Bytex Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Jævlig bra å få en 2,7 sek lagspike akkurat når jeg skulle slåss mot Maghda. "Hæ jeg treffer jo ingenting *splatt*" Eneste stedet å kjøpe D3 på nett er battle.net. Endret 19. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Leser at det bare er server restart som fikser problemet. Det er faen meg amazing. Ble ikke noe Diablo denne helga da tydligvis. Det er jo bare å kjøpe spillet fysisk? Jeg kjøpte det fysisk, men har ikke rørt det bortsett fra cd-keyen. Samt at det kosta 300 eller noe istedenfor 60 euro. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Om jeg skal komme meg til butikken og tilbake nå så blir prisen på over 550 kroner likevel. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Jævlig bra å få en 2,7 sek lagspike akkurat når jeg skulle slåss mot Maghda. "Hæ jeg treffer jo ingenting *splatt*" Eneste stedet å kjøpe D3 på nett er battle.net. Det er vel ikke riktig? Sett lenker til de vanlig key-sale stedene ett sted her i tråden. AtW Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Jævlig bra å få en 2,7 sek lagspike akkurat når jeg skulle slåss mot Maghda. "Hæ jeg treffer jo ingenting *splatt*" Eneste stedet å kjøpe D3 på nett er battle.net. Det er vel ikke riktig? Sett lenker til de vanlig key-sale stedene ett sted her i tråden. AtW Det er vel bare til de trials-kodene trur jeg? Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ehm, er det noen som har noen anbefalte steder å handle fra på nett? Snakker da om nedlastbart, ikke at jeg skal ha det i posten. Frister veldig lite å gi 59.99€ som Actiblizzard skal ha for det. Coolshop selger Diablo nøkler til 379,- Men de får ikke inn nye på en uke eller to står det. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/72911-diablo_iii_3_for_pc_mac_code_via_email_pc Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Coop! Obs selger til 399,-, ihvertfall her i Bergen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Det er bare guest pass du får kjøpt billig på g2play.net. Full game-key koster 450kr, omtrent samme som battle.net prisen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Jævlig bra å få en 2,7 sek lagspike akkurat når jeg skulle slåss mot Maghda. "Hæ jeg treffer jo ingenting *splatt*" Eneste stedet å kjøpe D3 på nett er battle.net. Det er vel ikke riktig? Sett lenker til de vanlig key-sale stedene ett sted her i tråden. AtW Det er vel bare til de trials-kodene trur jeg? Har ikke kjøpt, men prisen var i underkant av 400 såvidt jeg husker, så tviler på det, og det er jo lett for de å få tak i koder. AtW Det er bare guest pass du får kjøpt billig på g2play.net. Full game-key koster 450kr, omtrent samme som battle.net prisen. Mulig, men man får ihvertfall kjøpt det flere steder på nett. AtW Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Om jeg skal komme meg til butikken og tilbake nå så blir prisen på over 550 kroner likevel. Vet ikke hvor du bor, men ettersom du spurte 4 dager etter lansering så regnet jeg med at det å få spillet raskest mulig ikke var problemet. Jeg bestilt fra platekompaniet og fikk det i postkassa dagen etter det ble sendt. Gah, det finnes ikke noe mer irriterende enn online spill som ikke klarer tilby stabil service. Skulle tro Blizzard i alle fall hadde lært hvordan de gjorde det nå. Det er nå jeg har tid til å spille, -ikke- når Blizzard gir meg lov til å logge inn! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Nei, jeg hadde egentlig ikke planer om å kjøpe spillet i det hele tatt. Men nå fikk jeg lyst likevel Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Fikk nettopp achievement for å levle blacksmith opp til level 5, men "level up the blacksmith"-achivementen har eg ikke fått.. -_- Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Har skjedd med meg også. Har fått achievements for level 20-30-40, men ikke 10... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er det verdt å levele opp smithinga egentlig? Bruker bare masse penger uten å få særlig mye igjen syns jeg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ja si det. Jeg trainet opp han smithefyren opp 3 nivåer, faen bare tull. Fikk bare drit som var dårligere enn det jeg allerede har. Var bare unødvendig å bruke 6000gull eller hvor mye det nå var på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) 6000 er ingenting, det koster 4000 pr level etterhvert. Og sikkert enda mere også. Og craftinga av items blir dyrere og dyrere også. 90% av gangene får man random stats man ikke har bruk for heller..lurer nesten på om jeg heller bare skal spare pengene og kjøpe ting fra AH. Endret 19. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Video av meg som spiller et par minutter i act 3 på nightmare og dreper en av bossene der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 De gangene jeg har fått gode random stats på crafting, har det plutselig droppa en sak med ENDA bedre stats et par timer senere. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 4000 for hvert level. Faen så mye jeg brukte på den da. Jeg bare trykket opp 3 nivåer for å se om det kom noe fett. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Grunnen til at du leveler blacksmithing er jo fordi du får bra rewards på level 10. Det er tull å kaste bort penger på crafting før du er 60. Fordi du vil 1-2 timer etterpå få noe bedre fordi du leveler fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå