Merko Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Alle har hatt rundt 30-101% MF ca. Er det noen greie tips til gold grinding forresten? Har kunn 120k nå, går sakte men sikkert oppover.. men går jaggu meg treigt Ingen korte oppdrag man kan repeate fort? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Du kan ta Whismyshire. Etter et run der får man 30k gull, bare i pickups. Samt gems og blues man kan selge. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Vet ikke om noen som har tilgang til Whismyshire i hell\inf. Selv har jeg ikke tingene som kreves, så kan ikke poppe den selv Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Tror jeg ble litt overivrig på damage, med 400 strength og 70 vitality døde jeg plutselig veldig lett! (Men one-hitter det meste da). Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Alle har hatt rundt 30-101% MF ca. Er det noen greie tips til gold grinding forresten? Har kunn 120k nå, går sakte men sikkert oppover.. men går jaggu meg treigt Ingen korte oppdrag man kan repeate fort? Beste gull jeg får er enten å grinde pony levelen, har bare nightmare foreløpig, men får ganske mye greier derfra. er ikke viktig om du har hell/inferno, tar bare lenger tid å cleare. Jeg gikk inn i nighmare whimsyshire, og byttet ut main gear, med bare magic find/gold find. Bortsett fra våpen. Du får utrolig mye greier derfra, så selger du alt du får til vendor og har 20-40k på et run. Og det tar ikke akkurat lange tida. Endret 22. mai 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Alle har hatt rundt 30-101% MF ca. Er det noen greie tips til gold grinding forresten? Har kunn 120k nå, går sakte men sikkert oppover.. men går jaggu meg treigt Ingen korte oppdrag man kan repeate fort? Beste gull jeg får er enten å grinde pony levelen, har bare nightmare foreløpig, men får ganske mye greier derfra. Hmm okei. Har du en tutorial eller noe slikt som viser hvordan man gjør questet for pony lvl? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=uP0O8l-Y1uc Koster 150k å crafte den, 100k for bell, 50k for selve crafting Så koster det 200k å oppgradere fra normal til nightmare 500k fra nightmare til hell 1 mill fra hell til inferno Eneste som er dritt, er rainbow tingen, og den fra act 3. Da både cavene er random, og det du skal ha inni dem. Så du kan være heldig å få caven, men ikke det du skal ha inni der. Endret 22. mai 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Alle har hatt rundt 30-101% MF ca. Er det noen greie tips til gold grinding forresten? Har kunn 120k nå, går sakte men sikkert oppover.. men går jaggu meg treigt Ingen korte oppdrag man kan repeate fort? Beste gull jeg får er enten å grinde pony levelen, har bare nightmare foreløpig, men får ganske mye greier derfra. Hmm okei. Har du en tutorial eller noe slikt som viser hvordan man gjør questet for pony lvl? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Litt usikker på om eg skal halde fram med Wizarden i NM (gjorde meg ferdig på Normal der for nokre dager sidan) eller eksperimentere litt med andre ting. Kunne vore kjekt med ein melee-karakter no. Sånn in hindsight så er jo normal fantastisk keisamt, kjennest ut som ein rein formalitet. Skulle ønskje ein berre kunne starte ein karakter i NM på level 25-30 eller noko. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som vil ta et par runs i pony levelen på nightmare, jeg kan åpne, kjeder meg, og trenger en pause fra eksamen henrikhoe#2756 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Tok akkurat 2 runs i whimsyshire, fikk bare kjedelig loot (6-7 gule), men totalt 1.2M XP (har 17% XP fra ruby på helm), må sies å være veldig effektivt! Par runs til så er jeg lvl 59 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Folk som driv med Hell og Inferno: Er det noko behov for ein healer-specca Monk? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Hvorfor kan jeg bare ta "mission" 6 act 2 i public når jeg er på "mission" 10 act 2 på "change quest"? Endret 22. mai 2012 av Icedragon520 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Spm angående secret pony lvl: er det slik at det koster 200k gold hver gang man skal åpne portal + de random droppene man trenger? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=GsqUZkmO-zk Southpark anyone? ^^ Ps. Er det bare meg som synes det er litt få checkpoints? jækla irriterende å ikke kunne save når du vil i tilfelle du må gå for en periode. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 For mange spør du meg. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Folk som driv med Hell og Inferno: Er det noko behov for ein healer-specca Monk? Eneste som er bra med healing og monk er healing mantra med shield. Gir vel 15% av hp hvis jeg ikke husker feil, pluss en helvetes regen. Andre healing greiene vi har, scaler forferdelig syntes jeg, 7-8k heal, er ikke akkurat mye å skryte av. Når folk har 40k hp. Og de må jo stå omtrent midt oppå deg. Så jeg ville aldri speccet heal på en monk, du vil være ganske ubrukelig. Nettopp fordi castere/dps'er dør som regel av et slag fra en mobb i inferno, så om du healer, har ingenting å si. Spm angående secret pony lvl: er det slik at det koster 200k gold hver gang man skal åpne portal + de random droppene man trenger? Nei nei, koster 150k å crafte den i normal utgave, så kan du gå inn så mange ganger du vil. Bare å reloade gamet når du har clearet ferdig. Så betaler du 200k for å oppgradere til nightmare, så kan du kjøre nightmare så mye du vil, etc etc samme for hell/inferno. Koster bare mer å oppgradere. Endret 22. mai 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Psystarcraft klarte å ta enda en boss på inferno solo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå