Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Battle.net is down for maintaince.

Hmmmm. Hadde det vært en mulighet for Offline modus så kunne jo jeg ha laget en ny karakter for å se hvordan de andre klassene er....

Eventuelt kan du lage deg ein på USA server som funker fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kult. Jeg har enda ikke funnet et eneste legendary. Men jeg har svært dårlig MF. Men sverdet var ikke spesielt bra, da. Sikkert uheldig med stats.

Ganske fine stats syntes nå jeg da. På min wizard så hadde jeg fått damage over alle hauger med den der. Høy dps og 15% attackspeed. 2,8% blind er også fint siden jeg skyter latterlig fort med en av signature spellsa mine.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på... Solo eller gruppe? Hva spiller de andre? Hva blir din rolle i gruppa?

Letteste er å spille litt, å se hva du føler du "mangler" mest av (dps/hp).

Hadde vært artig å sett noen forhold mellom dps/hp/armor osv. for forskjellige klasser. Min lvl 43 (tror jeg) Monk har ca 800dps, 6000hp og 1400 armor hvis jeg ikke husker feil. Det gir en ratio 1:7,5:1,75. Kult hvis andre hadde lagt ut sine forhold. Nøyaktige tall er litt uvesentlig, siden det avhenger av lvl.

Tallene er litt usikre, siden Diablo er litt error 33 akkurat nå.

Strenght trenger du ikke så mye av. DPS og HP er viktig, og armor kommer godt med. Jeg prøver å blande inn litt Gold pickup yards og chance to find magic items der det er mulig. Regen er heller ikke dumt, hvis du har mulighet.

Ang skills så tilpasser jeg dem etter forholdene. Åpent/dungeon/boss, og solo/gruppe. Og da også hva de andre kjører som.

Lenke til kommentar

At de har nedetid en liten stund? Jeg tillater dem det når de har hatt servere oppe siden launch. Selv om det selvfølgelig kunne kommet på et bedre tidspunkt.

Står du selvsagt fritt til å tillate. Det er bare det at jeg ikke synes påstanden "jeg ikke har hørt om problemer" ikke er særlig sterkt, når det ikke akkurat virker som du følger veldig nøye med på om det er problemer.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

-2800 life svir på pungen, da..Eller?

På det levelet har du typisk rundt 26k hp og 4k dps. Å bytte -2,8k hp for +1,5k dps vil være en veldig god deal for mange.

Er lvl 60 nå, og har henholdsvis 4,5k dps og 58k hp. Det er noen dager siden jeg fant sverdet, og kan gjerne gi det bort til en heldig. :)

Lenke til kommentar

Jeg fant, jeg fant!

2j3pv5u.png

Grattis med legendary, selvom dps'en på det der, var ikke noe å skryte av. Fatter ikke hvorfor legendary er så ræv i dette spillet, og de random statse ødelegger så mye. Finner jo blue level 58-59 med bedre stats

Lite tips, venter du med å identify til du blir level 60, får du bedre stats (som regel).

Runda forrestne 40k hp nå med monk dud1 min, så det er sweet

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hadde vært artig å sett noen forhold mellom dps/hp/armor osv. for forskjellige klasser. Min lvl 43 (tror jeg) Monk har ca 800dps, 6000hp og 1400 armor hvis jeg ikke husker feil. Det gir en ratio 1:7,5:1,75. Kult hvis andre hadde lagt ut sine forhold. Nøyaktige tall er litt uvesentlig, siden det avhenger av lvl.

Er lvl 42 monk, har 6800 hp, 1450 armor og 970 dps.

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål angående dps mekanisme på utstyr. Hvis man tar bildet over (sverdet) i tråden som et eksempel.Der har man 404 dps, og under står det +39-99 fire dmg. Hvordan slår disse bonusene ut, feks fire dmg, holy dmg etc, under beregningen av dps på en karakter? Disse bonusene vil da kun gjelde for klasser som bruker dette i sine spells, feks poison dmg for WD? Og når man holder musa over sverdet, og det står at man feks går opp +1200 Damage i forhold til det man har nå, har den da tatt med disse bonusene i beregningene?

Litt knotete formulert kanskje, men det jeg lurer på er om jeg blindt kan stole på den økningen/minkningen som blir beregnet nede til høyre, eller må jeg også beregne selv hvordan det blir med bonusene?

Lenke til kommentar

Hvor lenge skal de være nede? Synes det er merklig at under NEWS på Diablo 3 Launcher at det er ingenting oppført.

1jm692.jpg

Har forresten denne for salg:

243pav7.jpg

Skulle noen være interessert. ( Men ikke fortell en moderator, fordi det å trade på forumet her er tydeligvis ikke lov )

Endret av Romis
Lenke til kommentar

At de har nedetid en liten stund? Jeg tillater dem det når de har hatt servere oppe siden launch. Selv om det selvfølgelig kunne kommet på et bedre tidspunkt.

Står du selvsagt fritt til å tillate. Det er bare det at jeg ikke synes påstanden "jeg ikke har hørt om problemer" ikke er særlig sterkt, når det ikke akkurat virker som du følger veldig nøye med på om det er problemer.

AtW

Du trekker den idiotiske slutningen utifra hva? At jeg er uenig med deg? Baserer meg på forum og vennekrets jeg som alle andre. Sammenlign denne launch med f.eks BF3 sin, eller alle andre spill med tilsvarende pågang. Denne har i stor grad vært problemfri. Og som Skurpuru sier, man vil alltid finne folk som klager på forum, å linke til tråder fra launchday er ikke en dokumentasjon på vedvarende problemer.

Lenke til kommentar

Er lvl 42 monk, har 6800 hp, 1450 armor og 970 dps.

er også lvl 42 monk.

7,5k HP, 2k armor og 2.1k DPS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...