Romis Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 ah perfekt , skal jeg få lov og spille spillet snart, jeg har ikke tid og sitte og vente til error pisset føler for og slippe meg inn, Blizard har virkelig rævkjørt seg, får jo aldri spillet når jeg kommer fra jobb Blizzard holder på å fikse problemer med Battle.net. Dette har de gjort i alle år, og det er virkelig ikke noe nytt. Desverre faller det noen ganger på samme menneskene flere ganger, og kan skape irritasjonsmomenter. Vet du hvor lenge de vil holde på ? Det vet nok ikke Blizzard, engang. Men jeg vil tippe innen en time, hvis de finner problemet. Var selv midt inni et spill når serveren gikk a dundas, så vet selv hvor irriterende det er. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Det stemmer, regner man inn fire/max og attackspeed så får man 580-ish dps Har vi noen konkrete kilder på dette? Hvis du ser min utregning på andre side hvor jeg går "andre veien", så blir tallene like "fornuftige" da, og jeg ville trodd at designerne ikke ville krevd at spillere skulle drive med avansert prosentregning i kampens hete og dermed viste tallene med alt inkludert. Edit: alternativt - field testing. Endret 20. mai 2012 av henrikwl Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Det stemmer, regner man inn fire/max og attackspeed så får man 580-ish dps Har vi noen konkrete kilder på dette? Hvis du ser min utregning på andre side hvor jeg går "andre veien", så blir tallene like "fornuftige" da, og jeg ville trodd at designerne ikke ville krevd at spillere skulle drive med avansert prosentregning i kampens hete og dermed viste tallene med alt inkludert. Edit: alternativt - field testing. Ønsker en forklaring på hvordan 236-403 damage per slag med attack speed på 1.26 sekunder blir 404.2 damage per sekund. Dette er altså dersom våpenets øvrige stats ikke teller. Det er ikke mulig. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 1.26 attacks per second, ikke 1.26 seconds per attack For øvrig - yay, battle.net er nede og jeg får ikke spilt... Hurra for DRM :/ Lenke til kommentar
dup Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har et spørsmål angående dps mekanisme på utstyr. Hvis man tar bildet over (sverdet) i tråden som et eksempel.Der har man 404 dps, og under står det +39-99 fire dmg. Hvordan slår disse bonusene ut, feks fire dmg, holy dmg etc, under beregningen av dps på en karakter? Disse bonusene vil da kun gjelde for klasser som bruker dette i sine spells, feks poison dmg for WD? Og når man holder musa over sverdet, og det står at man feks går opp +1200 Damage i forhold til det man har nå, har den da tatt med disse bonusene i beregningene? Litt knotete formulert kanskje, men det jeg lurer på er om jeg blindt kan stole på den økningen/minkningen som blir beregnet nede til høyre, eller må jeg også beregne selv hvordan det blir med bonusene? Tallene du ser inkluderer bonusene. Altså, for å bruke sverdet som eksempel: "236-403 Damage" inneholder de +12 max dmg og +39-99 fire dmg nedenfor, og "1,26 Attacks per second" inkluderer den 15% økningen som bonusen gir. Base stats hadde vært "197-292 Damage" og "1.1 Attacks per second", men de er strengt tatt uinteressante. Ok, så hvis man er barbar og finner et slikt sverd med + på fire dmg, og tooltipen sier at dps øker med 1200, så vil ikke dette være realiteten, da barbar ikke bruker fire damage? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Ønsker en forklaring på hvordan 236-403 damage per slag med attack speed på 1.26 sekunder blir 404.2 damage per sekund. Dette er altså dersom våpenets øvrige stats ikke teller. Det er ikke mulig. (236 + 403)/2 * 1,26 = 402,57, legg på litt for desimalar som sikkert ikkje visast, og vips har du 404,2. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Ønsker en forklaring på hvordan 236-403 damage per slag med attack speed på 1.26 sekunder blir 404.2 damage per sekund. Dette er altså dersom våpenets øvrige stats ikke teller. Det er ikke mulig. (236 + 403)/2 * 1,26 = 402,57, legg på litt for desimalar som sikkert ikkje visast, og vips har du 404,2. Ja, jeg trodde 1.26 attacks per second var "delay between attacks" som er mer vanlig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Ønsker en forklaring på hvordan 236-403 damage per slag med attack speed på 1.26 sekunder blir 404.2 damage per sekund. Dette er altså dersom våpenets øvrige stats ikke teller. Det er ikke mulig. Joda. De bruker medianen når de regner dps. I tallrekken fra 236-403 er medianen 320. 320 * 1,26 = 403,2 (med forbehold om avrundingsfeil o.l.). 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Ok, så hvis man er barbar og finner et slikt sverd med + på fire dmg, og tooltipen sier at dps øker med 1200, så vil ikke dette være realiteten, da barbar ikke bruker fire damage? Jeg snakker om for våpenet isolert sett. Den totale dps for characteren din kan påvirkes av utallige andre faktorer også. Og hva mener du med "barbar ikke bruker fire damage"? Hvis våpenet hans har fire damage og barbaren bruker våpenet, så må nødvendigvis barbaren også dele ut fire damage. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Dinged 60 da jeg drepte Diablo i Hell, hvordan er et at folk er snart 60 i act 3 etc? grinder dere mye av det samme? Oo.... anyway, inferno er badass, butcher skal ned i kveld. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Det er veldig avhengig av om man clearer alt (åpenbart), og man får veldig XP boost av +XP per kill og rød gem på helm (jeg har 17% ekstra XP fra mobs nå) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Heh, fant forresten en blå 2-handed øks med 950 dps. Viser hvor lite relevant Legendary items faktisk er. ( Noe også Blizzard nevnte. ) Synd Legendary items i Diablo 3 skulle være mindre relevant enn Uniques i Diablo 2. Vet. Dems svar på det, var visst at legendary ikke skulle være det beste, men ha lore og være "spesielle" For meg er det bare BS, men jaja. Mister litt poeng med ordet legendary når blues er bedre. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Høø, hva kommer det av at de har maintenance midt på dagen? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Høø, hva kommer det av at de har maintenance midt på dagen? "emergency" ikke planlagt med andre ord Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) SDGJD dobbelpost.... Endret 20. mai 2012 av nagina Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Fant dette: http://www.diablowiki.com/The_Sultan_of_Blinding_Sand Der er basen til sverdet, så de 402.4 DPSene stemmer nok, da fire dmg og slikt blir lagt til min/max intervallet Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Dinged 60 da jeg drepte Diablo i Hell, hvordan er et at folk er snart 60 i act 3 etc? grinder dere mye av det samme? Oo.... anyway, inferno er badass, butcher skal ned i kveld. Vanskelig å drepe Butcher når serverene er nede da. Me wants play! Mangler bare 2 acts på Hell før inferno. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Enkelt: XP-gear. Gikk selv rundt med +180 xp per monster, samt 19% xp gem. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Høø, hva kommer det av at de har maintenance midt på dagen? De oppdaget vel et problem, og måtte fikse det? Hadde selv masse problemer med latency på chat før serveren gikk ned. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2012 Ønsker en forklaring på hvordan 236-403 damage per slag med attack speed på 1.26 sekunder blir 404.2 damage per sekund. Dette er altså dersom våpenets øvrige stats ikke teller. Det er ikke mulig. (236 + 403)/2 * 1,26 = 402,57, legg på litt for desimalar som sikkert ikkje visast, og vips har du 404,2. ((236 + 403)/2 )/ 1,26 = 253 DPS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå