager det da svært få folk...

Joda, men det tar ikke 6 timer, gjør det vel det? Rart de klarte det på Diablo 2, da. (Selv om det er et langt mindre krevende spill på serverene, selfølgelig.)

Lenke til kommentar

Hvor mye spilletid har du tilsammen?

Rimelig lite. 46-47 timer eller noe. :p

Nytter så og si ikke å game når det er varmt. Rommet mitt har tre vinduer hvor sola skinner inn fra rundt fire på ettermiddagen (når jeg kommer hjem fra jobb) til rundt ni-ti på kvelden, så der inne koker det, selv med persienner og gardiner og hva det skal være.

Vurderer å kaste ut hjørnesofaen min og flytte inn den gamle AC-en min, i et håp om å få ned temperaturen i sommer. :p

Ditto, men ikke pga været. Eksamensperiode + når man er ferdig med det, vil man være med kjæresten. EDIT: feil quote

Ja, jeg ser for meg maksimal gaming når trøndersommeren kicker inn og det blir regn og 10 grader. :p

Og så i høst da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...