anonymouse Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det må bli noe mer paladin eller amazon lignende klasse. Det blir kjedlig hvis det bare blir magi Ja, vi har en melee og to castere så langt... Det skulle vel bli fem klasser i spillet? Og antagelig fler i en eller flere utvidelser? Og det skulle vel også bli en mix av nye og gamle? Personlig skulle jeg likt å se Rogue komme tilbake, men med mere "lureri" type skills, som feller osv. Skulle også likt en ny melee klasse vi ikke har sett før. Ninja eller no. En slags assassin, bare mer "klassisk" Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 å langt følger de den vanlige trenden som er i mange RPG spill. Heavy melee, caster, en slags "slem" character og tror vi kan vente oss enda en melee og en ranged char. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det noen update på release date? Gleder meg virkelig til dette spillet. Ser konge ut på lan Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fan at ikke folk eier evne til å søke litt selv. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fan at ikke folk eier evne til å søke litt selv. Hvis det er meg du sikter til, så var det vel en måte for meg å gjøre "entre" på denne tråden, ved å stille et slikt spørsmål Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fan at ikke folk eier evne til å søke litt selv. Hvis det er meg du sikter til, så var det vel en måte for meg å gjøre "entre" på denne tråden, ved å stille et slikt spørsmål Jeg liker heller den hvor man braser inn og skriker til alt og alle Release dato finner du på Blizzard sin hjemmeside, men for å svare på spørsmålet dit, nei det er ikke noe update på release date Lenke til kommentar
Anech Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Me want a rogue class, me want an assassin class! It might be the same class, but me want! Og helst ikke en slik bomekastende, korthåret ting som i D2... I liek my killers longhaired and backstabbing rather then nazy styled napalm throwers.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Me want a rogue class, me want an assassin class! It might be the same class, but me want! Og helst ikke en slik bomekastende, korthåret ting som i D2... I liek my killers longhaired and backstabbing rather then nazy styled napalm throwers.. Du ga meg litt latter der: Kanskje en helt ny klasse som er en blanding kan være tingen? Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå er det få folk som gikk for bombekaster assasin i d2. Var vel hovedsaklig martial arts eller trap typ. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) lighting assa var vel det mest utbredte blant de traptypene ? Endret 26. november 2008 av laffe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Arr, får ta å installere D2 igjen, fikk lyst til å starte opp. Endret 26. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er det noen update på release date? Gleder meg virkelig til dette spillet. Ser konge ut på lan Mange var redd for at det ikke ville komme ut på flere år ennå, med tanke på hvordan Blizz har gjort det før... men Starcraft har nå grønt lys for 2009. Da er håpet at D3 kommer ut senest 2010, eller kanskje så tidlig som jul 2009. Me want a rogue class, me want an assassin class! It might be the same class, but me want! Og helst ikke en slik bomekastende, korthåret ting som i D2... I liek my killers longhaired and backstabbing rather then nazy styled napalm throwers.. Enig... ikke i den langhåra biten, men assassin var litt kjedelig. Combat systemet med finishing moves og greier var egentlig lovende i utgangspunktet. Bare håper de gjør den MER ninjaaktig. Arr, får ta å installere D2 igjen, fikk lyst til å starte opp. Allerede gjort her Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Er spent på hvordan de kommer til å gjøre gull nyttig i D3, annet enn til repairs, noen forslag? Endret 27. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Respec av skills, bedre items i Gamble til en dyrere pris, action house (for å prøve å hindre item vs item trade og item vs forumgold trade), respec av runer. Alt i alt tviler jeg litt på at de klarer å fjerne item vs item og item vs forumgold trade, men vanskelig å vite hva blizzard kan finne på. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Greit nok at AH kommer, men det må jo være en svært god grunn til å skaffe gull hvis AH skal fungere, gull må ha en nytte i spillet. Jeg kan egentlig ikke tenke meg noen overbevisende grunn det til å bytte et gosu våpen mot 5000 gull. Repair og respec er greit nok, men blir det alene nok? Hvis respec blir for dyrt så blir jo folk bare å lvle nye chars og ha en fast build med korrekt gear istedenfor å bytte rundt på det. Håper virkelig de får AH til å fungere, jeg er lei fg, tungt, lett å bli svindlet og det blir ikke å fungere før et par måneder, kanskje et år inn i spillet siden prisene kommer til å være skyhøy siden ingen vet hvor sjelden items er. Item vs items er enda dårligere, siden items varierer sånn i kvalitet og det tar år og dager før man lærer alt sammen. Endret 27. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fast build med eget gear vil nok være noe jeg går for etter et par prøv og feil forsøk på builds. Men ja, er enig, tror de kommer til å slite med å gjøre gull nyttig. FG fungerer bra etter min mening, men det vil som du sier trenge opp mot et år eller mer før man har en basis å basere prisene på. AH kan være kjekt, egne AH games eller at en Vendor i hvert game som lages er koblet til AH. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Greit nok at AH kommer, men det må jo være en svært god grunn til å skaffe gull hvis AH skal fungere, gull må ha en nytte i spillet. Jeg kan egentlig ikke tenke meg noen overbevisende grunn det til å bytte et gosu våpen mot 5000 gull. Repair og respec er greit nok, men blir det alene nok? Hvis respec blir for dyrt så blir jo folk bare å lvle nye chars og ha en fast build med korrekt gear istedenfor å bytte rundt på det. Håper virkelig de får AH til å fungere, jeg er lei fg, tungt, lett å bli svindlet og det blir ikke å fungere før et par måneder, kanskje et år inn i spillet siden prisene kommer til å være skyhøy siden ingen vet hvor sjelden items er. Item vs items er enda dårligere, siden items varierer sånn i kvalitet og det tar år og dager før man lærer alt sammen. Det at gull er nyttig i spillet er jo ikke nok. Man må ha gold sinks også for å sørge for at gull beveger seg inn og ut av systemet. Om det ikke er nok gold sinks blir gull verdiløst, og om det ikke er nyttig nok gold sinks blir det ingen grunn til faktisk å bruke det til å begynne med. For eksempel er repair og gamble gode gold sinks om implementert riktig. Andre muligheter er jo å kunne betale for å customize utsende på items eller lignende. Forandre farge på armor for eksempel. Kjøpe pets for style points (mange som bryr seg om style points i D2) eller faktisk gjøre så nyttige items kan spawne i shops og dermed gå litt over fra at fult magic find system til et man kan kjøpe fra vendors også. Første Sacred spillet fikk til dette sånn noen lunde, men det trengs en enklere måte å handle på. Altså lettere måte å restocke items på, og mulighet til å sortere etter type item. Sånn som sortere etter våpen, helm, armor, boots, sheild og jewelry. Eller til og med sortere etter spesifikke item. Sånn som kun short swords. En anne vitkig ting er ikke å sette en grense på hva du kan ha av gull på en char. Det vil jo gjøre at det blir vrient å bruke gull til trading. Ene grunnen til at gull aldri tok helt av i D2 var at det var ikke nok gold sinks, det var en dårlig implementert gold sink (death penalty) og limit på hvor mye du kan ha på en char i inven/stash. Men tror nok Blizzard har lært litt siden D2 ble utviklet, og at de forhåpentligvis kan lage et godt trading system =) Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Mange gode ideér som kommer frem her, men jeg synes dere er fæle til å wowifisere eller hvertfall MMORPGifisere hele saken rundt gull. Gull trenger jo strengt tatt ikke være så himla verdifult i Diablo kontra ekte MMORPG'er. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det hadde derimot ikke gjort noe om det ble viktig, da slipper man å trade items utenfor spillet, eller trade item vs item, noe langt fra alle klarer ordentlig. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det hadde derimot ikke gjort noe om det ble viktig, da slipper man å trade items utenfor spillet, eller trade item vs item, noe langt fra alle klarer ordentlig. Det er kjedlig å trade. Det som er gøy er å spille med det man finner. Da får man det man fortjener. Er det noe mer man vil ha er det jo bare å fortsette å spille på en vanskligere vansklighetsgrad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå