Benbjo Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Gah, millioner av folk som skal inn samtidig nå. Får error 37 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Hadde dette vært EA, så hadde folk klikka total i vinkel. Folk klikker jo i vinkel nå. Har du sett denne tråden? Og forumene til Blizzard? Hva kaller du å klikke i vinkel, hvis det ikke er det som skjer nå? Det verste som foregår på forumet til Blizzard er at folk meiner at lootingen er bugget eller fungerer ikke pga de ikke finner mer Legendary items....jævla drittungene vil jo ha alt servert på fat! 2 Lenke til kommentar
Tozy Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Wooohoo, kom inn, spam ctrl+v.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Folk som klagde på lite rare drops? 40-50min spilletid> Hadde ikke plass til alt, så noe gikk i søppla! Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg hadde heller klagd på at 99% av rares jeg finner er dårligere enn magic items Er det en million stykker som logger seg på samtidig nå da? Begynte plutselig å lagge så mye at det er umulig å spille, karakteren bare står helt stille (monsterene har ingen lagg problemer tho) som om jeg har blitt disconnecta. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Folk som klagde på lite rare drops? 40-50min spilletid&--#62; Hadde ikke plass til alt, så noe gikk i søppla! Du har ikke et enaste "Legendary" item der...kunn "Rare". Endret 20. mai 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Folk som klagde på lite rare drops? 40-50min spilletid&--#62; *bilde* Hadde ikke plass til alt, så noe gikk i søppla! Har det samme "problemet". Endret 20. mai 2012 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Folk som klagde på lite rare drops? 40-50min spilletid&--#62; Hadde ikke plass til alt, så noe gikk i søppla! Du har ikke et enaste "Legendary" item der...kunn "Rare". Det var akkurat det jeg skrev i posten min også? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Take a chill pill, will ya? Gjør noe annet, les en bok, surf nettet, gå ut ... Når du reagerer slik, høres det ut som du har spilt for mye. Evt. høres du ut som en liten unge som ikke får viljen sin. Jeg er lvl 17 Sorry at jeg lo godt her. Tror jeg misforsto noe. Sånn det står her fikk jeg inntrykk at at "jeg er ikke en liten unge. Jeg er lvl 17." 3 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Har spilt litt nu så disconnecet jeg kos til dere som ikke kommer inn Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Lagger som bare faen... Det er rett og slett umulig å få gjort noe uten å dø. hurra. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Folk som klagde på lite rare drops? 40-50min spilletid&--#62; Hadde ikke plass til alt, så noe gikk i søppla! Du har ikke et enaste "Legendary" item der...kunn "Rare". Det var akkurat det jeg skrev i posten min også? Trodde du reagerte til mitt post at folk klagte på at de ikke finner Legendary. Det har aldri vært snakk om problemer å finne "Rare" items. Du er ikke alene å ha Chest full. Jeg har alle TABS full av ting. Holder på å legge ut på AH. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Har samme "problem", spesielt siden kun 1% av alt som dropper er en liten upgrade, resten enten selger eller salvager jeg. Gidder ikke spare det til alts heller, da jeg har ingen over lvl 9. Forøvrig irriterende å bare kunne legge ut 10 items på AH om gangen ... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Folk som klagde på lite rare drops? 40-50min spilletid> Hadde ikke plass til alt, så noe gikk i søppla! Vanskelighetsgrad, normal? Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Hadde ikke internet hele helgen, så kommer jeg hjem til error 37 ofc. Har ikke fått et eneste legendary våpen, men når en venn fant et legendary belte i en steinhaug syntes jeg det var for store sjanser til å finne de. Jeg kan godt gå lenge uten å få et legendary, eneste jeg håper på er at jeg får noen før arena blir sluppet, hvis ikke er det fullt mulig jeg kjøper noen på AH. Bortsett fra det synes jeg man får for mye rares fra lvl 20, jeg ville heller hatt litt færre rares som var litt bedre, siden når jeg finner magic items er de ofte like gode eller bedre enn de rare itemene jeg finner. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Normal mode er sånn, hadde sikkert full rare gear da jeg kom til diablo, det er vel for å friste folk til å spille, folk er jo gærn etter lewt: ) Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Solid tegn på at blizzard har problemer: 42stk på forumtråden Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Trodde du reagerte til mitt post at folk klagte på at de ikke finner Legendary. Nei, svarte ikke på en av dine poster. Bare sett tidligere i tråden at folk klaget på at de aldri fikk rare dropp fra bosser osv. Kunn magic items. Vanskelighetsgrad, normal? Jeg gjør bossruns på Nightmare. 59, snart 60 Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Take a chill pill, will ya? Gjør noe annet, les en bok, surf nettet, gå ut ... Når du reagerer slik, høres det ut som du har spilt for mye. Evt. høres du ut som en liten unge som ikke får viljen sin. Jeg er lvl 17 Sorry at jeg lo godt her. Tror jeg misforsto noe. Sånn det står her fikk jeg inntrykk at at "jeg er ikke en liten unge. Jeg er lvl 17." Hehe, hadde misforstått den selv tror jeg Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Prøvde å spille litt nå, men blir disconnected etter 5 minutter hver gang. Prøvde vel 3-4 ganger uten hell. Får vente og se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå