Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig sinnsykt irriterende at det skal lagge i singleplayer om nettet er dårlig....

Edit: Blir nok ikke kjøp!

Samme her. Blizzard gikk på snørra med dette spillet.

Frykten for at noen titals tusner skulle laste ned "mesterverket" deres, har ødelagt for alle, med en håpløs online allways på møkkdårlige servere. Spille med en ping som aldrig er under 250 på et spill som jeg ikke ha noen interess av å spille sammen med andre, er en dealbreaker for meg. Skal dette kjøpes, må det koste en hundrings...Ikke verdt et øre mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Til de som syter over mangel av offline-mode. Diablo 2 hadde dette, og man kunne spille på Open-Battle.net, men der var det latterlig mye cheats.

De fleste valgte av den grunn å spille via Battle.net, og det er nok en av hovedgrunnene til at man kun har Battle.net i D3.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi får håpe laggen forsvinner ilag med alle casual spillere. Jeg synes det er for tidelig å klage på lagg tbh. Mesteparten av online spill er så laggete de første ukene det såvidt går ann å drepe en kanin med en lvl 20 kriger..

Om laggen varer derimot synes jeg virkelig Blizzard burde lage det til slik at man kan lage single player characters (ingen AH eller noe som helst) som man bare kan spille offline.

Det å dø pga lagg irriterer meg litt allerede, men jeg kan ikke se for meg hvor irriterende det er når du har 30+ timer på en HC character og freezer characteren din i 10 sekunder, vips død.

Lenke til kommentar

Ikke velg wizard hvis du skal runne hell eller inferno. Det er bare kiting og tusen deaths hele veien, er ikke morro i det hele tatt.

Ikke akkurat den mest gjennomtenkte kommentaren med tanke på at Wizard var den første klassen som tok siste boss solo på Inferno vanskelighetsgraden. prøv deg med litt mer vitality og annerledes abilities du.

Det er mange som spekulerer i om at han dansken er fake sist jeg leste på battle.net forumet, pluss at han aldri sier hvordan han gjør det.

Han hadde også veldig få totale kills for å være så langt i spillet. Tyder på rush/cheez. Ikke vet jeg. På screenshotet hvor han tar diablo ser man at han har Hydra på høyre klikk (wtf?) og en del andre rare spells.

Du må gjerne foreslå en build, er lvl 42 akk nu.

Aha. Ingen console command mao. Stussa litt over at han ga sifferert ping skjønner du.

Det er tall i tooltipen til ping. ;)

Klarte endelig å ta Diablo på Normal med Demon Hunteren. Var i full gruppe og fikk en bedre bue å leke med. Problemet er at jeg har fått disconnects etter noen minutter helt siden da. Helt umulig å spille. På den annen side står det noe om at de oppdaterer serveren eller noe, så det er sikkert bare det.

Edit: Grattis, Merko. Så var det bare ni karakterer igjen for Achivement. :p

Normal er easy peasy. Gled deg til du begynner på nightmare. Det er da spillet virkelig starter. :p

Vi får håpe laggen forsvinner ilag med alle casual spillere. Jeg synes det er for tidelig å klage på lagg tbh. Mesteparten av online spill er så laggete de første ukene det såvidt går ann å drepe en kanin med en lvl 20 kriger..

Om laggen varer derimot synes jeg virkelig Blizzard burde lage det til slik at man kan lage single player characters (ingen AH eller noe som helst) som man bare kan spille offline.

Det å dø pga lagg irriterer meg litt allerede, men jeg kan ikke se for meg hvor irriterende det er når du har 30+ timer på en HC character og freezer characteren din i 10 sekunder, vips død.

Noe med denne laggen som er litt merkelig syntes jeg, er at teksturene ikke loader hvis det er dårlig connect. Lurer søren meg på om teksturene streames fra bnet elns, skulle faen ikke forundre meg med all lag og downtime fra bnet sin side... :/

Lenke til kommentar

Er på act 4 på nightmare. Er veldig vanskelig spesielt siden jeg er lvl 47 og har 4k health..Spiller coop med kompiser men når de blir borte er jeg dæv på 2 sekunder. Burde jeg gå tilbake til act 2 eller noe i det stilen? Bare grinde litt ? Er en Wizard..noe jeg glemte å si..noen specs som kan anbefales også?

Endret av Citus
Lenke til kommentar

Er på act 4 på nightmare. Er veldig vanskelig spesielt siden jeg er lvl 47 og har 4k health..Spiller coop med kompiser men når de blir borte er jeg dæv på 2 sekunder. Burde jeg gå tilbake til act 2 eller noe i det stilen? Bare grinde litt ? Er en Wizard..noe jeg glemte å si..noen specs som kan anbefales også?

I Act 4 Nm burde du ha hvertfall 10k hp imo. Stikk innom AH å kjøp items med Int+Vit om du har noe gold. Du kan få et helt sett (inkludert våpen) til ca 100k gold som gjør deg good to go godt ut i Hell. Det var ihvertfall slik med meg.

Lenke til kommentar

*snip*

På screenshotet hvor han tar diablo ser man at han har Hydra på høyre klikk (wtf?)

*snip

Du kan velge akkurat hvilke spells du vil ha ute om du huker av "Elective Mode" i Options ...

No Shit, Sherlock. Spørsmålet er vel hva i huleste man skal med Hydra på høyre museknapp? Passer mye bedre med en spammable spell som orb eller torrent. Ikke det at det beviser noe som helst, bare syntes det lukter litt rart, hvis du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Utrolig sinnsykt irriterende at det skal lagge i singleplayer om nettet er dårlig....

Edit: Blir nok ikke kjøp!

Samme her. Blizzard gikk på snørra med dette spillet.

Frykten for at noen titals tusner skulle laste ned "mesterverket" deres, har ødelagt for alle, med en håpløs online allways på møkkdårlige servere. Spille med en ping som aldrig er under 250 på et spill som jeg ikke ha noen interess av å spille sammen med andre, er en dealbreaker for meg. Skal dette kjøpes, må det koste en hundrings...Ikke verdt et øre mer.

Spillet har vært ute i under en uke, og du klager over ustabile servere? Og nei, det er ikke kun for å forhindre piratkopiering at det er online only.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen ting ulogisk med å noe annet enn en "spammable" spell på høyere museknapp.

Man har kun 6 spells til rådighet og det er ikke alle kombinasjoner som alltid tar høyde for at man skal ha 2 spammable og x antall defensive og offensive spells.

Når jeg spiller i party har vi en tank med oss. da kan jeg fint gå fullt ut på AOE og self buffs, og behovet blir redusert til kanskje 1 defensive spell.

Når jeg spiller solo blir saken helt omvendt, og jeg binder kanskje hydra (eller en ikke-signature spell) på museknappen.

Mange av buildene som tar for seg hell og inferno, både solo og i gruppe har rett og slett ikke plass til 2 spammable spells.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...