henrikrox Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Hvor mye hp har dere som spiller DH/WZ i inferno? Jeg er på Act 2 og har 33k hp, vanlige monster gjør 25k-30k dmg -,- Er det meningen at DH og WZ skal dø på 1-2 hits? Ligger på 1062 Dex og 822 Vit. Egentlig gøy å kite og spille forsiktig, bare lurer på om dette er normen eller om gearet mitt begynner å bli utdatert Har lyst å spare opp gold så jeg får kjøpt noen set items så tviler litt om jeg skal bruke det på å kjøpe et helt sett med magics eller om jeg skal kjøpe en og en set item. Ja, dere har også mye hp for å være pure dps. Er sånn som mange har sagt på diverse forum. "20k or 40k health? It doesn't matter, if you get hit, you die. that's how it works in inferno. there's no reason to lose dps for health, the only thing you should do is practice smoke screen, vault and preperation rotating to not get hit." En helt annen greia, så fikk monken min over 50k hp, har nå 210 resistance to all magic, og det er sweet Jeg har tenkt litt det der, alle itemsa mine nå har dex+vit men jeg lurer faen meg å gå all in dmg nå pga Smoke Screen Men så er også 90% av gangene jeg dør pga Smoke Screen ikke slår seg på når jeg faktisk trykker på knappen, så hadde vært kjekt å kunne tåle 1 hit til så Smoke Screen slår laggen, men frister lite å ofre DPS sia det allerede begynner å gå saktere enn hva jeg liker. Hadde Smoke Screen faktisk reagert når jeg trykker på det så hadde jo all in damage vært luksus med tanke på hvor lenge jeg kan leve av det pga jeg også har Preparation. Har rundt 40 resistance tror jeg, hvor mye dmg reduction får du med 210? Slik det er no så er det dodge or die ^^ Nå bygger jo jeg tank med munken da, siden dere er DH/WH, så er det kiting all day. Men noen elite packs går bare ikke med den setupen, spesielt hvis du for waller + 4 andre ting. Når det er sagt, så er jo act 1 inferno ganske breeze, mens med en gang du komemr til act 2, er det et helvete. Så ikke rart det blir problemer. Med monken har jeg: 18% block chance 32,4% dodge (72,4% i fights med abilites) 61,30% damage reduction (fra armor) 41,81% (210) Physical/magic reduction (physical, lightning, fire etc) 3% meele damage reduction Er så kjekt med en munk passive, som fungerer slik at hvis jeg skulle ha 210 fire resistance, og så bare 10 lightning resistance, så gjør den passive, at den høyeste resistance gir meg den resistance i alle. Derfor jeg har 210 i alle magic schoolsene Endret 21. mai 2012 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Hvor mye hp har dere som spiller DH/WZ i inferno? Jeg er på Act 2 og har 33k hp, vanlige monster gjør 25k-30k dmg -,- Er det meningen at DH og WZ skal dø på 1-2 hits? Ligger på 1062 Dex og 822 Vit. Egentlig gøy å kite og spille forsiktig, bare lurer på om dette er normen eller om gearet mitt begynner å bli utdatert Har lyst å spare opp gold så jeg får kjøpt noen set items så tviler litt om jeg skal bruke det på å kjøpe et helt sett med magics eller om jeg skal kjøpe en og en set item. Ja, dere har også mye hp for å være pure dps. Er sånn som mange har sagt på diverse forum. "20k or 40k health? It doesn't matter, if you get hit, you die. that's how it works in inferno. there's no reason to lose dps for health, the only thing you should do is practice smoke screen, vault and preperation rotating to not get hit." En helt annen greia, så fikk monken min over 50k hp, har nå 210 resistance to all magic, og det er sweet Jeg har tenkt litt det der, alle itemsa mine nå har dex+vit men jeg lurer faen meg å gå all in dmg nå pga Smoke Screen Men så er også 90% av gangene jeg dør pga Smoke Screen ikke slår seg på når jeg faktisk trykker på knappen, så hadde vært kjekt å kunne tåle 1 hit til så Smoke Screen slår laggen, men frister lite å ofre DPS sia det allerede begynner å gå saktere enn hva jeg liker. Hadde Smoke Screen faktisk reagert når jeg trykker på det så hadde jo all in damage vært luksus med tanke på hvor lenge jeg kan leve av det pga jeg også har Preparation. Har rundt 40 resistance tror jeg, hvor mye dmg reduction får du med 210? Slik det er no så er det dodge or die ^^ Nå bygger jo jeg tank med munken da, siden dere er DH/WH, så er det kiting all day. Men noen elite packs går bare ikke med den setupen, spesielt hvis du for waller + 4 andre ting. Når det er sagt, så er jo act 1 inferno ganske breeze, mens med en gang du komemr til act 2, er det et helvete. Så ikke rart det blir problemer. Med monken har jeg: 18% block chance 32,4% dodge (72,4% i fights med abilites) 61,30% damage reduction (fra armor) 41,81% (210) Physical/magic reduction (physical, lightning, fire etc) 3% meele damage reduction Er så kjekt med en munk passive, som fungerer slik at hvis jeg skulle ha 210 fire resistance, og så bare 10 lightning resistance, så gjør den passive, at den høyeste resistance gir meg den resistance i alle. Derfor jeg har 210 i alle magic schoolsene Ja merket det var ganske stor forskjell på Act 1 og Act 2 i inferno, jeg får vel bare grinde Act 1 om det begynner å bli alt for vanskelig, siden jeg har sommerferie nå kan jeg tross alt bare spille om natta når laggen er på det minimale ilag med frustrasjonen over å dø selv om jeg har trykt Smoke Screen 3 ganger Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Act 4 er den korteste, du ser at det er her de har rusha spillet. Act 4 i Diablo 2 er jo ikke akkurat lang den heller Jeg har funnet et par rom som ikke hører til i quest i act 4, du har sikkert bare vært heldig / uheldig med tallgeneratoren. Tror det er 4 dungeons der Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Ferdig med NM diff og er lvl 45 med en monk, må være 50 for Hell? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Ferdig med NM diff og er lvl 45 med en monk, må være 50 for Hell? Jepp, du må grinde opp til 50, så kan du velge Hell difficulty i main menu når du velger quest, så må du være 60 for Inferno. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Jalla system D: Vil ha challenge, monk er ekstremt op... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Monk. Munk på norsk. 3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Ok. er på Hell nå og jeg sitter bom fast. Selv med 4p så er det dønn umulig å overleve som wiz... Iaff med det gearet jeg har. Har en ca. 4k i armor og 3k i damage. Møtt flere online som har mere. Har abslutt nada dinero (brukt på gear) og jeg blir for det meste 1-2 hitta. Bruker nesten utelukkende defensive spells og jeg vet søren meg ikke hva jeg skal gjøre. Er det slik Hell diff skal være eller er det noe jeg har misset? De fleste andre classes jeg spiller med sliter de og, men ikke i like stor grad mtp. health. Barbaren tanker for det meste med null stress, det samme med monken... Elite mobs er stress uansett, men når små crawlere kan ta all health på brøkdeler så er noe alvorlig gale. Trenger virkelig noen tips her, helst fra noen som spiller wiz. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Btw, er lvl 54. Hvor mye damage og hvor mye armor burde jeg ha på dette stadiet? Hadde vært fint med et referansepunkt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Gah. Fikk plutselig for meg en norsk oversettelse av Diablo. *grøsse langt inn i sjela* Lenke til kommentar
scenest Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Btw, er lvl 54. Hvor mye damage og hvor mye armor burde jeg ha på dette stadiet? Hadde vært fint med et referansepunkt. Er selv lvl 60 wiz med 18k dps nå, men husker ikke helt hva jeg hadde på lvl 54. Jeg tenkte veldig lite på armor og hp, da jeg brukte energy armor med force armor rune. Mesteparten av hell ble brukt til kiting og springe inn og ut av dungeons Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Når man er wizard, hva burde jeg satse på? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Lite spørsmål. Om en bue har stats: 100 DPS 10 Dexterity Er de 10 DPSene du får fra de 10 DEXene regnet med da, eller blir det egentlig 110 DPS? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Nå vet jeg ikke de nøyaktige stat modifiers av de forskjellige attributtene, men bonusen en får fra disse vises gjerne som (+123 damage). Den ev. innvirkningen dette vil ha på din totale dps, vil således ikke vises i selve våpenets stat for dps. Endret 22. mai 2012 av Balthier842 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Man får +1% DPS fra main attribute for den klassen man spiller. DPS systemet på items virker helt kokko, eller så forstår jeg meg null på det, jeg prøvde å bytte om 2 våpen som ikke har noen andre stats enn damage, i tooltipen sier det at bytte skal gi meg +1263.0 DPS men det gir meg egentlig bare +271,6 DPS, og når jeg peker over tooltipen til våpenet jeg bytter ut sier det -1140.5 DPS. Det gir da ingen mening? Endret 22. mai 2012 av Bruker87 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Når man er wizard, hva burde jeg satse på? Intelligence. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Grrrrr Noen som har fått 6 siffer ennå? Endret 22. mai 2012 av Bruker87 Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Om et par champion mob packs hadde dratt til hell kunne de tatt over. bannlyst azmodan og belial fra tronen og vært sjefer selv! helt utrolig hvor vanskelig mob packs er i forhold til act bossene:p Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2012 Ja det er de jeg dør av, bossene er jo rett frem så lenge man vet hvilke abilities de har. Møtte en pack nede i defiled crypt som var "horde Mortar Arcane enhanced", dvs de var 10-15 stykker som alle satte ut sånne lasere, det var drittrangt der nede og i tillegg hadde de mortars over alt. Det var attpåtil en mob som har en light knockback fra før så vi fikk jo ikke beveget oss i det hele tatt. Døde noen ganger da ja.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå