Xander^ Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Finnes det loot ala ring of the stars og staff of inferno etc? Ref. Diablo 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Først og fremst er det sikkert fordi diablo 3 er mitt første møte med et slikt spill. Synest egentlig alt ble vanskeligere. Gjør alt for lite skade. Var det når du vat ute i ørkenen? Meg og en kompis sleit nå jævlig og jeg døde 3 ganger. Men nåvel, er monk. Hva er viktig å fokusere på? Fokuserer mest på damage enn armor, hva med det andre som strength osv? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Noen som vet om det kommer noe UI-mods seinere? Det ville løst en del problemer. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Noen som vet om det kommer noe UI-mods seinere? Det ville løst en del problemer. Har Blizzard sakt at Diablo 3 blir åpen for å kunne modde? Håper faen ikke det, blir måte på hvor mye WoW skal blø inn. isåfall.... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Mods ble ikke akkurat oppfunnet i wow... Lenke til kommentar
Everket Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Slapp av, ingen mods i diablo 3. Men jeg ser ikke helt hvordan å modde ui'en er en dårlig ting? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Da var jeg ferdig med Normal, jeg ble level 32. Gjorde litt på Nightmare også (fram til gamle Tristram), og kjenner at det klør etter å gå igjennom en gang til. Gameplayet er fortsatt "beefy" nok til å fenge. Vet noen om crafting materialene fra Normal kan konverteres til det som brukes på Nightmare? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Noen som vet om det kommer noe UI-mods seinere? Det ville løst en del problemer. Diablo 3 vil ikke få støtte for custom mods ang. UI. Det har blizzard selv nevnt. Litt rare tilstander i ah. Skjønner ikke helt hvorfor noen byr 1.5mill gull for et skjold som ligger med en buyout på 300k et annet sted. Sikker på at det er noen som har bydd 1.5 mill? Man kan jo sette buyout pris og startpris.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Also, hvor lang er den credits-lista? Apropo det, jeg måtte bare le da jeg så James Hong der. Jeg tror han har en kontrakt verden som gir han monopol på å spille alle stereotypiske kinesere. http://www.imdb.com/name/nm0393222/ Han er den beste grunnen til å ha med seg scoundrel. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Litt rare tilstander i ah. Skjønner ikke helt hvorfor noen byr 1.5mill gull for et skjold som ligger med en buyout på 300k et annet sted. Sikker på at det er noen som har bydd 1.5 mill? Man kan jo sette buyout pris og startpris.. Ja. Skjoldet heter Denial, og hvis ikke jeg så helt feil var det ekstremt stor forskjell på prisene på den. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Noen som har tips til litt rask gullsamling? Trenger 50k asap for å crafte en viss staff -,- Vil gjerne prøve "Cow-level" før jeg tar kvelden Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Litt rare tilstander i ah. Skjønner ikke helt hvorfor noen byr 1.5mill gull for et skjold som ligger med en buyout på 300k et annet sted. Sikker på at det er noen som har bydd 1.5 mill? Man kan jo sette buyout pris og startpris.. Ja. Skjoldet heter Denial, og hvis ikke jeg så helt feil var det ekstremt stor forskjell på prisene på den. Kan jo godt værte fyren som la ut skjoldet tok startpris på 1500000 og buyout på feks 10000000. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Hvor mange timer played har dere, folkens? Hviler på 52 timer nå selv. Endret 19. mai 2012 av Romis Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvor mange timer played har dere, folkens? Hviler på 52 timer nå selv. 51:40 timer Aner ikke om klokken går mens man er i menyen \ AH, isåfall forklarer det litt.. værtm ye afk Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 increase gold and health pickup by 4 yards. Hva betyr egentlig dette? At jeg blir flinkere å plukke opp hp og gull? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 increase gold and health pickup by 4 yards. Hva betyr egentlig dette? At jeg blir flinkere å plukke opp hp og gull? Det betyr at du kan plukke opp ting fra lengre avstand. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Da var jeg endelig ferdig med å farme meg opp til 60 sånn at jeg kan begynne på inferno, skal si jeg var lei av å drepe Azmodan og frem til første boss i A4.... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Da var jeg endelig ferdig med å farme meg opp til 60 sånn at jeg kan begynne på inferno, skal si jeg var lei av å drepe Azmodan og frem til første boss i A4.... På nm eller hell du farmet? =p Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Da var jeg endelig ferdig med å farme meg opp til 60 sånn at jeg kan begynne på inferno, skal si jeg var lei av å drepe Azmodan og frem til første boss i A4.... Er på begynnelsen av Act III Hell nå, med 60% til 60, så ser ut som at jeg slipper å grinde for levler, gear derimot er en annen sak Endret 20. mai 2012 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå