Feh Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Hvor er det mest prisgunstig å handle Diablo nå? Trenger i grunn ikke fysisk versjon. Selges kun digitalt via battle.net, og der koster det rundt 460 ca. avhengig av eurokurs. Fysisk kopi har jeg hvertfall sett nede i 350 kr, mulig noen har det til 299 også hvis du leter hardt. Lenke til kommentar
AThought Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Heisan Lurer på hvordan dere tjener penger, nettopp ferdig med Diablo på Nightmare som DH. Dette tokk en del tid og penger, hehe. Som følger sliter jeg nå med økonomien. (Hvis man setter items på AH til feil pris tar det jo dager før man kan sette på nye ting..) Noen tips? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Heisan Lurer på hvordan dere tjener penger, nettopp ferdig med Diablo på Nightmare som DH. Dette tokk en del tid og penger, hehe. Som følger sliter jeg nå med økonomien. (Hvis man setter items på AH til feil pris tar det jo dager før man kan sette på nye ting..) Noen tips? Mitt beste tips som jeg bruker heletiden (og som funker heletiden) er å sette lav pris på alt du legger ut av rare. Ikke legg ut Magic items som ikke har socket eller noen spesielle gode ting. De blir ikke solgt. Om du ikke vet prisen, så bare sett den lav. Da får du iallefall inn litt penger. Så kan du alltids søke litt rundt på AH så se hva andre selger og hvilken pris de tar (Merk, MANGE overprise tingene sine, noe som er bra, for da er dine ting de første som blir solgt). Ellers er det jo alltid kjekkt med litt Gold %, slik at du får mer penger av mobsene du dreper. Edit: Jeg setter også alltid Min Pris og Max Buyout til samme verdi. Da blir de også solgt raskere, fremfor at en luring skal by noe på den, så får han tingen etter 2 dager.. Bortkastet ventetid Endret 21. mai 2012 av Merko. Lenke til kommentar
AThought Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Okei, så du legger ikke bare ut Rare(yellow) men Magic også? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Har solgt mye magic items uten problemer. Er jo som sagt å bare selge for mer enn hva du får hos en kjøpmann ingame, men legge prisen lavt nok så at folk tenker: "Denne må jeg bare slå til på" 2 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Har solgt mye magic items uten problemer. Er jo som sagt å bare selge for mer enn hva du får hos en kjøpmann ingame, men legge prisen lavt nok så at folk tenker: "Denne må jeg bare slå til på" Akkurat det samme jeg gjør, bedre å få 3-4k i steden for 100g hos vendor. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Noen som vet hvilken level man bør være for nm azmodan runs? Er 38 på monken min nå og gidder ikke act 2 igjen (er i hell på DH, så begynner å bli litt lei act2 med all løping og leting Og om det er noen som kjører azmodan nm runs her nå kunne jeg evt. gjerne tenkt meg å bli med for å gjøre som :> Endret 21. mai 2012 av tmg Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 den der teleporteringa til monken blir man jo helt kokko i huet av.. :S Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Slik jeg har forstått det er forskjellen mellom vanskelighetsgradene kun at det blir vanskeligere og at man får bedre gear? Hvorfor skal man da gidde å spille gjennom det samme spillet 4 ganger +? 1 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor ikke bare komme til Inferno å grinde der? Mobs der dropped 1000+ gold og tar ikke lenger tid å drepe, bare rares/uniques/boss tar lengre tid. Exp boost er ikke akkurat nødvendig, det er jo bare å gjøre questene så får du lvlene du trenger for å komme videre. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Det som booster azmodan nm er vel folk som typ ligger litt etter gear-wise eller med levels. Man må være 50 for hell, noen tar nm diablo på level 47-48 og mangler da noen levler. Andre kan bli stuck i hell pga gear og da funker nm azmodan farming til å skaffe litt raskt gull for å kjøpe gear på AH e.l. Hvorfor bli boostet = act2 suger hesteløk. Jeg har spilt gjennom spillet en del ganger nå og kunne tenkt meg å prøve dette fordi det skal være effektivt og det er noe nytt i forhold til å queste som jeg allerede har gjort Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Slik jeg har forstått det er forskjellen mellom vanskelighetsgradene kun at det blir vanskeligere og at man får bedre gear? Hvorfor skal man da gidde å spille gjennom det samme spillet 4 ganger +? Lol you just blew my mind o,O Fikk lite lyst og starte på nytt nå Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Misforstå meg rett, har kun spillt trialen og syntes spillet virker jævlig kult, men bare lurer litt på det her. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Slik jeg har forstått det er forskjellen mellom vanskelighetsgradene kun at det blir vanskeligere og at man får bedre gear? Hvorfor skal man da gidde å spille gjennom det samme spillet 4 ganger +? Velkommen til Diablo. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Greia med spillet er jo nettopp det å klare det på en vanskeligere setting. Normal er veldig lett. Om du spiller 14 timer i døgnet + så er det jo ikke noe spill som ikke blir repetativt uansett. Men for min del er vanskeligere = morsommere. Og når du er ferdig med normal har du jo en del flere spells enn fu hadde da du begynte. Så spillestilen vil jo forandre seg en del pga. det. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Slik jeg har forstått det er forskjellen mellom vanskelighetsgradene kun at det blir vanskeligere og at man får bedre gear? Hvorfor skal man da gidde å spille gjennom det samme spillet 4 ganger +? Velkommen til Diablo. soo hardcore!!! ; O; O Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 På ingen måte, men det er sånn Diablo er bygd opp. Lenke til kommentar
AThought Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Finnes det en Enchanter i spillet? Mener å huske at det skulle være noe sånt, er i Hell og har ikke sett det enda Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Finnes det en Enchanter i spillet? Mener å huske at det skulle være noe sånt, er i Hell og har ikke sett det enda Hu kommer etterhvert, men de jobber fortsatt med henne. Hele ideen bak henne er å endre stats på items du ikke liker og bytte de til ting du trenger mer, hvor mye bedre eller dårligere stats varierer ettersom hvor heldig man er. Hun kan altså bytte på en stat på en item for penger. Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 TMG jeg kan godt booste deg en gang eller mer før jeg går til hell. Men jeg kom nettopp til act4 nm og vil drepe diablo først så blir sikkert sent i kveld/natt eller i morgen jeg kan. Squatch#2750 battletag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå