Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen som har noen tanker om å bruke penger på crafting eller på AH? Brukte mye på crafting i starten, menser nå at det kanskje er bedre å spare pengene og bruke de på AH?

 

I starten er det dårlig idè å bruke penger på crafting. Jeg er lvl 55 og angrer på at jeg har brukt så mye på crafting. Du får items som er mye bedre på AH enn de du kan crafte selv, som koster mindre enn det koster å crafte items(ikke inkludert oppgraderings prisen til artisans!). Kan hende crafting blir verdt det på slutten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AH interfacet er så begredelig dårlig at jeg blir suicidal av å tilbringe for mye tid der, så jeg bruker det kun til å legge ut gule items og hente pengene etter ferdige salg. Utstyr jeg går med kommer kun fra crafting eller loot,

 

Håper virkelig de gjør noen alvorlige forbedringer der, for slik det er nå er det ubrukelig for meg.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt AH masse, har vært problemer 2 ganger så langt. Skal ikke si det er bra, men å si at det ikke har fungert den siste uka er feil.

 

Syns systemet de bruker (sett bort i fra bugs) er mye bedre enn AH i wow. Lettere å finne items, kan spesifisere quantity på items som er like slik at man alltid kjøper billigste.

Lenke til kommentar

Hmm, har sett og lest mye om D3 nå. Som gammel Diablo-traver blir vel dette et spill som ikke blir anskaffet. Er det noen her som brukte mye tid på D1/D2 som kan si seg enig/uenig i følgende?

- Bedre grafikk og bedre interaksjon med omgivelser (+)

- Færre klasser å velge imellom. Fra 9 til 5. Mulig DLC for å unlocke klasser som druid/necromancer

- Mindre avansert talent/ability system. Ingen frihet til å lage "sitt eget" oppsett

- Dårligere stemning (ikke like dystert som forgjengerne - farger, lyd, utseende til fiender)

- 1 akt mindre enn D2. Mulig DLC siden.

- 1 vanskelighetsgrad mer (+)

- Mer avanserte boss fights (+)

- Dysfunksjonelt crafting-system

- Lite nytte i å variere bruk av abilities

- Casual-vennlig mtp. teleport stones i dungeons. Ingen scrolls of TP/ID.

- Ingen runes/runewords.

- Må være online for å spille solo (kan ikke spille på toget o.l. når man trenger et offline spill :/)

- Lett å spille med venner når man er online, men ikke noe revolusjonerende (+)

 

Og er det noen som kan bekrefte/avkrefte at man "må" være flere får å klare inferno?

Lenke til kommentar

Hmm, har sett og lest mye om D3 nå. Som gammel Diablo-traver blir vel dette et spill som ikke blir anskaffet. Er det noen her som brukte mye tid på D1/D2 som kan si seg enig/uenig i følgende?

- Bedre grafikk og bedre interaksjon med omgivelser (+)

- Færre klasser å velge imellom. Fra 9 til 5. Mulig DLC for å unlocke klasser som druid/necromancer

- Mindre avansert talent/ability system. Ingen frihet til å lage "sitt eget" oppsett

- Dårligere stemning (ikke like dystert som forgjengerne - farger, lyd, utseende til fiender)

- 1 akt mindre enn D2. Mulig DLC siden.

- 1 vanskelighetsgrad mer (+)

- Mer avanserte boss fights (+)

- Dysfunksjonelt crafting-system

- Lite nytte i å variere bruk av abilities

- Casual-vennlig mtp. teleport stones i dungeons. Ingen scrolls of TP/ID.

- Ingen runes/runewords.

- Må være online for å spille solo (kan ikke spille på toget o.l. når man trenger et offline spill :/)

- Lett å spille med venner når man er online, men ikke noe revolusjonerende (+)

 

Og er det noen som kan bekrefte/avkrefte at man "må" være flere får å klare inferno?

 

Ser du har misforstått MYE

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bortsett fra den første kvelden? Svært mange promille, faktisk antakelig mange titalls prosent, tok over 24 timer før spillet var noenlunde greit å kjøre, lagpsikes skjer fortsatt, og disconnects skjer fortsatt. Man kan jo alltids se bortifra omtrent en tredjedel av tiden spillet har vært ute, og late som alt er bra....

 

AtW

24 timer er ingen ting i forhold til spillets levetid. Jeg mistenker også at det ikke bare er Blizzards feil at folk opplever lagspikes - den eneste gangen det har vært skikkelig ille for min del - etter rundt 25 timers spilling, var når en av de andre menneskene i husstanden brukte hele linja på å sende svære bilder på epost (jepp, linja vår suger - men spillet er mer enn spillbart fordet).

 

Spillets levetid er irreelvant for kunden, ens egen spilleltid er det relevante.

 

Din mistanke er nok feil, når man jevnlig får 200 ms og over som latency, så er ikke problemet på linja her, fordi det er veldig høyt. Lagspikes er ekstremt sjelden med en stabil linje. Men d3 opplever man det flere ganger på en dag.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...