sunsunsun Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Noen som vet om "+x fire damage" på våpen gir mer damage på alle spells (som wizard)? Lurer på om det er våpenes DPS eller all damage som brukes i spells. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Ett par spørsmål: Er det noen poeng med + fire/lightning osv. damage for barbarian? Og blir det vanskeligere motstandere med followers? Eller er det kun positivt å ha med followers? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Står "%xxx of weapon damage" i tooltipen til spells. Da er det vel kun weapon damage. Eller gjør spellen +3-4 fire damage i tillegg? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Tror vi må få opp en F.A.Q snart, samme spørsmålet har blitt stilt de 3-4 siste sidene Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Står "%xxx of weapon damage" i tooltipen til spells. Da er det vel kun weapon damage. Eller gjør spellen +3-4 fire damage i tillegg? Siden +3-4 damage er bakt inn i weapon damage er det kun weapon damage som teller Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Ett par spørsmål: Er det noen poeng med + fire/lightning osv. damage for barbarian? Og blir det vanskeligere motstandere med followers? Eller er det kun positivt å ha med followers? Selvsagt. Det er bra med + damage av alle typer, for alle klasser. Tror ikke det spiller veldig stor rolle på Normal, men i høyere vanskelighetsgrader tror jeg elementalskade og -motstand har mer å si. Har du våpen med fire damage stiller du jo sterkt mot cold-baserte mobs, for å si det slik. Og ja, jeg har alltid med follower - ser ingen grunn til ikke å ha det. Endret 20. mai 2012 av henrikwl Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Hvis det er nerfing de er i gang med er det jo litt snedig at de bare har tatt ned den europeiske serveren da. Skjønner ikke helt hva de har funnet nå, men det kan vel være at et av hamsterne i serverparken har dødd. :\ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Ett par spørsmål: Er det noen poeng med + fire/lightning osv. damage for barbarian? Og blir det vanskeligere motstandere med followers? Eller er det kun positivt å ha med followers? Disse + dmg på våpen gir ekstra skade på våpenet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Ett par spørsmål: Er det noen poeng med + fire/lightning osv. damage for barbarian? Og blir det vanskeligere motstandere med followers? Eller er det kun positivt å ha med followers? Etter min erfaring blir det ikke vanskeligere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Føler meg ganske nubb etter å ha spilt gjennom normal, nigthmare, hell og nå på inferno oppdager at man kan ha flere aktive skills av samme type på actionbar GAH.... men var visst ikke alene om det, var mange andre som ikke viste det, et lite kryss under options som aktiverer dette :S Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 I diablo 2 hadde du en haug med mobs som hadde var immune mot physical damage i act 3. Da var hvertfall elemental damage superviktig ellers kunne du ikke treffe dem. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210123010 "At this time we are unable to provide an ETA on when these issues will be resolved. We will continue to update you with information as it comes to light." Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 http://eu.battle.net...opic/4210123010 "At this time we are unable to provide an ETA on when these issues will be resolved. We will continue to update you with information as it comes to light." Så sannsynligheten for å få spilt i kveld er mikroskopisk Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Håper de har fått fiksa achievements når de kommer opp igjen. Jeg mangler i hvert fall lvl10 og lvl20 achievmentsene som jeg vet om, kanskje flere også. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Manger aquire jewelcrafter achiev, og det er ganske irri for den kan jeg ikke få igjen Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Er det bare meg, eller staten "Level req reduced by blablabla" ganske så OP om man er f.eks Lvl 50 og kjøper et lvl60 item som reduserer req med 10? Man kan jo lett tredoble dps. Det gjelder kunn for det itemet som har "Levle req reduced by X". Om du har feks Level req reduced by 9" og Itemet er level 50, så er det egentlig level 59, men siden det er -9 så kan det equippes på lvl 50. Gjelder ikke andre items Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Hvor lenge skal de være nede? Synes det er merklig at under NEWS på Diablo 3 Launcher at det er ingenting oppført. Får ikke den meldingen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Det stemmer, regner man inn fire/max og attackspeed så får man 580-ish dps Har vi noen konkrete kilder på dette? Hvis du ser min utregning på andre side hvor jeg går "andre veien", så blir tallene like "fornuftige" da, og jeg ville trodd at designerne ikke ville krevd at spillere skulle drive med avansert prosentregning i kampens hete og dermed viste tallene med alt inkludert. Edit: alternativt - field testing. Det stemmer, regner man inn fire/max og attackspeed så får man 580-ish dps Har vi noen konkrete kilder på dette? Hvis du ser min utregning på andre side hvor jeg går "andre veien", så blir tallene like "fornuftige" da, og jeg ville trodd at designerne ikke ville krevd at spillere skulle drive med avansert prosentregning i kampens hete og dermed viste tallene med alt inkludert. Edit: alternativt - field testing. Ønsker en forklaring på hvordan 236-403 damage per slag med attack speed på 1.26 sekunder blir 404.2 damage per sekund. Dette er altså dersom våpenets øvrige stats ikke teller. Det er ikke mulig. Aritmetikk er min kilde. 236+403 / 2 = gjennomsnitt damage pr slag. Så ganger du dette med 1.26 som er antall slag i sekundet. Da får du forsåvidt 402,57 dps. Men, er antakeligvis noen avrundinger som ikke jeg vet om. Attackspeed og maxdmg og fire dmg kommer da i tillegg. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp 4 Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 http://www.justd3.com/diablo-3-inferno-campaign-completed-in-4-days.html W00t? Nesten litt skuffet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå