[email protected] Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Lurer på hvor lang tid det tar før man kan spille Diablo 3 uten å tenke på at man kanskje ikke kommer inn, eller når man skal kunne spille i mer enn 2 timer i strekk :/ Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Nå er latency nede i 60 ms. Har hatt 250+ siden launch. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Flott.. skulle kjøpe en gem på AH, 16k buyout. Fikk en eller annen error #####... Prøvde på nytt, fikk samme error - så oppdaget jeg at mine 2x 16k er borte... mm. Har for øvrig fortsatt rundt 200ms, som jeg har hatt hele veien bortsett fra i kortere periode med spikes. Endret 20. mai 2012 av KriFos Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Begynte på en ny char nettopp og la merke til at pengene fra den forrige charen følger den nye. Er det mulig å få dette nullstilt uten at den første charen mister pengene? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Flott.. skulle kjøpe en gem på AH, 16k buyout. Fikk en eller annen error #####... Prøvde på nytt, fikk samme error - så oppdaget jeg at mine 2x 16k er borte... mm. Har for øvrig fortsatt rundt 200ms, som jeg har hatt hele veien bortsett fra i kortere periode med spikes. Om du ikke får kjøpene dine, så kommer pengene i retur på "Completed" eller noe sånt. Du mister dem ikke Begynte på en ny char nettopp og la merke til at pengene fra den forrige charen følger den nye. Er det mulig å få dette nullstilt uten at den første charen mister pengene? Nei. Kontoen deler Stash, Penger og Crafting Levels. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Begynte på en ny char nettopp og la merke til at pengene fra den forrige charen følger den nye. Er det mulig å få dette nullstilt uten at den første charen mister pengene? Nei. Kontoen deler Stash, Penger og Crafting Levels. Ok takk Lenke til kommentar
carzas Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Har alle kommet inn nå eller? Jeg får fortsatt error 37 =( Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Flere som ikke får logget inn? blæh... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 YES! Klarte Belial bossen på 3 forsøk! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Error 37 Error 37 Error 37 Error 37. Uff Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Error 37 over hele linja Edit: Kom over denne http://www.thepetitionsite.com/935/955/070/blizzard-must-make-diablo-3-offline-playable/ Sign dis shit Endret 20. mai 2012 av Satchrat Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg var inne en halvtime. Lag som faen! De som spiller HC nå kommer til å slite... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Fortsatt error 37 her også. Ser sola skinne inn gjennom glipene i persiennene, så lurer på om jeg skal gå ut en tur ... I stedet for å spille på US servers eller lese videre i boka mi. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Var akkurat et par timer ute og rusla i sola. Bedre enn å sitte inne å sjekke tråden hele tiden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Ja, sjekke tråden hjelper ikke i det hele tatt. Selv om folk sier at de kommer inn, betyr ikke det at du gjør det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Det betyr strengt tatt ikke at de gjør det heller. Kan jo hende noen sier det bare for å trolle litt. 1 Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Dette er patetisk. Blizzard burde faen meg SKAMME! seg. Jeg kjøpte et sp spill. Ikke et jævla mmo. Allikevel får jeg ikke lov til og spille fordi serverne dems er nede.... Blitt oresset av Activision?! Latterlig. HVA FAEN. Vil jeg spille offline burde jeg jo FAEN meg få lov til det. Hadde dette vært Ubisoft eller EA hadde ALLE her inne og folk verden over blitt forbannet, men bare fordi det er Blizzard og halve kloden er fanboys får dem tute og kjøre sånn som dem vil. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå