Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var D3 rundet på Normal ;D

 

Lurer på om det er veldig dumt av meg å starte som witch doctor eller monk på nightmare nå? Er jo først i de høyere levlene en begynner å få de morsomme spellsa (wizard) men føler at wizarden ikke er den morsomste klassen.

 

Tips?

 

Går ikke uansett, du kan bare bruke karakteren du fullførte Normal med i Nightmare. Starter du på en ny, starter du på Normal igjen. En lvl 1 char har ingenting å gjøre i Nightmare uansett :p

 

Huarg!

Det føkka jo til alt da. Tenkte det hadd vært en herlig utfordring i forhold til normal gamet. :p

Jaja. da får eg prøve normal med en Monk da, for mest variasjon ifra wizard.

Lenke til kommentar

Om regnestykket stemmer, så virker det jo som om bonusene ikke er medregnet. Evt at de allerede er "bakt inn" i damage og attack speed?

Ja. Du trenger ikke se på ting som attack speed, ekstra base damage, elemental damage og trolig mer. DPS er alt du trenger å se på for å se hvor mye skade det gjør. Det eneste "magiske" du må kalkulere deg frem til er hvor mye en eventuell int/str/dex bonus gir deg dersom det er primærattributten din.

Lenke til kommentar

`Jeg fant det i alle fall veldig lett å farme ved å teleporte til første stedet der man dreper Queen Mother. Der er det nesten alltid en kjeller og/eller en brønn man kan gå ned i.

 

I kjelleren er det alltid enten treasure goblin eller yellow mob, i brønnen er det masse coins.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...