JohndoeMAKT Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Folk som vil spille SP vil vel spill SP? Uansett om de er online. Det er nok det de vil ja, men heldig for meg så tvinger Blizzard alle online og til å ha online-kontoer som jeg kan spille med/mot/trade med/sammenligne med. Dersom du har lyst til å bruke online-egenskapene er det en fordel for deg at det er 100 000 000 potensielle medspillere enn en mye mindre brøkdel. For dere som ønsket å spille på hytta og toget og har problemer med høy latency og disconnects så er det selvsagt ikke et optimalt valg, men for meg er det toppers, da det dere ønsker var det mest negative med hele D2. 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Ser du har misforstått MYE Hvis du kan utdype så hadde vært fint. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Svaret ble utdypet godt av en annen som svarte deg 1 Lenke til kommentar
Efus Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei, har akkurat installert D3 på min PC. etter at jeg har tastet inn passord så kommer feilen 3007 eller noe opp, også få jeg en feil: se bildet. noen tips? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Tips 1: http://www.wikihow.com/Take-a-Screenshot-in-Microsoft-Windows Hva skjer når du kjører launcheren? Gir den ingen feil og ber deg trykke play? Lenke til kommentar
Efus Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) 1. den leter etter oppdatering, ingen funnet. 2. jeg trykker PLAY 3. intro 4. påloggings screen 5. taster inn passord. 6. får 3007 error og rett etterpå den pop up bildet jeg la ved i forrige post. 7. go to 1 EDIT: feilen forsvant når battlenet gikk opp igjen. (?) vel, here i go. Endret 18. mai 2012 av Efus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har vært inne i hele dag..får vel la være å logge ut, da Lenke til kommentar
Scoops Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Det tryna for meg akkurat nå. Hverken login-servere til D3, battle.net, tilogmed blizzard.com er oppe og går. Det virker som om de måtte fikse noe veldig viktig og bare skrudde av heile mainsjitten. Ja, det virker slik. Jeg var midt i en dungeon da det skjedde, men i steden for å få noen error, lastet spillet bare opp de delene av områdene jeg kunne se på skjermen der og da mens resten bare er et endless void. Kan bevege meg rundt, men ingen effekter/animasjoner o.l. vises lenger... [EDIT: Ingen knapper i menyene funker heller; ikke en gang "Exit Diablo 3". Festlig.] Endret 18. mai 2012 av Scoops Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 ^^Heldigris. Ble kastet rett ut fra in-game. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Finner ikke inngangen til Royal Crypt??? Noen som kan gi meg et hint. Har pløyd gjennom hele Cathedral level 4. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg blir ikke kasta ut..merkelig. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Finner ikke inngangen til Royal Crypt??? Noen som kan gi meg et hint. Har pløyd gjennom hele Cathedral level 4. Maps er random generated, så det er ingen som kan peke for deg. Ditt Cathedral level 4 ser annerledes ut enn mitt Cathedral lvl 4. Du vil få nytt cathedral lvl 4 hvis du leaver og går inn igjen (må ut til character screen). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Må være en gang du har glemt å utforske. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Hmm, har sett og lest mye om D3 nå. Som gammel Diablo-traver blir vel dette et spill som ikke blir anskaffet. Er det noen her som brukte mye tid på D1/D2 som kan si seg enig/uenig i følgende? - Bedre grafikk og bedre interaksjon med omgivelser (+) Det kommer ann på hvem du spør. Personlig liker jeg grafikken. - Færre klasser å velge imellom. Fra 9 til 5. Mulig DLC for å unlocke klasser som druid/necromancer Diablo 2 hadde fem klasser, pluss to i expansionen. Det blir syv klasser, ikke ni. Diablo 3 har "bare" fem (akkurat som vanilla Diablo 2), men vi har langt, langt mer fleksibilitet til å lage dem som vi vil. I praksis betyr klassene fint lite. - Mindre avansert talent/ability system. Ingen frihet til å lage "sitt eget" oppsett Nei, vi har mindre "nytt level, nytt statpoint i samme stat som de forrige 50 levelene.", og mer "nytt level, ny skill." - Dårligere stemning (ikke like dystert som forgjengerne - farger, lyd, utseende til fiender) Kos deg i mørket i ørkenen og jungelen i Diablo 2... - 1 akt mindre enn D2. Mulig DLC siden. Feil, Diablo 2 hadde fire akter. Den femte kom først i expansionen. - 1 vanskelighetsgrad mer (+) Enig der. - Mer avanserte boss fights (+) Nåja. Noen bosskamper krever litt mer strategi, men de fleste jeg har møtt er samme rutine som før. - Dysfunksjonelt crafting-system Kommer ann på hvem du spør. - Lite nytte i å variere bruk av abilities Du kødder nå? - Casual-vennlig mtp. teleport stones i dungeons. Ingen scrolls of TP/ID. Hadde du noensinne mindre enn en full town- og identify tome i Diablo 2? i stedet for å måtte kjøpe nye scrolls til stadighet slipper vi det nå, og kan heller fokusere på det som er morsomt. - Ingen runes/runewordiiiiis. Kommer nok i en expansion. - Må være online for å spille solo (kan ikke spille på toget o.l. når man trenger et offline spill :/) For å slippe all den forbanna dupingen, juksingen, bottingen og alt det faenskapet der. - Lett å spille med venner når man er online, men ikke noe revolusjonerende (+) Enig. Og er det noen som kan bekrefte/avkrefte at man "må" være flere får å klare inferno? Jeg kan avkrefte det. Hele spillet skaleres etter antall spillere, så du kan gå gjennom hele greia (inkludert Inferno) solo. Men når det er sagt kan det være enklere å gå gjennom Inferno med flere spillere. Sjekk fakta før du tabber deg ut neste gang. Endret 18. mai 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Finner ikke inngangen til Royal Crypt??? Noen som kan gi meg et hint. Har pløyd gjennom hele Cathedral level 4. Maps er random generated, så det er ingen som kan peke for deg. Ditt Cathedral level 4 ser annerledes ut enn mitt Cathedral lvl 4. Du vil få nytt cathedral lvl 4 hvis du leaver og går inn igjen (må ut til character screen). Nåja, ikke helt enig der. Akkurat som i Diablo 1 og 2 er ikke hele greia random hver gang, men bruker små biter av en dungeon for å sette det sammen til et brett. Det gjør at det meste er random (som fiender, loot osv), men det er mye jeg kjenner igjen når jeg går inn i en dungeon første gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Skjønner ikke hvorfor folk regner det som "mere avansert" å stacke Town portal/identify tome fulle med scrolls til enhver tid? Gjør jo akkurat det samme nytta nå, sparer bare inventoryplass. Og trykker T istedet for F3 og høyreklikke på bakken for TP. Statpoints er meningsløst i D2, da man bare pumpa alle points inn i samme to statene uansett. Nå gjør spillet det for deg. Ser ikke det som fordummende. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Spillets levetid er irreelvant for kunden, ens egen spilleltid er det relevante. Din mistanke er nok feil, når man jevnlig får 200 ms og over som latency, så er ikke problemet på linja her, fordi det er veldig høyt. Lagspikes er ekstremt sjelden med en stabil linje. Men d3 opplever man det flere ganger på en dag. AtW Spillets levetid for kunden var det jeg sikta til - og det tror jeg du skjønte. Jeg har som sagt ikke lagt merke til noe ubehagelig høy latency. Kan hende du er uheldig og er på et annet servercluster enn meg, men jeg synes det høres rart ut at spillet ikke er spillbart på grunn av høy latency. Mulig det høres rart ut, fordi ingen faktisk har sagt det? AtW Folk som vil spille SP vil vel spill SP? Uansett om de er online. Det er nok det de vil ja, men heldig for meg så tvinger Blizzard alle online og til å ha online-kontoer som jeg kan spille med/mot/trade med/sammenligne med. Dersom du har lyst til å bruke online-egenskapene er det en fordel for deg at det er 100 000 000 potensielle medspillere enn en mye mindre brøkdel. For dere som ønsket å spille på hytta og toget og har problemer med høy latency og disconnects så er det selvsagt ikke et optimalt valg, men for meg er det toppers, da det dere ønsker var det mest negative med hele D2. Folk tvinger ikke folk til å spille med andre. Det hjelper ikke å være online, om man ikke ønsker å spille MP, eller trade. AtW Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 En TP-egenskap som gjør D3 vanskeligere enn D2 er at selv om TP er gratis har den nå en interruptible cast duration. I D2 kunne du på omtrent omtrent et sekund i siste liten slå opp en TP (mens du sprang med halve helvete bak deg) og hoppe inn sikkerhet. Dette gjorde jeg _hele tiden_. Folk tvinger ikke folk til å spille med andre. Det hjelper ikke å være online, om man ikke ønsker å spille MP, eller trade. Det er sant, men det er et enormt steg i den retningen i forhold til D2. Nå er det hvertfall ingen teknisk grunn til at de ikke utnytter online-egenskapene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) En TP-egenskap som gjør D3 vanskeligere enn D2 er at selv om TP er gratis har den nå en interruptible cast duration. I D2 kunne du på omtrent omtrent et sekund i siste liten slå opp en TP (mens du sprang med halve helvete bak deg) og hoppe inn sikkerhet. Dette gjorde jeg _hele tiden_. Folk tvinger ikke folk til å spille med andre. Det hjelper ikke å være online, om man ikke ønsker å spille MP, eller trade. Det er sant, men det er et enormt steg i den retningen i forhold til D2. Nå er det hvertfall ingen teknisk grunn til at de ikke utnytter online-egenskapene. Hva var den tekniske grunnen i D2 da? Essensen er at du ikke tvinger folk til å spille online, online krever mye tid og planlegging, det som bestemmer er hvor pop det er å spille online. LAN-mode stoppet aldri populariteten til CS, eller starcraft for den saks skyld. AtW Endret 18. mai 2012 av ATWindsor Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 250ms ingame, så merker du nok ingen til laggen. Har rundt 230ms heletiden. Merker ingenting tegn til lag. Hadde riktignok 39ms en stund igår, så håper pingen går nedover etterhvert som de har fått sikkelige servere på plass. Fornøyd med Diablo3 jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå