Argoniel Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Folk har flaks da vettu Siden jeg har så lite dps så suger tydeligvis lootet jeg får! O.o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg synes bare det er rart at jeg aldri finner gear som er i nærheten av stats'ene jeg ser på AH-gear på samme level. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) En ting som er irriterende med AH er at man ikke kan sortere på pris. Får det hvertfall ikke til... Om jeg søker på lvl 30-35 armor med strength + vit som stats jeg ønsker burde jeg jo kunne finne det billigste. Bare set en verdi på "Max Buyout". Så kan du sortere etter minst\mest buyout. Bør alltid handle fra folk med buyout pris. Ellers gir du bare et bud. Da kan det godt være at du ikke har bruk for itemet om du vinner budrunden. hehe løper rundt i Hell nå. Litt moro med nestten 30k crit damage. Dreper den Gold Mobben lett som bare det, kunn våpen damage ikke noe ability greier Vanlig hit er på 10-15k Men får jeg for mange mobs på meg, så sliter jeg litt. Trenger litt mer armor\hp Greit at man kan trykke escape (menyen), er man alene så pauses spellsa osv. Endret 21. mai 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Noen som veit hva "disintegrate" egentlig betyr på den spellen til wizzard? En rød stråle som gir 115% damage og disintegrates the enemy..hva betyr det? er det bare en beskrivelse? Eneste forskjell jeg kan se på disintegrate og "frost strålen"(husker ikke skillnavnet i farta) er at disintegrate går gjennom alle monstrene og skader alle den treffer, mens "frost strålen treffer den første og går ikke igjennom? Men den har 250% damage vs 115 cirka.. Korrekt, bare at disintegrate har 155% wpn dmg, ikke 115. Disintegrate er bare en beskrivelse. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Men, jeg kan jo specce slik at jeg kan få buff fra 5 mobs i nærheten, og at jeg får stacs av Health Globes rundt om kring. Og har da veldig nice damage, men sjangsen for at jeg blir stunnet/trappet/drept før jeg får brukt skillsa er stor. Jeg tåler jo ikke mye som WD og close combat er vel egentlig ikke det beste for den klassen =/ Jeg bruker nå Acid Cloud, dogs, sacrifice, Mana Boost / Damage boost (Brukte dette når jeg spilte i gruppe) eller Big guy med Enrage. Dødningshue som spretter bortover på venstre, og på høyre slow-tingen med sjangse for Health Globe. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Bare set en verdi på "Max Buyout". Så kan du sortere etter minst\mest buyout. Bør alltid handle fra folk med buyout pris. Ellers gir du bare et bud. Da kan det godt være at du ikke har bruk for itemet om du vinner budrunden. Om man ikke er interessert i å betale buyout prisen så spiller det liten rolle om man byr på items som har buyout eller ikke. Om du faktisk er villig til å betale buyout prisen er det jo ikke noe vits i å by, da er det bare å kjøpe saken med en gang. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Bare set en verdi på "Max Buyout". Så kan du sortere etter minst\mest buyout. Bør alltid handle fra folk med buyout pris. Ellers gir du bare et bud. Da kan det godt være at du ikke har bruk for itemet om du vinner budrunden. Om man ikke er interessert i å betale buyout prisen så spiller det liten rolle om man byr på items som har buyout eller ikke. Om du faktisk er villig til å betale buyout prisen er det jo ikke noe vits i å by, da er det bare å kjøpe saken med en gang. Akkurat. Hvorfor by på et item, så vente 1-2 dager på budrunden går ut. Da er itemet mest sannsynlig utdatert. Så fremt du ikke er lvl 60 og byr på end game gear. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Men, jeg kan jo specce slik at jeg kan få buff fra 5 mobs i nærheten, og at jeg får stacs av Health Globes rundt om kring. Og har da veldig nice damage, men sjangsen for at jeg blir stunnet/trappet/drept før jeg får brukt skillsa er stor. Jeg tåler jo ikke mye som WD og close combat er vel egentlig ikke det beste for den klassen =/ Jeg bruker nå Acid Cloud, dogs, sacrifice, Mana Boost / Damage boost (Brukte dette når jeg spilte i gruppe) eller Big guy med Enrage. Dødningshue som spretter bortover på venstre, og på høyre slow-tingen med sjangse for Health Globe. Soul harvest er et MUST for WD. Jeg er lvl 35 med ca. 450 DPS. Med souls harvest spretter denne opp til nesten det dobbelte hvis jeg ikke husker feil. 5k HP. Ellers bruker jeg hue på venstre, haunt på høyre, og på 1-2-3-4 har jeg acid cloud (med ekstra range), soul harvest (med +life for hver soul som sankes), test* og Gargantuan med enrage. *=Prøver litt forskjellig her, finner ikke en god skill som komplementerer resten av builden enda så her bare prøver jeg ut forksjellige skills. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Minner på trading-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436356 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Men, jeg kan jo specce slik at jeg kan få buff fra 5 mobs i nærheten, og at jeg får stacs av Health Globes rundt om kring. Og har da veldig nice damage, men sjangsen for at jeg blir stunnet/trappet/drept før jeg får brukt skillsa er stor. Jeg tåler jo ikke mye som WD og close combat er vel egentlig ikke det beste for den klassen =/ Jeg bruker nå Acid Cloud, dogs, sacrifice, Mana Boost / Damage boost (Brukte dette når jeg spilte i gruppe) eller Big guy med Enrage. Dødningshue som spretter bortover på venstre, og på høyre slow-tingen med sjangse for Health Globe. Soul harvest er et MUST for WD. Jeg er lvl 35 med ca. 450 DPS. Med souls harvest spretter denne opp til nesten det dobbelte hvis jeg ikke husker feil. 5k HP. Ellers bruker jeg hue på venstre, haunt på høyre, og på 1-2-3-4 har jeg acid cloud (med ekstra range), soul harvest (med +life for hver soul som sankes), test* og Gargantuan med enrage. *=Prøver litt forskjellig her, finner ikke en god skill som komplementerer resten av builden enda så her bare prøver jeg ut forksjellige skills. Når jeg kjører soul harvest bruker jeg den addonen som gjør at den varer lengre. Ganske chill egentlig for da får man boost uten å måtte innpå mobmengder hele tiden... Er det noen som er enig i at endel spells til WD er litt ubrukelige? Feks den store frosken? Morsom i 5 min, men egentlig rimelig ubrukelig. Samme gjelder foråvidt de små froskene som bare spretter rundt på random... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Synes i grunn at 70% virker totalt ubrukelig, men jeg kan se at en del skills kan passe for alternative builds. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Men, jeg kan jo specce slik at jeg kan få buff fra 5 mobs i nærheten, og at jeg får stacs av Health Globes rundt om kring. Og har da veldig nice damage, men sjangsen for at jeg blir stunnet/trappet/drept før jeg får brukt skillsa er stor. Jeg tåler jo ikke mye som WD og close combat er vel egentlig ikke det beste for den klassen =/ Jeg bruker nå Acid Cloud, dogs, sacrifice, Mana Boost / Damage boost (Brukte dette når jeg spilte i gruppe) eller Big guy med Enrage. Dødningshue som spretter bortover på venstre, og på høyre slow-tingen med sjangse for Health Globe. Soul harvest er et MUST for WD. Jeg er lvl 35 med ca. 450 DPS. Med souls harvest spretter denne opp til nesten det dobbelte hvis jeg ikke husker feil. 5k HP. Ellers bruker jeg hue på venstre, haunt på høyre, og på 1-2-3-4 har jeg acid cloud (med ekstra range), soul harvest (med +life for hver soul som sankes), test* og Gargantuan med enrage. *=Prøver litt forskjellig her, finner ikke en god skill som komplementerer resten av builden enda så her bare prøver jeg ut forksjellige skills. Når jeg kjører soul harvest bruker jeg den addonen som gjør at den varer lengre. Ganske chill egentlig for da får man boost uten å måtte innpå mobmengder hele tiden... Er det noen som er enig i at endel spells til WD er litt ubrukelige? Feks den store frosken? Morsom i 5 min, men egentlig rimelig ubrukelig. Samme gjelder foråvidt de små froskene som bare spretter rundt på random... Jeg prøvde dette selv, men når jeg klikker for å komme nærme nok til å få 5 i boost da angriper han bare, og gidder ikke å løpe. Selv om jeg klikker der det ikke er mobs, så angriper han i den retningen. hitboksen er for stor :S det samme skjer om jeg skal løpe litt unna da jeg har fått boosten. Jeg er enig at en del spells til WD er ubrukelige ja Hvertfall endel Runestones.. Forresten, jeg sliter veldig med Mana Regen, gjør dere? Tips? Leita etter stuff på AH med bedre Regen, så får håpe mine 30k var tilstrekkelig! Endret 21. mai 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Men, jeg kan jo specce slik at jeg kan få buff fra 5 mobs i nærheten, og at jeg får stacs av Health Globes rundt om kring. Og har da veldig nice damage, men sjangsen for at jeg blir stunnet/trappet/drept før jeg får brukt skillsa er stor. Jeg tåler jo ikke mye som WD og close combat er vel egentlig ikke det beste for den klassen =/ Jeg bruker nå Acid Cloud, dogs, sacrifice, Mana Boost / Damage boost (Brukte dette når jeg spilte i gruppe) eller Big guy med Enrage. Dødningshue som spretter bortover på venstre, og på høyre slow-tingen med sjangse for Health Globe. Soul harvest er et MUST for WD. Jeg er lvl 35 med ca. 450 DPS. Med souls harvest spretter denne opp til nesten det dobbelte hvis jeg ikke husker feil. 5k HP. Ellers bruker jeg hue på venstre, haunt på høyre, og på 1-2-3-4 har jeg acid cloud (med ekstra range), soul harvest (med +life for hver soul som sankes), test* og Gargantuan med enrage. *=Prøver litt forskjellig her, finner ikke en god skill som komplementerer resten av builden enda så her bare prøver jeg ut forksjellige skills. Jeg bruker ikke Soul Harvest på min WD. Er ca samme level som deg men har en build som dreier seg rundt å sacrifice zombie dogs, samt å få mest mulig healthglobes. Har den passive skillen som gir økt damage samt mana ved å plukke opp disse og økt pickup-radius på health globes på det meste av gear. Føler jeg har buffen oppe på maks til enhver tid og masse nye zombie dogs pga andre diverse runes. Mass Confuse er utrolig effektivt på Nightmare ettersom tøffe champions denger hverandre mens jeg kan pepre de fra avstand med haunt og direbats. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Akkurat. Hvorfor by på et item, så vente 1-2 dager på budrunden går ut. Da er itemet mest sannsynlig utdatert. Så fremt du ikke er lvl 60 og byr på end game gear. Men man kan jo også kjøpe items som har høyere level enn det man har slik at når budrunden går ut så vil de fortsatt være aktuelle. Men det kommer helt an på hvordan man spiller. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Men, jeg kan jo specce slik at jeg kan få buff fra 5 mobs i nærheten, og at jeg får stacs av Health Globes rundt om kring. Og har da veldig nice damage, men sjangsen for at jeg blir stunnet/trappet/drept før jeg får brukt skillsa er stor. Jeg tåler jo ikke mye som WD og close combat er vel egentlig ikke det beste for den klassen =/ Jeg bruker nå Acid Cloud, dogs, sacrifice, Mana Boost / Damage boost (Brukte dette når jeg spilte i gruppe) eller Big guy med Enrage. Dødningshue som spretter bortover på venstre, og på høyre slow-tingen med sjangse for Health Globe. Soul harvest er et MUST for WD. Jeg er lvl 35 med ca. 450 DPS. Med souls harvest spretter denne opp til nesten det dobbelte hvis jeg ikke husker feil. 5k HP. Ellers bruker jeg hue på venstre, haunt på høyre, og på 1-2-3-4 har jeg acid cloud (med ekstra range), soul harvest (med +life for hver soul som sankes), test* og Gargantuan med enrage. *=Prøver litt forskjellig her, finner ikke en god skill som komplementerer resten av builden enda så her bare prøver jeg ut forksjellige skills. Must og must... Bruker det ikke og jeg har nesten 600 dps på lvl 28 går helt greit å lvle uten det Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 For de av dere som føler dere er ''lei'' av spillet: Prøv spillet på kinesisk tradisjonellt på språk. Man må laste ned 3gb med filer, men det er veldig morsomt å høre og spille spillet på kinesisk: 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Det blir et helt nytt spill. Stol på meg. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 Nå testet ikke jeg Soul Harvest med Acid Cloud da. Bare Zombie Rush eller den, med bøttevis av zombier funker fett, men SLUKER mana.. Skal prøve på ny spec, med ting som Mass Confuse og slikt. Det er gøy å prøve å finne nice specs. Men det er kjedelig å holde på med den samme specen som er "middels" Forresten, er det noen som vet hvordan det funker med at hvor lenger du holder en spec, jo bedre items dropper? De pratet om at jo lenger du holder samme spec, jo større sjangse er det for å få awsome drops. Man skulle vist få en slags buff? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Ultimate randomness. Man må rett og slett bare prøve hvert eneste enkelt item for å se om det er bedre. Eneste indikatoren du har er røde eller grønne "tall". Forresten, er det noen som vet hvordan det funker med at hvor lenger du holder en spec, jo bedre items dropper? De pratet om at jo lenger du holder samme spec, jo større sjangse er det for å få awsome drops. Man skulle vist få en slags buff? Gjelder kun fra lvl 60 og kun på Inferno. Kalles forøvrig "Nephalem Valor". Endret 21. mai 2012 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå