Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Jeg har fått "Starter Edition" status nå, (står på battle.net). Men når jeg skal logge på kommer denne feilmeldinga "This Battle.net account does not have a Diablo III license attached to it. (Error 12)". Noen som vet hva det kan skyldes? Må man logge på på en spesiell metode når du bare har starter edition?

Gå på options - acount og endre region til Europe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, å bare stå stille og holde inne venstre musknapp funker ikke på sånne bosser.

Lær deg å lese? Belail har et angrep som treffer deg uansett hvor du står. Når jeg begynte på Belail hadde jeg rundt 3500-4000 HP, fint nok at jeg drepte monster med 1 skudd, men angrepet hans som treffer deg UANSETT hvor du står slaktet meg med en gang, etter å bytte ut gear og gems hadde jeg 9000 hp, eneste jeg måtte gjøre da var å dodge de grønne ringene + melee angrepene hans så var han cakewalk.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål;

Merker at jeg plukker opp en del andre våpen som kan brukes av klassen min (demon hunter) utenom Crossbow/bow, men jeg har jo ingen skills til disse våpnene (sverd, dagger) etter hva jeg har sett, så hva er da vitsen med dem?

Legg de i stasjet ditt.

Skal sikkert spille med en annen figur også.

Kjekt å ha osv.

Lenke til kommentar

Jeg var vel egentlig klar over at det var slik før jeg begynte å spille D3, men er det noen andre som synes spillet er litt for dumbed down? Ikke har man talent tree, man har uendelig med town portals (i motsetning til den gamle "scroll of town portal"), unidentified items trenger man bare å høyreklikke på (wtf liksom?) og interface forteller deg hvilke/n stats som forandres om du equipper en item når du muser over den.

Det jeg gremmer meg mest over her er at man ikke får specce characteren sin selv gjennom et talent tree. Dette er noe av det mest givende med å gå opp i level for min del, samt å få nye spells.

Jeg spiller fortsatt spillet og finner det underholdende, men enkelte ting er bare litt meh :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utfordringen?

Hmm. Antar det, ja. Problemet er vel det at det er dørgende kjedelig å spille gjennom alle aktene 4 ganger per character. Nuvel. Me får sjå korleis det går.

Du får achivement for å få to stk av alle karakterene opp til lvl 60. Det burde være mulig å nå lvl 60 på Hell, og i så fall trenger du bare gå gjennom hele greia tretti ganger. :p

@pokerfjes: Jeg tror du blandt "dumbed down" og "streamlined". Hva skal man med scrolls for town portal og identify egentlig? Alle kjøpte jo bare en tome eller to og stappet dem full, så hadde vi i praksis evig av dem. At de sier hvilke stats som endres ser jeg utelukkende som en positiv ting. Hva er så morsomt med å dra frem kalkulatoren og en notisblokk for å se hva som skjer hver gang man får et nytt våpen? Og det med å specce karakteren selv er bare for dumt. Du har langt, langt bedre muligheter til å specce karakteren selv i Diablo 3 enn du hadde i Diablo 1 og 2 til sammen. Greit, du setter ikke i statpoints og skillpoints hver, men du bestemmer nøyaktig hva slags skill du vil bruke, og du kan modifisere dem selv en god del. Med andre ord bygger du karakteren din selv, og angrer du når du er lvl 50 slipper du å slette ham og starte helt på nytt. Hva er så negativt med det?

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jau, å bare stå stille og holde inne venstre musknapp funker ikke på sånne bosser.

Lær deg å lese? Belail har et angrep som treffer deg uansett hvor du står. Når jeg begynte på Belail hadde jeg rundt 3500-4000 HP, fint nok at jeg drepte monster med 1 skudd, men angrepet hans som treffer deg UANSETT hvor du står slaktet meg med en gang, etter å bytte ut gear og gems hadde jeg 9000 hp, eneste jeg måtte gjøre da var å dodge de grønne ringene + melee angrepene hans så var han cakewalk.

Hvilket angrep? Det kan jeg virkelig ikke huske.

Lenke til kommentar

hehe... om å gjør å ikke følge med. holde på med den siste bossen i en act og etter mangfoldige forsøk var jeg nære å klare han, så vart jeg DC.

Så at det var servern som gikk ned. Aldri kost meg så mye som jeg gjør no, det er faktisk vanskelig no. Kan sikker bruke alle mine penger på AH for å få tilbake uberness men jeg setter pris på å få litt utfordring og klare meg på hva jeg finner.

Lenke til kommentar

Da var eg level 30 på nesten 18 timer played og ikke en gang ferdig med ACT 3. :p

Ble vel level 32 eller noe, 15 og en halv time og ferdig med normal=/

*Prøvde* ikke å rushe i det hele tatt, så er litt skuffa over lengden (jaja, man skal spille det 4 ganger før man har lov til å si noe, meeh)

Skuffa over lengden, når du bruker 15.5 timer på én diff?

Jeg spillte igjennom D2 i single player mode med en barb for en liten stund siden. Hvis jeg trekker fra act5 (siden det er expansion), brukte jeg drøye 5 timer frem til Diablo falt i bakken. Og da gikk jeg grundig til verks, utforsket nesten alt og lyttet til all lore. Om noe, så synes jeg D3 er en anelse langtekkelig i forhold!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...