Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Siden når er det kundefiendtlig å prøve å hindre at spillet blir ødelagt som D1 og 2? Og er det grådighet å mislike at produktet de har slitt ræva av seg i årevis for å lage blir stjålet? :huh:

 

Men for pokker da man , man fikser da ikke ting med og gjøre det akkurat som wow,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå visste du jo hva du gikk til innkjøp av da.. :p

 

Jepp, jeg gjorde det. Og var villig til å forsøke å leve med det ene og alene fordi det var Diablo. Det betyr ikke at jeg gir opp mine rettigheter som kunde, inkludert retten til å klage eller å informere andre kjøpere om meningene mine.

 

Mysticon fremstiller det som om jeg solgte sjela og hjernen min til Blizzard og underskrev en kontrakt med satan i blod. Dessuten er det uhyre vanskelig å anmelde eller kritisere spill på en legitim måte FØR man har spilt dem :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg elsker Mass effect serien og Battlefield serien. Men etter en heller lang og uheldig episode med Origin bestemte jeg meg for å boikotte de.

 

Spillte litt hos en venn, men var så klar i min sak at jeg ikke ville støtte de lengre.

 

Poenget er at vist du veit at du kommer til å bli svært missfornøyd med et produkt så kjøper man det ikke, dette gjelder alt her i verden men det er det ikke mange gamer's som forstår.

 

Det at Diablo 3 krevde internet tilgang for å spille var vel ikke noe nytt, så at du som en betalende kunde i ettertid klager og vrir deg i smerte over dette på div forum hjelper hverken deg eller noen andre.

 

Ja vi er i 2012, men en server trenger faktisk enda å restartes og kjøre maintenance av og til.

Lenke til kommentar
Siden når er det kundefiendtlig å prøve å hindre at spillet blir ødelagt som D1 og 2? Og er det grådighet å mislike at produktet de har slitt ræva av seg i årevis for å lage blir stjålet?

 

Diablo 1 & 2 var fantastiske spill. Regner med at du refererer til Battle.net, som dengang var frivillig. Vel jeg spilte aldri på battle.net. Jeg spilte på LAN. Og der var det ingen cheatere. Battle.net må Blizzard selv ta ansvar for.

 

Kopibeskyttelse er èn ting. Alle de tingene Activision har gjort med Diablo III for å pimpe så mye penger ut av spillet som mulig er avskyelig. Dag èn salg, digital overprising, RMAH og always online osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vist du er negativ på Blizzard og hvordan de har valgt å lage dette spillet hvorfor boikoter du det ikke? Skal du ha så sterke meninger må du no stå for det og velge ikke å støtte dette selskapet.

 

Du oppnår ikke mye med å syte over det i denne tråden.

 

Vell, ? wtf

 

 

Visst folk ikke hadde gjort det hadde mange selskap fortsatt med disse dårlige idene,

 

Skal man bare bøye seg i støvet hver gang noe kommer ut, Nei disse fanboyene taler vel rett fra hjerten

 

Nei.. Vist folk hadde stått på sitt og ikke kjøpt produktet fordi spill produsent eller utgiver har gjordt noe "dumt" så hadde de sluttet med det. Da hadde vi blitt hørt og hatt noe å "slått i bordet" med.

 

Når du/dere kjøper dette så støtter dere dette firmaet og dere valg. Alt det dere klager over har dere vist LENGE at kom til å være i spillet.

 

Ville du kjøpt ei vaskemaskin du bare hadde hørt negative ting om eller du ikke viste du kom til å bli fornøyd med? Hadde du kjøpt det brødet du smakte hos mor du ikke likte?!

 

Hva opnår du/dere med å klage over dette her?!

 

Sier ikke at jeg er enig eller uenig med dere. Men dere har fortalt oss hva dere synest om det og dere må også forstå at andre som ikke har disse problemene eller er uenig med dere.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Kopibeskyttelse er èn ting. Alle de tingene Activision har gjort med Diablo III for å pimpe så mye penger ut av spillet som mulig er avskyelig. Dag èn salg, digital overprising, RMAH og always online osv.

Tja, er ikke helt enig i det du sier.

 

Prisen er strengt tatt ikke så "overprisa" som du vil ha det til. Steam gjør akkurat det samme ang høye pris. Enig at det burde være billig når det kunn er digitalt, men slik ble det altså ikke. Blizzard\Activision er langt ifra de eneste som holder på slik.

 

Det at de tar gebyrer på RMAH er en fin ting for oss brukere.

1) De får penger de kan bruke til og viderutvikle spillet med pather osv (Feks PVP Arenaen som kommer etterhvert).

2) AH blir ikke overfyllt med items hvor folk legger ut ting til flere hundre\tusen euro.

 

Greia er at man betaler en liten avgift før man legger ut tingen på RMAH. Om den ikke blir solgt, så har du tapt den avgiften. Men på en annen side, så holder iallefall prisene seg godt nede.

Lenke til kommentar

Skal gå og legge meg, Forumet kryr av fanboys, Kommer tilbake når folk tenker litt før de skriver,

Skal gå til hytta og spille Diablo 3 eehhh wait, det går jo ikke, vel FF 10 remake it is ^^

 

 

God natt, vi snakkes seinere :)

 

Dere som har kommet til Nightmare, er det mye "vanskeligere" ?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Skal gå og legge meg, Forumet kryr av fanboys, Kommer tilbake når folk tenker litt før de skriver,

 

Skal gå til hytta og spille Diablo 3 eehhh wait, det går jo ikke, vel FF 10 remake it is ^^

Det at du skal reise på hytta og spille bekrefter vel bare min tidligere alder påstand :p

 

Gjør heller noe fornuftig når du først er på hytta. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vent 1-2 uker så snakker ingen om LAN, sånn var det da SC2 kom, ALLE QQET på LAN gaming! Ingen sier et ord nå!

Året er faktisk 2012, internet tekning er overalt i Norge.

 

Er faktisk noen av dere som bør oppgradere, LAN er 90s, move on!

 

Og dere med internett, servere er oppe.

Lenke til kommentar

Skal gå og legge meg, Forumet kryr av fanboys, Kommer tilbake når folk tenker litt før de skriver,

Skal gå til hytta og spille Diablo 3 eehhh wait, det går jo ikke, vel FF 10 remake it is ^^

 

 

God natt, vi snakkes seinere :)

 

Dere som har kommet til Nightmare, er det mye "vanskeligere" ?

Jeg er på Act1, Nightmare. - Moro er det, men veldig vanskelig til tider. Har dauet en god del ganger.. Men nå er snart gearet mitt outdated også :(

Tror jeg nærmer meg sistebossen :)

 

Og dere med internett, servere er oppe.

Takk :D

Lenke til kommentar

Skal gå og legge meg, Forumet kryr av fanboys, Kommer tilbake når folk tenker litt før de skriver,

Skal gå til hytta og spille Diablo 3 eehhh wait, det går jo ikke, vel FF 10 remake it is ^^

 

 

God natt, vi snakkes seinere :)

 

Dere som har kommet til Nightmare, er det mye "vanskeligere" ?

 

Good night :)

Lenke til kommentar

Skal gå og legge meg, Forumet kryr av fanboys, Kommer tilbake når folk tenker litt før de skriver,

 

Skal gå til hytta og spille Diablo 3 eehhh wait, det går jo ikke, vel FF 10 remake it is ^^

Det at du skal reise på hytta og spille bekrefter vel bare min tidligere alder påstand :p

 

Gjør heller noe fornuftig når du først er på hytta. ^^

 

Jeg spiller over 30 timer når jeg er på hytte, Hva folk gjør i fritiden har du ingenting med, ,

 

 

Som sagt jeg er 21 år og gaming er kultur, og komme med idiotiske ting som du sier er bare tegn på at du er tom for meninger, gå og legg deg du og

Lenke til kommentar

Vet dere hvordan man avslutter auctions? Oo

Det går ikke. Du må vente til tiden utløper (1 eller 2 dager?).

 

Når du legger ut et item, så har du 5minutter på og ombestemme deg.

 

edmdb.jpg

Endelig litt mer dps nå enn før..

Endret av Merko.
Lenke til kommentar
Jeg er på Act1, Nightmare. - Moro er det, men veldig vanskelig til tider. Har dauet en god del ganger.. Men nå er snart gearet mitt outdated også

Tror jeg nærmer meg sistebossen

 

Ahh takker, jeg gleder meg allerede:)

 

Men spør igjen: hva velger dere av stats på gear? + gold, +xp eller + item drop (i tilleg til stats) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...