Romis Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Nå testet ikke jeg Soul Harvest med Acid Cloud da. Bare Zombie Rush eller den, med bøttevis av zombier funker fett, men SLUKER mana.. Skal prøve på ny spec, med ting som Mass Confuse og slikt. Det er gøy å prøve å finne nice specs. Men det er kjedelig å holde på med den samme specen som er "middels" Forresten, er det noen som vet hvordan det funker med at hvor lenger du holder en spec, jo bedre items dropper? De pratet om at jo lenger du holder samme spec, jo større sjangse er det for å få awsome drops. Man skulle vist få en slags buff? Jeg tror det du refererer til er Nephalem Valor, en buff som stacker x antall ganger etter du dreper Champion Mobs på Inferno mode. Denne buffen øker din magic find med xx antall prosent helt til du går ut av gamet. Endret 21. mai 2012 av Romis Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Nå testet ikke jeg Soul Harvest med Acid Cloud da. Bare Zombie Rush eller den, med bøttevis av zombier funker fett, men SLUKER mana.. Skal prøve på ny spec, med ting som Mass Confuse og slikt. Det er gøy å prøve å finne nice specs. Men det er kjedelig å holde på med den samme specen som er "middels" Forresten, er det noen som vet hvordan det funker med at hvor lenger du holder en spec, jo bedre items dropper? De pratet om at jo lenger du holder samme spec, jo større sjangse er det for å få awsome drops. Man skulle vist få en slags buff? Jeg tror det du refererer til er Nephalem Valor, en buff som stacker x antall ganger etter du dreper Champion Mobs på Inferno mode. Denne buffen øker din magic find med xx antall prosent helt til du går ut av gamet. Liten rettelse. Man får buffen når man er på LVL 60, uansett vansklighetsgrad. Men den går bort om du endrer skills eller bytter game. Stacker også 5x og gir 15% mer MF per gang. Endret 21. mai 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Ah, takker! Har vært litt redd for å specce om for å miste den buffen Men det er en fysisk buff man kan se? Da får jeg bare pønske ut en nice spec innen da! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Aha. Takk for rettelsen. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 "2 Minutes left" Den har en timer også? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 "2 Minutes left" Den har en timer også? Den varer i 30min. Den "recastes" hver gang man tar en elite boss. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Så med andre ord god nok tid som regel til å finne en ny Elite Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Så med andre ord god nok tid som regel til å finne en ny Elite Eller som det stort sett forholder seg på inferno: Plenty av tid til å gå og dø Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 hva heter nivåene på mobs? feks. blå, lilla og gul Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Er det forskjell på blå og lilla? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Blå = Rare, Gul = Champion, Lilla = Boss. Edit; Litt research viste seg å være lurt. Endret 21. mai 2012 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Vi kaller det champion, champion, boss vi Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 På inferno kaller jeg det; Gul: satan denna må jeg vel drepe, Blå: satan dette gidder vi ikke Lilla: woot gratis loot Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Man får Valor buffen fra alle 3, så de må jeg drepe uansett enten jeg vil eller ikke Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Hmm, trodde ikke "Boss" ga deg Valor buff? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Hmm, trodde ikke "Boss" ga deg Valor buff? Nei du har nok rett. Er vel kun Magic boss (blå) og Elite (Gul) som gjør det Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 ... Jeg har vært inne på dette før, men jeg spør igjen, er ikke problemet snarere at spillet fokuserer for mye på grinding? At grinding og loot er ett for tynt grunnlag å bygge en varig spillopplevelse på? AtW Hack and slash er vel et annet ord for grinding? Ta Torchlight eller diablo 2 for et e.eks, det er fremderles en grind, men der er det en grind etter loot. Når man tar en boss er man raske med å åpne inventory og sjekke loot. Slik er det ikke i dialbo 3, her sjekker vi bare ah. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Stemmer det, boss (lilla) gir ikke valor. Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Hvor er det mest prisgunstig å handle Diablo nå? Trenger i grunn ikke fysisk versjon. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Der var Diablo død på Hell - Inferno here we come Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå