Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AH har store forbedringspotensialer!

 

1: Kan ikke endre auctions når de først er lagt ut

2: Buggy til 1000 når man søker på ting

3: Hvorfor ikke 4 stats man kan søke etter? Noen ting har jo 5+ forskjellige stats, og ville likt om man kunne søke etter 4 og ikke 3 ønskede stats som nå

4: Man får ikke info om gems. Si at jeg f.eks vil kjøpe en Ruby, og er litt usikker på hvilke stats den gir. Selv om den er til salgs kan jeg ikke trykke på denne for å få noen info om den, alt jeg kan få vite er prisen på den og om jeg vil by

 

Dette håper jeg de endrer på. Skal dem liksom skryte oppi skyene at AH er så fantastisk og blabla, så forventer jeg at det på samme tid er brukervennelig.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Prøver meg litt på inferno selv atm, skal si det er vanskelig når jeg blir slått ned i grusen av vanlige hvite mobs som tanky barbar, tar litt lang tid å vente på cd på earthquake hver gang så dør litt for ofte når jeg prøver meg på eliter.

Du kan jo bruke Earthquake \ Wrath og de 3 hjelperene du får samtidig. Mulig det blir lettere da? :p Men du må offre en av de andre spellsa da.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg burde bytte til Enchantress som mercenary, siden jeg spiller Barbarian. De var liksom rimelig ubrukelige ofte i D2, men i D3 er man avhengig av dem.

 

Mercenaries var essensielle i Diablo 2.

 

I Diablo 3 kan du kun bruke de når du spiller solo, aka ubrukelige.

 

Dette er noe av det kjedeligste med Diablo 3, synes jeg. Likte det å styre med merc, gi den bedre utstyr. Lightning sorc med infinity på mercen, for eksempel.

Lenke til kommentar

Hvor mye hp har dere som spiller DH/WZ i inferno? Jeg er på Act 2 og har 33k hp, vanlige monster gjør 25k-30k dmg -,- Er det meningen at DH og WZ skal dø på 1-2 hits?

Ligger på 1062 Dex og 822 Vit.

Egentlig gøy å kite og spille forsiktig, bare lurer på om dette er normen eller om gearet mitt begynner å bli utdatert Har lyst å spare opp gold så jeg får kjøpt noen set items så tviler litt om jeg skal bruke det på å kjøpe et helt sett med magics eller om jeg skal kjøpe en og en set item.

Ja, dere har også mye hp for å være pure dps.

Er sånn som mange har sagt på diverse forum.

"20k or 40k health?

It doesn't matter, if you get hit, you die. that's how it works in inferno. there's no reason to lose dps for health, the only thing you should do is practice smoke screen, vault and preperation rotating to not get hit."

En helt annen greia, så fikk monken min over 50k hp, har nå 210 resistance to all magic, og det er sweet

Jeg har tenkt litt det der, alle itemsa mine nå har dex+vit men jeg lurer faen meg å gå all in dmg nå pga Smoke Screen Men så er også 90% av gangene jeg dør pga Smoke Screen ikke slår seg på når jeg faktisk trykker på knappen, så hadde vært kjekt å kunne tåle 1 hit til så Smoke Screen slår laggen, men frister lite å ofre DPS sia det allerede begynner å gå saktere enn hva jeg liker. Hadde Smoke Screen faktisk reagert når jeg trykker på det så hadde jo all in damage vært luksus med tanke på hvor lenge jeg kan leve av det pga jeg også har Preparation.

Har rundt 40 resistance tror jeg, hvor mye dmg reduction får du med 210? Slik det er no så er det dodge or die ^^

Nå bygger jo jeg tank med munken da, siden dere er DH/WH, så er det kiting all day.

 

Men noen elite packs går bare ikke med den setupen, spesielt hvis du for waller + 4 andre ting.

 

Når det er sagt, så er jo act 1 inferno ganske breeze, mens med en gang du komemr til act 2, er det et helvete. Så ikke rart det blir problemer.

 

Med monken har jeg:

 

18% block chance

32,4% dodge (72,4% i fights med abilites)

61,30% damage reduction (fra armor)

41,81% (210) Physical/magic reduction (physical, lightning, fire etc)

3% meele damage reduction

 

Er så kjekt med en munk passive, som fungerer slik at hvis jeg skulle ha

 

210 fire resistance, og så bare 10 lightning resistance, så gjør den passive, at den høyeste resistance gir meg den resistance i alle. Derfor jeg har 210 i alle magic schoolsene

 

Du snakker om at DH/WH er kiteing all day mens Barb og MUNK er litt mer "beafy", men hva med WD? Hvordan er det med de? Har verken spillt en eller spillt med en så det er derfor jeg spør.

Lenke til kommentar

Jaja da blir det vell ikke mer Diablo3 på en stund siden jeg får error 3006. kommer ikke inn på EU serveren siden jeg fikk den feilen, og blizzard jobber med å fixe det.

 

Noe som kan forårsake denne feilen er å styre med shield på templaren.

NB! IKKE SETT SHEILD PÅ TEMPLAR, eller helst ungå å bruke den kanskje.

 

"The request has timed out."

This is a known issue. Our development team is working on a resolution.

While Customer Support cannot assist with this error, it is a known issue that our development team is currently working to resolve.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Jaja da blir det vell ikke mer Diablo3 på en stund siden jeg får error 3006. kommer ikke inn på EU serveren siden jeg fikk den feilen, og blizzard jobber med å fixe det.

 

Skru av router i et par minutter og skru på igjen. Skift passord på b.net. Skriv "ipconfig /flushdns" in cmd. Åpne task manager og drep "Agent 32".

 

Dette er steg som er bekreftet å fiske problemet for mange, meg selv inkludert.

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

 

Noe som kan forårsake denne feilen er å styre med shield på templaren.

NB! IKKE SETT SHEILD PÅ TEMPLAR, eller helst ungå å bruke den kanskje.

 

Rimelig usaklig feil isåfall.

 

Har noen forslag til hvilken merc som er best når man er Barbarian? Føler ikke at Templar er riktig.

Lenke til kommentar

Ser ut som det er en del kiting der og:

http://www.youtube.com/watch?v=FOoiCnNecAo

 

Den videoen er ikke et godt eksempel på typisk WD-spillestil. Builden er lite effektiv, og det at han bruker flaming dart rune på poison dart viser at han ikke er spesielt oppegående. Omtrent alle effektive WD builds for inferno er basert rundt Vision Quest passive. Fire active skills man holder på CD mens man spammer zombie bears. Etter hvert som man kommer i høyere acts kan bears bli utrygt å bruke i solo, og dire bats / acid cloud tar over.

Lenke til kommentar

Jaja da blir det vell ikke mer Diablo3 på en stund siden jeg får error 3006. kommer ikke inn på EU serveren siden jeg fikk den feilen, og blizzard jobber med å fixe det.

 

Skru av router i et par minutter og skru på igjen. Skift passord på b.net. Skriv "ipconfig /flushdns" in cmd. Åpne task manager og drep "Agent 32".

 

Dette er steg som er bekreftet å fiske problemet for mange, meg selv inkludert.

 

Prøvde alt det men det funka ikke.

Lenke til kommentar

Litt artig med MF runs på Inferno act1. Hvert run tar sånn 3-4 min (varierer litt). &--#60;3 sekunder etter at jeg setter gamen på public, så er den full (bokstavlig talt :D)

Har ikke fått noen kjempe gode items enda. :( Har 101% MF, så håper det hjelper..

Med x5 stacks nephalom valor og litt MF gear, så nærmer du deg fort 150-200%. Da dropper som regel bosser 4-5 gule og 10 blå

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Noe som kan forårsake denne feilen er å styre med shield på templaren.

NB! IKKE SETT SHEILD PÅ TEMPLAR, eller helst ungå å bruke den kanskje.

 

Rimelig usaklig feil isåfall.

 

Har noen forslag til hvilken merc som er best når man er Barbarian? Føler ikke at Templar er riktig.

Spilte selv med Templar gjennom normal med barbaren min, etter at jeg fant en god pil og bue byttet jeg til Scoundrel. Som passet mye bedre, selv om jeg savner litt healing og life regen boosten, så er mengden dmg som Scoundrel gir kontra Templar sinnsyk. (30 dmg på Templar mot 200 + på Scoundrel)

 

Liker særlig triple shot + slowen til Scoundrelen, kjekt når man jager raskere fiender som barb. :thumbup:

Lenke til kommentar

Litt artig med MF runs på Inferno act1. Hvert run tar sånn 3-4 min (varierer litt). &--#60;3 sekunder etter at jeg setter gamen på public, så er den full (bokstavlig talt :D)

Har ikke fått noen kjempe gode items enda. :( Har 101% MF, så håper det hjelper..

Med x5 stacks nephalom valor og litt MF gear, så nærmer du deg fort 150-200%. Da dropper som regel bosser 4-5 gule og 10 blå

Jeg har rundt 101% nå, men får aldri noe rares på 2 Elite som vi dreper hver runde. :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...