Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Nå testet ikke jeg Soul Harvest med Acid Cloud da. Bare Zombie Rush eller den, med bøttevis av zombier :D funker fett, men SLUKER mana..

 

Skal prøve på ny spec, med ting som Mass Confuse og slikt. Det er gøy å prøve å finne nice specs. Men det er kjedelig å holde på med den samme specen som er "middels"

 

 

Forresten, er det noen som vet hvordan det funker med at hvor lenger du holder en spec, jo bedre items dropper? De pratet om at jo lenger du holder samme spec, jo større sjangse er det for å få awsome drops. Man skulle vist få en slags buff?

 

Jeg tror det du refererer til er Nephalem Valor, en buff som stacker x antall ganger etter du dreper Champion Mobs på Inferno mode. Denne buffen øker din magic find med xx antall prosent helt til du går ut av gamet.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå testet ikke jeg Soul Harvest med Acid Cloud da. Bare Zombie Rush eller den, med bøttevis av zombier :D funker fett, men SLUKER mana..

 

Skal prøve på ny spec, med ting som Mass Confuse og slikt. Det er gøy å prøve å finne nice specs. Men det er kjedelig å holde på med den samme specen som er "middels"

 

 

Forresten, er det noen som vet hvordan det funker med at hvor lenger du holder en spec, jo bedre items dropper? De pratet om at jo lenger du holder samme spec, jo større sjangse er det for å få awsome drops. Man skulle vist få en slags buff?

 

Jeg tror det du refererer til er Nephalem Valor, en buff som stacker x antall ganger etter du dreper Champion Mobs på Inferno mode. Denne buffen øker din magic find med xx antall prosent helt til du går ut av gamet.

Liten rettelse. Man får buffen når man er på LVL 60, uansett vansklighetsgrad. Men den går bort om du endrer skills eller bytter game.

 

Stacker også 5x og gir 15% mer MF per gang.

a855e.jpg

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

...

 

Jeg har vært inne på dette før, men jeg spør igjen, er ikke problemet snarere at spillet fokuserer for mye på grinding? At grinding og loot er ett for tynt grunnlag å bygge en varig spillopplevelse på?

 

AtW

 

Hack and slash er vel et annet ord for grinding? Ta Torchlight eller diablo 2 for et e.eks, det er fremderles en grind, men der er det en grind etter loot. Når man tar en boss er man raske med å åpne inventory og sjekke loot. Slik er det ikke i dialbo 3, her sjekker vi bare ah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...