Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diablo 3 er et singleplayer Offline spill,

 

Og der har vi tredje grunnen til hylekoret. Nei, Diablo 3 er ikke single-player, og det er ikke offline. Bare fordi de to første spillene var det betyr det ikke at dette også er det. De tre viktigste grunnene til hvorfor det ikke er offline er fordi a) det hindrer piratkopiering, b) det hindrer juksing, og c) det gjør det lettere å veksle mellom å spille solo og å spille med venner. Men det er det mange som ikke klarer å forstå, av en eller annen idiotisk grunn jeg ikke fatter.

Penger penger penger,

 

Det fortere du forstår det fortere blir du kvitt all dette hatet boy

 

Hat? Det er du som er ekstremt negativ?

Lenke til kommentar
Diablo 3 er et singleplayer Offline spill,

 

Og der har vi tredje grunnen til hylekoret. Nei, Diablo 3 er ikke single-player, og det er ikke offline. Bare fordi de to første spillene var det betyr det ikke at dette også er det. De tre viktigste grunnene til hvorfor det ikke er offline er fordi a) det hindrer piratkopiering, b) det hindrer juksing, og c) det gjør det lettere å veksle mellom å spille solo og å spille med venner. Men det er det mange som ikke klarer å forstå, av en eller annen idiotisk grunn jeg ikke fatter.

Penger penger penger,

 

Det fortere du forstår det fortere blir du kvitt all dette hatet boy

 

Hat? Det er du som er ekstremt negativ?

 

Ok lets duel, Positiv Fanboy mot negativ Old boy , du vinner

Lenke til kommentar

Den logikken henger ikke på greip. Vi er i 2012, men å gjøre et spill, og en sjanger som ALLTID har vært offline og med lan muligheter, til online only tar vi et stort steg bakover - det trenger jeg vel ikke forklare en gang?. Og det er urovekkende, da ting faktisk bør gå fremover og ikke bakover. Et annet eksempel er når man blir region locked, i hvilket universe er det rimelig når vi er i 2012? Og når et så stort selskap som activision blizzard gjør dette, tror kanskje andre selskap at dette er ok. Skammelig.

 

Jeg har også lest en del om clouding, og i følge endel folk som jobber innen IT har blizzard gjort en slett jobb med serverne. Kan anbefale nfohump.com forumet, der kan du lese mye interessant om akkurat dette. Feks hvordan steam klarer å håndtere flere millioner, mens blizzard feiler gang på gang. Jeg vet ikke hva som er riktig, men det høres troverdig ut, og det er jo ganske utrolig at andre selskap kan få det til, men ikke activision blizzard.

 

Du er ganske smålig og har greie skylapper på viss når du tenker, har du ikke internett i norge så lol. Det finnes faktisk andre land her i verden.

 

Hindre juksing? Det går da fint, man har en online del, og en offline del. Offline characters kan ikke brukes på bnet. Hvor vanskelig er det? For et tåpelig argument.

Endret av Everket
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hindre juksing? Det går da fint, man har en online del, og en offline del. Offline characters kan ikke brukes på bnet. Hvor vanskelig er det? For et tåpelig argument.

 

Store deler av spillet ligger kun på serverne til Blizzard. Du mener de heller burde ha latt oss installere spillet lokalt pluss ha det på serverne? Hvor er logikken i det? Diablo 2 kom for hele tolv år siden. Det er vanvittig lenge i dataverdenen, og tidene forandrer seg. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å godta det, og heller vært glad for at du slipper å betale for å spille Diablo 3. Det koster tross alt mye å holde en tjeneste som battle.net oppe og vedlikeholde den.

Lenke til kommentar

Den logikken henger ikke på greip. Vi er i 2012, men å gjøre et spill, og en sjanger som ALLTID har vært offline og med lan muligheter, til online only tar vi et stort steg bakover - det trenger jeg vel ikke forklare en gang?. Og det er urovekkende, da ting faktisk bør gå fremover og ikke bakover. Et annet eksempel er når man blir region locked, i hvilket universe er det rimelig når vi er i 2012? Og når et så stort selskap som activision blizzard gjør dette, tror kanskje andre selskap at dette er ok. Skammelig.

 

Jeg har også lest en del om clouding, og i følge endel folk som jobber innen IT har blizzard gjort en slett jobb med serverne. Kan anbefale nfohump.com forumet, der kan du lese mye interessant om akkurat dette. Feks hvordan steam klarer å håndtere flere millioner, mens blizzard feiler gang på gang. Jeg vet ikke hva som er riktig, men det høres troverdig ut, og det er jo ganske utrolig at andre selskap kan få det til, men ikke activision blizzard.

 

Du er ganske smålig og har greie skylapper på viss når du tenker, har du ikke internett i norge så lol. Det finnes faktisk andre land her i verden.

 

Hindre juksing? Det går da fint, man har en online del, og en offline del. Offline characters kan ikke brukes på bnet. Hvor vanskelig er det? For et tåpelig argument.

 

Helt korrekt dude, bare husk at det er mye folk som liker spillet og går imot dette , rett og slett fordi spillet er bra, og de vil ignorere alt du sier, bare husk alt du sier er rett,

 

God 17 Mai <3<3<3<3

Lenke til kommentar

Det hele er veldig enkelt... det koker ned til grådighet. Selskapenes jobb er å tjene penger. Blizzard er ikke Blizzard lenger, men Activision Blizzard, og auksjonærene deres forventer seg å tjene penger på selskapet de kjøpte opp for 12 milliarder eller noe slikt. Selv om det betyr at man prostituerer Blizzards gode navn og rykte sakte men sikkert.

 

Det er også derfor nettbutikkene ikke fikk sende ut spillene tidligere. Activision ønsket å kjøre sine egne day one digitale salg, hvor spillet koster mer å laste ned enn det gjør i butikk, til tross for at 100% går til Activision, og ikke bare 50%, og at man i tillegg slipper å trykke bokser, manualer, DVD plater osv.

 

De tjener mer enn dobbelt opp på digitalt salg. Og nå unngår de også at folk piratkopierer. Så Always Online er nok kommet for å bli i PC spill som tilhører horeselskaper som Activision som gir blaffen i spillerne, og kun er ute etter kortsiktig profitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg boikotter ikke spillet fordi jeg elsker Diablo, og har gjort det i 16-17 år siden jeg var i Friends & Family betaen til Blizzard i Diablo 1. I denne runden var jeg villig til å forsøke å leve med alle de kundefiendtlige aspektene. Jeg er en betalende kunde, og har RETT til å klage på et produkt.

 

Er det noen som kommer med ufruktbar syting her så synes jeg det er deg, Mysticon. Du syter jo hver gang en betalende kunde kommed med kritikk av dette produktet de har kjøpt. Det betyr jo ikke at de ikke har tenkt å benytte seg av det. Ei heller går det ann å levere tilbake produktet i butikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vist du er negativ på Blizzard og hvordan de har valgt å lage dette spillet hvorfor boikoter du det ikke? Skal du ha så sterke meninger må du no stå for det og velge ikke å støtte dette selskapet.

 

Du oppnår ikke mye med å syte over det i denne tråden.

 

Vell, ? wtf

 

 

Visst folk ikke hadde gjort det hadde mange selskap fortsatt med disse dårlige idene,

 

Skal man bare bøye seg i støvet hver gang noe kommer ut, Nei disse fanboyene taler vel rett fra hjerten

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vist du er negativ på Blizzard og hvordan de har valgt å lage dette spillet hvorfor boikoter du det ikke? Skal du ha så sterke meninger må du no stå for det og velge ikke å støtte dette selskapet.

 

Du oppnår ikke mye med å syte over det i denne tråden.

 

Vell, ? wtf

 

 

Visst folk ikke hadde gjort det hadde mange selskap fortsatt med disse dårlige idene,

 

Skal man bare bøye seg i støvet hver gang noe kommer ut, Nei disse fanboyene taler vel rett fra hjerten

Føler du fremstår som en 13-14åring med innleggene du har skrevet i de 2 siste sidene her..

Lenke til kommentar

Vist du er negativ på Blizzard og hvordan de har valgt å lage dette spillet hvorfor boikoter du det ikke? Skal du ha så sterke meninger må du no stå for det og velge ikke å støtte dette selskapet.

 

Du oppnår ikke mye med å syte over det i denne tråden.

 

Vell, ? wtf

 

 

Visst folk ikke hadde gjort det hadde mange selskap fortsatt med disse dårlige idene,

 

Skal man bare bøye seg i støvet hver gang noe kommer ut, Nei disse fanboyene taler vel rett fra hjerten

Føler du fremstår som en 13-14åring med innleggene du har skrevet i de 2 siste sidene her..

Prøver bare og vere sarkastisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...