Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Psystarcraft klarte å ta enda en boss på inferno solo.

Genialt, must watch!

Takk for linken

å wow, nå skjønner jeg hvorfor jeg sliter i inferno på act 2. 30k dps faktisk og nesten 700 physical resistance, jesus christ.

ganske sjukt med 30k dps når han er så tanky

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når får man de "arka" for å oppgradere blacksmith og jewler? er atm level 32 og akk startet på nightmare, men oppgraderte begge to for leeeeengst... Og selvom det sikkert lønner seg mere å investere i stuff på AH så syns jeg det er morsomere å prøve å få det til på egenhånd :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gir det noe ekstra attack damage eller lignende hvis man har full fury? Jeg rekker aldri å bruke noe, så har nesten alltid maks.

Hvis du alltid har full fury bør du enten legge om taktikken din, eller ta passiven som gir 25% ekstra dmg ved full fury. Begge er gode løsninger :)

Lenke til kommentar

Noen som kunne lagd et game for belial i hell så jeg kan joine og drepe han og gå rett til act3? :p Er level 55 og orker ikke mer act 2, vil heller farme act 3/4 til jeg dinger 60 :p

Jeg vil gjerne joine der om det lar seg ordne

Virker ikke som det er noen som gidder :< nekter zoltun kulle chainen enda en gang, vært på den 4 ganger allerede -,-

Lenke til kommentar

Noen som kunne lagd et game for belial i hell så jeg kan joine og drepe han og gå rett til act3? :p Er level 55 og orker ikke mer act 2, vil heller farme act 3/4 til jeg dinger 60 :p

Jeg vil gjerne joine der om det lar seg ordne

Virker ikke som det er noen som gidder :< nekter zoltun kulle chainen enda en gang, vært på den 4 ganger allerede -,-

Gawd, spesiellt siste delen med de to låsene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...