Ludo^.^ Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Dette er patetisk. Blizzard burde faen meg SKAMME! seg. Jeg kjøpte et sp spill. Ikke et jævla mmo. Allikevel får jeg ikke lov til og spille fordi serverne dems er nede.... Blitt oresset av Activision?! Latterlig. HVA FAEN. Vil jeg spille offline burde jeg jo FAEN meg få lov til det. Hadde dette vært Ubisoft eller EA hadde ALLE her inne og folk verden over blitt forbannet, men bare fordi det er Blizzard og halve kloden er fanboys får dem tute og kjøre sånn som dem vil. Brace for fanboys!!! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Jesus, jeg hater det DRM systemet..... 3 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Dette er patetisk. Blizzard burde faen meg SKAMME! seg. Jeg kjøpte et sp spill. Ikke et jævla mmo. Allikevel får jeg ikke lov til og spille fordi serverne dems er nede.... Blitt oresset av Activision?! Latterlig. HVA FAEN. Vil jeg spille offline burde jeg jo FAEN meg få lov til det. Hadde dette vært Ubisoft eller EA hadde ALLE her inne og folk verden over blitt forbannet, men bare fordi det er Blizzard og halve kloden er fanboys får dem tute og kjøre sånn som dem vil. Skjønner på en måte de som klaga på at man må være online før spillet kom ut - men by now må vel de fleste ha skjønt at det i aller høyeste grad er et onlinespill? Om du aldri bruker chat, auction house og det at du kan spille i grupper, så mister du flere dimensjoner av spillet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 *snip* Take a chill pill, will ya? Gjør noe annet, les en bok, surf nettet, gå ut ... Når du reagerer slik, høres det ut som du har spilt for mye. Evt. høres du ut som en liten unge som ikke får viljen sin. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Dette er patetisk. Blizzard burde faen meg SKAMME! seg. Jeg kjøpte et sp spill. Ikke et jævla mmo. Allikevel får jeg ikke lov til og spille fordi serverne dems er nede.... Blitt oresset av Activision?! Latterlig. HVA FAEN. Vil jeg spille offline burde jeg jo FAEN meg få lov til det. Uhm. Dette visste du godt før du gikk til innkjøp. Om ikke, så er det din egen feil. Det har stått overalt at det krever internetoppkobling heletiden. 2 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Vent et par uker, så er det null problemer. Typisk Blizzard dette. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Dette er patetisk. Blizzard burde faen meg SKAMME! seg. Jeg kjøpte et sp spill. Ikke et jævla mmo. Allikevel får jeg ikke lov til og spille fordi serverne dems er nede.... Blitt oresset av Activision?! Latterlig. HVA FAEN. Vil jeg spille offline burde jeg jo FAEN meg få lov til det. Hadde dette vært Ubisoft eller EA hadde ALLE her inne og folk verden over blitt forbannet, men bare fordi det er Blizzard og halve kloden er fanboys får dem tute og kjøre sånn som dem vil. Skjønner på en måte de som klaga på at man må være online før spillet kom ut - men by now må vel de fleste ha skjønt at det i aller høyeste grad er et onlinespill? Om du aldri bruker chat, auction house og det at du kan spille i grupper, så mister du flere dimensjoner av spillet. Men jeg burde vel f¨lov til og spille offline? Jeg kjøpte et sp-spill med mp-muligheter. *snip* Take a chill pill, will ya? Gjør noe annet, les en bok, surf nettet, gå ut ... Når du reagerer slik, høres det ut som du har spilt for mye. Evt. høres du ut som en liten unge som ikke får viljen sin. Jeg er lvl 17 2 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Hvordan definerer man "solo play"? Vil det si å spille alene, uten follower, eller er det aksepert å kalle det solo selv om man har en templar tassene etter seg? Var i alle fall UTROLIG mye enklere med en follower i hell enn uten. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Hadde dette vært Ubisoft eller EA hadde ALLE her inne og folk verden over blitt forbannet, men bare fordi det er Blizzard og halve kloden er fanboys får dem tute og kjøre sånn som dem vil. Hvilken planet lever du på? Det går ikke en eneste release av et eneste spill fra en eneste produsent uten at forum over hele internett flyter over av kritikk for alt mellom himmel og jord. Ingenting er nytt under solen her. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Altså dud1 har jo et poeng, vi kjøper ikke et spill som bare er MP, men mulighet for MP. Syntes uansett auction house ødelegger spillet fordi det blir for lett, og det spammes bare i general chat anyways. Hadde dette vært EA, så hadde folk klikka total i vinkel. 3 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg får fremdeles ikke spilt spingle player spillet mitt... Jada, jeg vet man kan spille med folk, betale ekte penger for å vinne også videre, men det ønsker jeg ikke. Så dette er et single player spill. La meg i alle fall få muligheten til å spille offline... 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Om man snur på flisa kjøper man et multi player-spill med mulighet for single player... Etter normal vil jeg nesten påstå at spillet er umulig uten bruk av enten AH eller å spille i lag med andre, med mindre man er særdeles heldig med loot. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Altså dud1 har jo et poeng, vi kjøper ikke et spill som bare er MP, men mulighet for MP. Syntes uansett auction house ødelegger spillet fordi det blir for lett, og det spammes bare i general chat anyways. Hadde dette vært EA, så hadde folk klikka total i vinkel. Nei. Diablo 3 er beregnet for co-op, men du kan spille alene om du ønsker. 1 Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Vent et par uker, så er det null problemer. Typisk Blizzard dette. Vente et par uker og bruke et produkt jeg har betalt for 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Hvordan definerer man "solo play"? Vil det si å spille alene, uten follower, eller er det aksepert å kalle det solo selv om man har en templar tassene etter seg? Siden followers kun er tilgjengelig når man spiller alene, så må det regnes som solo når man har med en follower. Vil også tro at Blizzard har balansert rundt dette. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 ^ Grav deg ned. Dumming, det han sier er rett. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Vent et par uker, så er det null problemer. Typisk Blizzard dette. Vente et par uker og bruke et produkt jeg har betalt for Er ikke det normalt da? Jeg har kjøpt en 3d-printer som jeg må vente 6-8 uker før jeg får Nei, får krysse fingra for at de fleste problemene er fikset nå for en liten stund 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Loot er alt i dette spillet og man må farme tidligere difficulties om man ikke klarer neste. De som bruker AH får bare bruke AH. For min del har jeg lyst til å gjøre ferdig spillet med loot jeg og mine venner skaffer sammen og ikke noe en anen person fikk som random loot. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Hadde dette vært EA, så hadde folk klikka total i vinkel. Folk klikker jo i vinkel nå. Har du sett denne tråden? Og forumene til Blizzard? Hva kaller du å klikke i vinkel, hvis det ikke er det som skjer nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå