Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett par spørsmål:

 

Er det noen poeng med + fire/lightning osv. damage for barbarian?

 

Og blir det vanskeligere motstandere med followers? Eller er det kun positivt å ha med followers?

 

Selvsagt. Det er bra med + damage av alle typer, for alle klasser. ;) Tror ikke det spiller veldig stor rolle på Normal, men i høyere vanskelighetsgrader tror jeg elementalskade og -motstand har mer å si. Har du våpen med fire damage stiller du jo sterkt mot cold-baserte mobs, for å si det slik. :)

 

Og ja, jeg har alltid med follower - ser ingen grunn til ikke å ha det.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Føler meg ganske nubb etter å ha spilt gjennom normal, nigthmare, hell og nå på inferno oppdager at man kan ha flere aktive skills av samme type på actionbar :p GAH.... men var visst ikke alene om det, var mange andre som ikke viste det, et lite kryss under options som aktiverer dette :S

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller staten "Level req reduced by blablabla" ganske så OP om man er f.eks Lvl 50 og kjøper et lvl60 item som reduserer req med 10? Man kan jo lett tredoble dps.

Det gjelder kunn for det itemet som har "Levle req reduced by X". Om du har feks Level req reduced by 9" og Itemet er level 50, så er det egentlig level 59, men siden det er -9 så kan det equippes på lvl 50. Gjelder ikke andre items

Lenke til kommentar

Det stemmer, regner man inn fire/max og attackspeed så får man 580-ish dps

 

Har vi noen konkrete kilder på dette? Hvis du ser min utregning på andre side hvor jeg går "andre veien", så blir tallene like "fornuftige" da, og jeg ville trodd at designerne ikke ville krevd at spillere skulle drive med avansert prosentregning i kampens hete og dermed viste tallene med alt inkludert.

 

Edit: alternativt - field testing. ;)

Det stemmer, regner man inn fire/max og attackspeed så får man 580-ish dps

 

Har vi noen konkrete kilder på dette? Hvis du ser min utregning på andre side hvor jeg går "andre veien", så blir tallene like "fornuftige" da, og jeg ville trodd at designerne ikke ville krevd at spillere skulle drive med avansert prosentregning i kampens hete og dermed viste tallene med alt inkludert.

 

Edit: alternativt - field testing. ;)

 

Ønsker en forklaring på hvordan 236-403 damage per slag med attack speed på 1.26 sekunder blir 404.2 damage per sekund. Dette er altså dersom våpenets øvrige stats ikke teller. Det er ikke mulig.

 

 

Aritmetikk er min kilde.

 

236+403 / 2 = gjennomsnitt damage pr slag. Så ganger du dette med 1.26 som er antall slag i sekundet.

Da får du forsåvidt 402,57 dps. Men, er antakeligvis noen avrundinger som ikke jeg vet om.

 

Attackspeed og maxdmg og fire dmg kommer da i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...