Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Går hvertfall an å lage ny char på US servern å spille der til EU kommer opp :w00t:

 

Det som suger der er jo at du ikke har tilgang til dine karakterer da :p Må starte på scratch... Og hadde det ikke vært for at jeg spilte starter ED, og slo skelton king 2 ganger (gang nr 2 var pga ved upgrade til fulle spillet måtte man begynne i katedral lvl 3 elns...) med alle karakterene så hadde jeg sikkert gjort det samme, men er for kjedelig å løpe rundt der for 3 gang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merko: klipp og lim er du flink til :) siter hele innlegget neste gang :)

Hvorfor det? Hvorfor skal jeg quote en vegg av tekst, når det kunn er deler av den jeg svarer på?

 

Enn vegg av tekst? Come on..en setning klarer du nok å organisere forståelig;)

Såklart, men om jeg skal svare på flere punkter i posten din, så er det mer oversiktlig om jeg deler den opp. Så missforstår du ikke svarene mine :)

Lenke til kommentar

På EU-servere er det ingen garanti for å bare treffe engelsktalende, nagina. Har sett samtaler både på nederlandsk og tysk og spansk. Derfor er jeg ikke joinet i noe chatroom.

Man kan jo høyreklikke på navnene så "Block Communication". Jeg deltar ofte i samtalene på General Chat. Er ofte såpass voksene folk der at det blir nogenlunde greie samtaler :)

Lenke til kommentar

Går hvertfall an å lage ny char på US servern å spille der til EU kommer opp :w00t:

 

Det som suger der er jo at du ikke har tilgang til dine karakterer da :p Må starte på scratch... Og hadde det ikke vært for at jeg spilte starter ED, og slo skelton king 2 ganger (gang nr 2 var pga ved upgrade til fulle spillet måtte man begynne i katedral lvl 3 elns...) med alle karakterene så hadde jeg sikkert gjort det samme, men er for kjedelig å løpe rundt der for 3 gang...

 

Sant det er litt kjipt. Men greit til å teste nye classer hvertfall.

Lenke til kommentar

Hehe, synes chatten minte for mye om Barrens chat i WoW, så jeg leavet etter 10 minutter.

hehe.. aner ikke hvordan den er\var :p

 

Men en redesign av chatten hadde ikke gjort noe. Vil ha tabs slik at jeg kan ha både General chat, Trade og priv meldinger oppe. Veldig rotete når man må leave general chat, joine Trade, så skrive der :p

Lenke til kommentar

Btw. Hvordan er det med boosting osv? Jeg har fått det inntrykket at man får quest rewards selvom man står i byen mens de andre på laget gjør jobben?

Tenkte jeg skulle lage ny bnet konto, så mekke ny char når jeg får min på lvl 60.

 

Blir det trøbblete? :p Siden det ikke er noen månedsbetaling er det jo billig investering :)

Lenke til kommentar

Btw. Hvordan er det med boosting osv? Jeg har fått det inntrykket at man får quest rewards selvom man står i byen mens de andre på laget gjør jobben?

Tenkte jeg skulle lage ny bnet konto, så mekke ny char når jeg får min på lvl 60.

 

Blir det trøbblete? :p Siden det ikke er noen månedsbetaling er det jo billig investering :)

 

Boosting funker det, men vær oppmerksom på at det er minimum required levels for å spille på Hell og Inferno. (Vet ikke om det er for nightmare også).

Lenke til kommentar

Btw. Hvordan er det med boosting osv? Jeg har fått det inntrykket at man får quest rewards selvom man står i byen mens de andre på laget gjør jobben?

Tenkte jeg skulle lage ny bnet konto, så mekke ny char når jeg får min på lvl 60.

 

Blir det trøbblete? :p Siden det ikke er noen månedsbetaling er det jo billig investering :)

 

Man får ikke xp av å stå i byen. Og act-bosser kan skippes. Det er bare å joine gamet til en venn som har kommet lengere enn deg.

 

Selv om du er i act 1, så kan du joine gamet til en venn som er i act 2, hvis du er høy nok level.

Lenke til kommentar

Witch Doctor solo butcher på inferno... ganske sykt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kXWR80ZOiaI&feature=youtu.be

 

Jeg skulle likt å vist speccen hans! Bruker langtifra de samme skillsa. Går for Poison, var sinnsykt OP i normal + starten av Nightmare, nå merker jeg det går mye saktere =/

 

Ble litt sjokka nå. Kjører dogs+sacrifce+big guy(med cleave)+Fear, med fireball på musa og Grasp of Dead på høyreknappen.

 

Synes det går med np, men følte meg ganske noob i forhold til han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...