Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Syntes det er ganske labert av Blizz å ikke kunne gi en ETA på en maintenance. Midt på en søndag. Bare i europa.

At this time we are unable to provide an ETA on when these issues will be resolved. We will continue to update you with information as it comes to light.

 

Er det ikke bedre å være ærlig og si at de ikke vet det istedet for at de sier 3 timer, så viser det seg at det vil ta minst 5?

 

http://www.justd3.co...-in-4-days.html

 

W00t? Nesten litt skuffet..

Nå må du også legge med i formulaen at de folka der spiller mer eller mindre 23/7. "Normale" mennesker bruker nok flere dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer, regner man inn fire/max og attackspeed så får man 580-ish dps

 

Har vi noen konkrete kilder på dette? Hvis du ser min utregning på andre side hvor jeg går "andre veien", så blir tallene like "fornuftige" da, og jeg ville trodd at designerne ikke ville krevd at spillere skulle drive med avansert prosentregning i kampens hete og dermed viste tallene med alt inkludert.

 

Edit: alternativt - field testing. ;)

Det stemmer, regner man inn fire/max og attackspeed så får man 580-ish dps

 

Har vi noen konkrete kilder på dette? Hvis du ser min utregning på andre side hvor jeg går "andre veien", så blir tallene like "fornuftige" da, og jeg ville trodd at designerne ikke ville krevd at spillere skulle drive med avansert prosentregning i kampens hete og dermed viste tallene med alt inkludert.

 

Edit: alternativt - field testing. ;)

 

Ønsker en forklaring på hvordan 236-403 damage per slag med attack speed på 1.26 sekunder blir 404.2 damage per sekund. Dette er altså dersom våpenets øvrige stats ikke teller. Det er ikke mulig.

 

 

Aritmetikk er min kilde.

 

236+403 / 2 = gjennomsnitt damage pr slag. Så ganger du dette med 1.26 som er antall slag i sekundet.

Da får du forsåvidt 402,57 dps. Men, er antakeligvis noen avrundinger som ikke jeg vet om.

 

Attackspeed og maxdmg og fire dmg kommer da i tillegg.

 

Igjen: Maximum damage og fire damage er medregnet i tallene 236 og 403. Base-damage til våpenet er egentlig mye lavere.

Lenke til kommentar

Syntes det er ganske labert av Blizz å ikke kunne gi en ETA på en maintenance. Midt på en søndag. Bare i europa.

At this time we are unable to provide an ETA on when these issues will be resolved. We will continue to update you with information as it comes to light.

Er det ikke bedre å være ærlig og si at de ikke vet det istedet for at de sier 3 timer, så viser det seg at det vil ta minst 5?

 

Hvorfor ikke bare gi oss en offline mulighet? Så langt har egentlig dette ikke plaget meg. men når jeg endelig har planlagt en hel dag med D3 glede så innser jeg jo hvor bak mål dette online greia er nå som serverne til et spill som jeg spiller single player på er nede :grumpy: Og dem har jo lang erfaring med slike ting, de kan da gi oss en ETA så jeg vet når jeg kan sjekke igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syntes det er ganske labert av Blizz å ikke kunne gi en ETA på en maintenance. Midt på en søndag. Bare i europa.

At this time we are unable to provide an ETA on when these issues will be resolved. We will continue to update you with information as it comes to light.

Er det ikke bedre å være ærlig og si at de ikke vet det istedet for at de sier 3 timer, så viser det seg at det vil ta minst 5?

 

Hvorfor ikke bare gi oss en offline mulighet? Så langt har egentlig dette ikke plaget meg. men når jeg endelig har planlagt en hel dag med D3 glede så innser jeg jo hvor bak mål dette online greia er nå som serverne til et spill som jeg spiller single player på er nede :grumpy: Og dem har jo lang erfaring med slike ting, de kan da gi oss en ETA så jeg vet når jeg kan sjekke igjen.

Fordi spillet foregår online. Det er online det skal brukes til. Selvom akkurat DU vil kunn spille alene og ikke kommunisere med andre i spillet, så betyr det ikke at det var det Blizzard folka ville at mesteparten skulle.

 

Offline kommer ikke, slutt og sutre om det nå :p

 

Ja, det er kjedelig når slike serverproblemer oppstår. Men det skjer alle selskaper en eller annen gang.

 

Du kan jo stikke, så evt sjekke http://eu.battle.net/d3/en/status på mobilen i ny og ne, så ser du om Europe serveren er oppe eller ikke :)

Lenke til kommentar

Noen som har hatt en Diablo drøm da?

 

Jeg drømte at jeg var på vill jakt etter health globes, har vel noe med at det er hva jeg løper etter i panik ofte ingame :) Nigthmare kan være et sikkerlig mareritt av og til

Hehe. Jeg drømte at vi hadde Tabs i chatten. Slik at man lett kunne veksle mellom de forskjellige kanalene (Trade, General, Priv chat osv). Det var riktignok igår natt, tror jeg :p Lite tegn på at det har blitt mye d3 siden launch :)

Lenke til kommentar

„……………………………………………..__„„„„------„„¸._¸„

………………………………__„„---^^^^””¯. . . ƒ|. . „~”„”^--¸

………………………..„„---^^”””””””””””””””'-------ƒ-|--„-“„-”_. . .”~„

……………………..„•”. . . . . . . . . . . . .|---ƒ¸ƒ/¯¯. . . . . . . .“-„

…………………..„-“. . . . . . . . . . . . . . .|/ƒ„”/|. . . . . . . . . . .”^”-„

…………..__.„„•”. . . . . . . . . . . . . . . .ƒ„”ƒ|„”„”. . .„-^,^-^^-„¸. . . .\”-„¸

………^^^^^„~”-^^---„„„___. . . . . . . . . ./„”;;”;„-“. . .„~”¯. . . .”^„. . “.„.”„¸

….....„….„-“/. . . . . . ”^•„_"„. . . . . . . '|„”„;;„”. . „~”. . . . . |. . . “*-„. “-„.|

……..|.„~”. . . . . . . . . .”•„. . . . . . . . ”„¸.|ƒ. .„”. . . . . . . !„„¸__„-.“-„. “-„\

……¸„|/. . . . . . _„„-^^^^^^--„”-„. . . . . . .„|--“. ƒ. . . . . . . . . . . . . . .“|. . \”„

..¸..„”|. . . . . .„~”. . . . . . . .¯”„”^-„¸. . . . . . . |„¸. . . . . . . . . . . . . . .”i. . “„”-„

..'|.|.ƒ. . . . .'ƒ.----„. . . . . . . . .”^-.|. . . . . . . . “^„. . . . . . . . . . . . . . |. . .”„.”„

..'|..„”. . . . .‘|. . . „”. . . . . . . . . .„”. . . . ___. . . “^-„¸_. . . . . . . . . .„-“. . . “„.”^„

..'|.ƒ'. . . . . ”’|”””¯. . . . . . . . . .„*. . ¸„„-^”. . .”I””^^---„„¸””^^------------^*”. . . . . “„. \

..|.'|. . . . . . .'|. . . . . . . . . . „-“. . „--“¯”„_. . .’|--„¸_„-. .””^--„_. .„„„„. . . . . . . . “„.|

..|.’|. . . . . . ."•„. . . . . . . „~”. . „“|¸. . . .”|^--„„|. . . . . . . . . .¯”^--.”•„. . . . . . . |.|

..|.'|. . . . . . . . ."^---------^”. . . „|. -„”„_. . | . . . . . . . . . . . . . . . . . .”„. . . . . . \’|

..|.‘|. . . . . . . . . . . . . . . . . . ƒ. ._„|. “”””. . . . . . . . . . . . . . . . . . . “-„. . . . . ‘|

..|.’|. . . . . . . . . . . . . . . . . . /.”””. . . . . . . . . . . . . „-~--„. . . . . . . . .”^„. . . . |i

..”„.”|. . . . . . . . . . . . . . . . .ƒ. . . . . . . . . .„„„„„__„’”. . . . “^„. . „„„„„. . . |. . . . .|

…|. |. . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . . . .„-“. . . . . . . . . „--~-„„||. . “^-„. |. . . . .|

…”|. “„. . . . . . . . . . . . . . . ƒ. . . . . . . .„”. . . . . _„----„. /. . . .|. . . . . .„”. . . . ||.„

….|…”„. . . . . . . . . . . . . . /. . . . . . . .““. . . . . ƒ|. . . ”-“. ¸„----“------^^”. . . . . . |.|

…..”-„. |. . . . . . . . . . . . . ƒ. . . . . . . . ¸„----„. . i”. . . . „„^”. . . . . . . . . . . . . . |-“

……..”„\. . . . . . . . . . . . i|. . . __. . .„„”. . . . “-„”. „--^”’. . . . . . . . . . . . . . . „-”„”

……….|”--„. . . . . . . . .„-”. . „~”. “•„. .|. . . . ._„-‘^”. . . . . . . . . . . . . . . . . .ƒ„-”

………..|. .“„. . . . . . . .”^--„’„„„„___.”’. ¸„„---^”. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . /„”

………..\”„. .“^-„„„_. . . . . . . . . . . .”””””. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ƒ

…………”„\. . . .“••-„. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .„

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...