JohndoeMAKT Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Legendary Pants! Første på omtrent 70 timer spilling. Pox Faulds, et par bukser som er helt ubrukelige, selv på level 9 som er requirement. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Prøvde å kjøpe gems: Lenke til kommentar
tmg Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Gah frustrasjon! Jeg er på quest 7 eller noe i act 2 nm. Så tenkte jeg at jeg kanskje skulle ta litt i public game. Men der kan jeg bare joine opp til quest 4 i act 2 nm. Og da mista jeg samtidig progresjonen på min egen quest, noe som forsåvidt er greit nok i seg selv. Men at jeg mista det for ingenting -.- Antar jeg er for lav level til å gå public høyere, noe som er på trynet siden jeg 2-shotter alt jeg møter på og omtrent ikke kan dø selv mot elite packs... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Poenget er jo å ta pause nå og da, og nå du får lyst til å spille Diablo igjen, så fortsetter du der du slapp. Før eller senere kommer du enten til 60 eller du blir lei. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Gah frustrasjon! Jeg er på quest 7 eller noe i act 2 nm. Så tenkte jeg at jeg kanskje skulle ta litt i public game. Men der kan jeg bare joine opp til quest 4 i act 2 nm. Og da mista jeg samtidig progresjonen på min egen quest, noe som forsåvidt er greit nok i seg selv. Men at jeg mista det for ingenting -.- Antar jeg er for lav level til å gå public høyere, noe som er på trynet siden jeg 2-shotter alt jeg møter på og omtrent ikke kan dø selv mot elite packs... Jeg testet ut online i Normal, oboy, endte med at jeg stakk av, hadde ikke hjerte til og si hade, ødela hele spillet, Vent til de siste rundene når du kan historien, online i starten er ikke bra, med mindre du kjenner vedkommende Og folk trur fortsatt at dette er et online spill XP En fyr som spurte (hva koster det i måneden XP) Viser hvor lavt vi gamere har synket, bruker maks 6000 på et spill av blizzard visst vi liker det, Og Real Money auction house kommer til og feile på grunn av Grense på salg , som gjør at andre sider vil starte- Real money er noe av det dummeste de kunne gjøre, så nettop en fyr som bydde 400 kr for en øks når de slipper ut -_-, Fans vil alltid vere dumme, Jeg er super fans av FF men jeg stoppet og spille når de kom med FF 13 og dlc for hver kles del, Folk må lære seg at de må heller skaffe det med Diablo 3 penger ikke egne penger, og rike folk sier, fuck that, si det til de 16 år gamle game addicts som bruker penger de kunne spare til viktigere ting. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor tar auction house en transaction fee på gold? Gir jo ingen mening? AtW Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor tar auction house en transaction fee på gold? Gir jo ingen mening? AtW Har lurt på det samme, men slik er det vel i alle spill som har online AH såvidt det er meg bekjent. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Sikkert for å skille ut litt av gold fra systemet. Så det ikke hoper seg opp så alt for mye. Ikke aner jeg Endret 21. mai 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor tar auction house en transaction fee på gold? Gir jo ingen mening? AtW Et økonomisk system uten at valuta taes ut vil bare øke og øke ut av kontroll. Jeg syns 15% er for lite i og for seg. Kan jo kjøpe et item for ~ samme prisen som man selger den for igjen, altså uten tap. Folk vil få mer og mer penger, og det vil ingen ende ta 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor tar auction house en transaction fee på gold? Gir jo ingen mening? AtW Vell hele Diablo 3 virker som Warcraft med diablo HUD ,har du ikke lagt merke til at nesten alt er likt World of Warcraft ? Diablo 2 var mørkere, men skal ikke gå inn på det, mye vanskelige diskusjoner (a) Og kan ha med at de bruker samme engine i dunno, men det er ivertfall deres brand nå og gjøre alt om til wow sån at alle spillene blir like Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Tipper du hater bonuskartet Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 En grunn er at du nå ikke bare kan legge ut en item med start price 100 og buyout 100 000, og dersom budkrigen ikke går høyt nok så bare kjøper du den av deg selv for buyout-pris og legger den ut på nytt. Det vil med dette systemet føre til at du taper 15% på transaksjonen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 "Diablo 2 var mørkere," Wow. bryr du deg virkelig om at ting er litt lysere i Diablo 3? Gå inn på skjerminstillingene på skjermen, så skrur du ned lysstyrken mens du spiller. Problme Fix'd Lenke til kommentar
zulo Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Lagt merke til det typiske questene der du har tidsbegrenselse..er nok noen wow questdesignere som har fått litt for mye å si i d3 teamet. Samme med de okkulte folka som stadig står og binder fast folk med noen slags mørk energi, også tar du alle 5 som står i en sirkel på 1 skudd og befrir fangen..typisk mmorpg.(uten at det gjør noe egentlig) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Heisan Lurer på hvordan dere tjener penger, nettopp ferdig med Diablo på Nightmare som DH. Dette tokk en del tid og penger, hehe. Som følger sliter jeg nå med økonomien. (Hvis man setter items på AH til feil pris tar det jo dager før man kan sette på nye ting..) Noen tips? Jeg oppgraderte først den første siden i stashet helt under første gjennomspilling, og åpnet neste side. (hver oppgradering kostet 10k, men den neste siden kostet 100k.) Deretter oppgraderte jeg både blacksmith og artisan helt opp til så langt det går uten å bruke de sidene de trenger. Etter det har jeg spilt fra midten av act 1 til et stykke ut i act 3 med to karakterer, og jeg sitter igjen med 80k jeg ikke har bruk for. Og dette er fortsatt på Normal. Jeg ser ikke helt hva som er så vanskelig med å få tak i penger her? Bare samle alt skrotet du finner og selg det i butikken, så blir det fort en pen fortjeneste. Btw har hørt en del klage over at Diablo 3 er for kort? Jeg sjekket nettopp Achivement-listene, og det er faktisk et achivement for å klare hver act på en time hver. Med andre ord er det (teoretisk) fullt mulig å klare hele spillet fra start til slutt på fire timer. (ikke at jeg ser poenget med det, men det blir en annen sak.) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Men, da er det nok heller ikke snakk om at du må klare det på en time ved første gjennomkjøring Med en lvl 60 elite-specced char og mye +% runwalk tar det jo null tid å rushe hvertfall de tre første, den siste er nok litt vanskeligere, men sikkert lett når man har makset ut alt man kan på gear. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Den siste var langt på vei den enkleste for meg. Tror jeg tok den på halvannen time første gangen. Det er klart det er vanskeligere på inferno, men det betyr ikke at det trenger å ta mer tid. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Act 4 er den korteste, du ser at det er her de har rusha spillet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Ikke bare det, men det er jo ingen dungeons der. Jeg sjekket hele kartet og hver eneste sted jeg gikk til hva i questen. Ingen utenomgreier. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg har funnet et par rom som ikke hører til i quest i act 4, du har sikkert bare vært heldig / uheldig med tallgeneratoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå