Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle har hatt rundt 30-101% MF ca.

Er det noen greie tips til gold grinding forresten? Har kunn 120k nå, går sakte men sikkert oppover.. men går jaggu meg treigt :p Ingen korte oppdrag man kan repeate fort? :p

Beste gull jeg får er enten å grinde pony levelen, har bare nightmare foreløpig, men får ganske mye greier derfra.

er ikke viktig om du har hell/inferno, tar bare lenger tid å cleare.

Jeg gikk inn i nighmare whimsyshire, og byttet ut main gear, med bare magic find/gold find. Bortsett fra våpen. Du får utrolig mye greier derfra, så selger du alt du får til vendor og har 20-40k på et run. Og det tar ikke akkurat lange tida.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Er det noen greie tips til gold grinding forresten? Har kunn 120k nå, går sakte men sikkert oppover.. men går jaggu meg treigt :p Ingen korte oppdrag man kan repeate fort? :p

Beste gull jeg får er enten å grinde pony levelen, har bare nightmare foreløpig, men får ganske mye greier derfra.

Hmm okei.

Har du en tutorial eller noe slikt som viser hvordan man gjør questet for pony lvl?

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=uP0O8l-Y1uc

Koster 150k å crafte den, 100k for bell, 50k for selve crafting

Så koster det 200k å oppgradere fra normal til nightmare

500k fra nightmare til hell

1 mill fra hell til inferno

Eneste som er dritt, er rainbow tingen, og den fra act 3.

Da både cavene er random, og det du skal ha inni dem.

Så du kan være heldig å få caven, men ikke det du skal ha inni der.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hmm okei.

Har du en tutorial eller noe slikt som viser hvordan man gjør questet for pony lvl?

Lenke til kommentar

Litt usikker på om eg skal halde fram med Wizarden i NM (gjorde meg ferdig på Normal der for nokre dager sidan) eller eksperimentere litt med andre ting. Kunne vore kjekt med ein melee-karakter no.

Sånn in hindsight så er jo normal fantastisk keisamt, kjennest ut som ein rein formalitet. Skulle ønskje ein berre kunne starte ein karakter i NM på level 25-30 eller noko.

Lenke til kommentar

Folk som driv med Hell og Inferno: Er det noko behov for ein healer-specca Monk?

Eneste som er bra med healing og monk er healing mantra med shield. Gir vel 15% av hp hvis jeg ikke husker feil, pluss en helvetes regen.

Andre healing greiene vi har, scaler forferdelig syntes jeg, 7-8k heal, er ikke akkurat mye å skryte av. Når folk har 40k hp. Og de må jo stå omtrent midt oppå deg. Så jeg ville aldri speccet heal på en monk, du vil være ganske ubrukelig.

Nettopp fordi castere/dps'er dør som regel av et slag fra en mobb i inferno, så om du healer, har ingenting å si.

Spm angående secret pony lvl: er det slik at det koster 200k gold hver gang man skal åpne portal + de random droppene man trenger?

Nei nei, koster 150k å crafte den i normal utgave, så kan du gå inn så mange ganger du vil. Bare å reloade gamet når du har clearet ferdig.

Så betaler du 200k for å oppgradere til nightmare, så kan du kjøre nightmare så mye du vil, etc etc samme for hell/inferno. Koster bare mer å oppgradere.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...