Auto Asmodeus Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Mye av account svindelen kan også stamme fra ting som dette (ADVARSEL!: IKKE last ned noe herfra).: http://diablo3maphack.net/ Det var veldig utbredt i D2 hvertfall. Dette er bare et eksempel, jeg aner ikke hva den gjør, om den er legit eller ikke, men sansynligheten for at det ligger en keylogger i den greia der er veldig stor. Nettet er fullt av slike linker - bare idioter som tror at andre vil gi dem noe gratis... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 I går skulle jeg komme meg i sikkerhet etter å ha spawnet midt på ett map. Løp sørover fordi der var portal-tingen. Trur jeg endte opp med 12 elite/champions, og 20~ish vanlige mobs. Jeg døde til slutt av de svææære oksene, med da Arcane, Vampyric, Mortar OG vortex. De var de siste 4 elites som bare sto og ventet på at jeg skulle komme håpefull over å kanskje overleve! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Altså hvordan i HE***** får man endret e-posten sin? på battle.net får jeg opp en feilmelding: "Your email address cannot be your password", når jeg prøver å kontakte support ved å "Submit a Ticket", så får jeg ikke noen valg under topics som handler om e-post endring. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Noen andre som sliter enormt med Azmodan (Og nivåene før han) på Hell? Jeg sliter så utrolig mye.. Jeg har 45k hp og 3,5k dps, og jeg sliter enormt som Barb, alene eller med andre. Glemte å nevne at jeg har 65% Damage Reduced fra Armor. si ifra hvis du trenger hjelp Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg har sagt det før og sier det igjen. Disse insektene som spytter små insekter kan brenne i helvette (noe de sikkert har gjort siden de plager meg) Møtte 3 blå med skjold, branntau og mortar. Tok meg rundt 10 forsøk få få de ned. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Altså hvordan i HE***** får man endret e-posten sin? på battle.net får jeg opp en feilmelding: "Your email address cannot be your password", når jeg prøver å kontakte support ved å "Submit a Ticket", så får jeg ikke noen valg under topics som handler om e-post endring. Hva om du endrer passordet til noe? Kanskje passordet ditt inneholdet navn\ord eller noe som er i eposten? Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Altså hvordan i HE***** får man endret e-posten sin? på battle.net får jeg opp en feilmelding: "Your email address cannot be your password", når jeg prøver å kontakte support ved å "Submit a Ticket", så får jeg ikke noen valg under topics som handler om e-post endring. Eg endra e-posten for eit par dagar sidan, uten problem. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Andre som spiller Demon Hunter? Har ikke prøvd act 2 inferno enda, men act 1 inferno var forbausende lett! Wiper sjelden på blå/gule mobs så sant dem ikke har en helvetes vanskelig combo. Har 13000 raw dps som kan stacke opp til 20k pga passive. 14k hp Så forresten en DH ta diablo inferno med 17k hp og 35k dps! Endret 22. mai 2012 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Act 1 er vel "alltid" rimelig overkommelig. Jeg tok den solo (hell) med monken min i går på rimelig kort tid. Slet litt med siste boss, men han gikk ned på 2. forsøk. Hadde vel rundt 4-5k(+ litt ekstra via buff, kanskje opp i 6.5k) DPS og 15-20k HP Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Monk virker som en veldig kraftig klasse. Spilte jo med trønderen over her og en annen monk i går. God dps og de kan tåle relativt mye. WD og DH virker rimelig squishy. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Ehm Holder på å inferno, men så skulle jeg hjelpe en kompis i hell act 3, Hvorfor får jeg nephlam valor stacks i hell også? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Du får det om du går Normal også, så lenge du er lvl 60 .. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Får du det i normal også? Isåfall kan man jo farme for alt characterne sine! : D Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Får du det i normal også ? Isåfall kan man jo farme for alt characterne sine! : D Valor buffen går ut når man bytter server eller endrer skills. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Du får det uansett, så lenge du er lvl 60, og dreper Rare/Champion monstre. Edit; Merko: Sant det, men så lenge han dreper en Rare/Champion på normal, vil han få buffen. Endret 22. mai 2012 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Ja, men hva skal en level 60 med rare items fra lvl 10-20ish? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Geare opp alts som han sa Sett det i chesten, så har jo alle dine chars det Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg er overbevist om at loot er koda til å ikke droppe for charen som spiller monken min har funnet nesten alt gear til barbaren min og barbaren har funnet nesten alt til monken. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Altså hvordan i HE***** får man endret e-posten sin? på battle.net får jeg opp en feilmelding: "Your email address cannot be your password", når jeg prøver å kontakte support ved å "Submit a Ticket", så får jeg ikke noen valg under topics som handler om e-post endring. Hva om du endrer passordet til noe? Kanskje passordet ditt inneholdet navn\ord eller noe som er i eposten? Nå fungerte det, par av boksavene som var i passordet var like eposten... Endret passordet til noe annet da var det greit... Wierd, takk for tipset! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Noen andre som sliter enormt med Azmodan (Og nivåene før han) på Hell? Jeg sliter så utrolig mye.. Jeg har 45k hp og 3,5k dps, og jeg sliter enormt som Barb, alene eller med andre. Glemte å nevne at jeg har 65% Damage Reduced fra Armor. si ifra hvis du trenger hjelp Jeg har tid hvis du vil hjelpe meg nå. Sliter enormt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå