Bytex Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Et lite spørsmål; Merker at jeg plukker opp en del andre våpen som kan brukes av klassen min (demon hunter) utenom Crossbow/bow, men jeg har jo ingen skills til disse våpnene (sverd, dagger) etter hva jeg har sett, så hva er da vitsen med dem? Har ingenting å si om våpnene er til din klasse eller ikke, spelldamage er basert på prosent av våpendamage. Så høyere DPS på våpen = høyere damage på spells. Det står jo "+225% of weapon damage" i tooltip f.eks. Kan du equippe våpenet er det bare å bruke det til du finner et bedre. Endret 17. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg er lvl 42 DH, har 1464 DPS(critter rundt 2500 dmg) med bare blues jeg har funnet selv, men jeg dør på 2 hits -,- Sliter litt med Belial nå, litt vanskelig å ta en kjempe som treffer meg med 3-4 hits på en gang når jeg bare tåler 2.. Edit; Belial dreper meg på 1 hit. Om du blir truffet av Belial gjør du noe feil. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg er lvl 42 DH, har 1464 DPS(critter rundt 2500 dmg) med bare blues jeg har funnet selv, men jeg dør på 2 hits -,- Sliter litt med Belial nå, litt vanskelig å ta en kjempe som treffer meg med 3-4 hits på en gang når jeg bare tåler 2.. Edit; Belial dreper meg på 1 hit. Om du blir truffet av Belial gjør du noe feil. vel, det er vel teoretisk sett umulig når han bruker angrep av og til som dekker hele rommet. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Det dekker ikke hele rommet – det er det som er poenget. Det er alltid mulig å unngå. Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Slenger meg på her å sier at da må du kanskje ofre litt dps for vitality 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg er 51 Barbarian med bare 1400 damage. På den andre siden har jeg 4.2k armor og 16k hp som gjør at jeg tåler veldig mye. Critsa er vel på maks 6k noe som er nok for det meste hittil. Skulle gjerne hatt 1k mer damage for litt mindre armor, men mangler items som er gode. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Det dekker ikke hele rommet – det er det som er poenget. Det er alltid mulig å unngå. Hvor må jeg stå for å unngå Poison Spray da? har dødd sann 5 ganger nå, begynner å bli lei.. Er 8000 hp lite for lvl 42? Har egentlig ikke råd til kjøpe items på AH og det frister lite å gå tilbake å grinde allerede på Act 2 Nightmare.. Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Nei tror ikke det egeneltig. Jeg har 9k og gjorde nettopp samme. Du må bare springe rundt når han stikker henda i jorda. Ikke stå på et grønne, når de utvider seg holder de på å eksplodere Lenke til kommentar
Molekyl Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Da var eg level 30 på nesten 18 timer played og ikke en gang ferdig med ACT 3. Ble vel level 32 eller noe, 15 og en halv time og ferdig med normal=/ *Prøvde* ikke å rushe i det hele tatt, så er litt skuffa over lengden (jaja, man skal spille det 4 ganger før man har lov til å si noe, meeh) Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Va ikke å dodge de som jeg slet med, det var at jeg ble fucka av den grønne syra han spruter over hele rommet. Alt det tok var en hjelm med +9% hp så var han no problem. Edit; Jeg får vel bare å lære å leve med å ikke gå 100% offense Endret 17. mai 2012 av Bruker87 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Er glad jeg snart er ferdig med normal mode.. Spoilers har allerede ødelagt mye for meg og snart slipper jeg å være så redd for å lese denne tråden. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg har fått "Starter Edition" status nå, (står på battle.net). Men når jeg skal logge på kommer denne feilmeldinga "This Battle.net account does not have a Diablo III license attached to it. (Error 12)". Noen som vet hva det kan skyldes? Må man logge på på en spesiell metode når du bare har starter edition? Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Hva er greie stats for en lvl 37 monk? Har lite liv, bare 2900, 1500 armor, 700 dex, 875 dmg. Har merket at jeg trenger mer resistance, flamme og gift dreper meg forholdsvis fort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jau, å bare stå stille og holde inne venstre musknapp funker ikke på sånne bosser. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Har ingenting å si om våpnene er til din klasse eller ikke, spelldamage er basert på prosent av våpendamage. Så høyere DPS på våpen = høyere damage på spells. Det står jo "+225% of weapon damage" i tooltip f.eks. Kan du equippe våpenet er det bare å bruke det til du finner et bedre. Demon Hunter får ikke gjort mye med sverd i nevene akkurat Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Du er som sheldon i big bang theory. - Hey sheldon have u read the new Flash, its gonna blow your mind. - Hey! call spoiler alert now im read the comicboock with my mind preblown! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Fikk trial kode men en kompis av en kompis, så har spilt noen timer. Usikker på om det blir kjøp med det første, men må prøve litt til! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg må si jeg lar meg undergolde av spillet. Spilte hele act 2 og en stor del av act 3 med dama og en annen og det er rett og slett artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå