Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hehehe realzi er sinna :D torsdag hvordan er wizard når du kommer litt opp i level? Holder på en wizard HC, bare på lvl 10atm

Wizard er overpowered as shit i normal, sats på lvl opp Artisan og du vil bli gud i starten av spillet,

 

Gikk fra 5 hit points til 35, med bare noen få intelligence boost, veldig rart,,

 

 

 

 

 

Hva sier du? Er man nødt til å spille coop for å få super epic drop? Det henger jo ikke på greip!

Tror du har misforstått ett eller annet.... Jeg sitter på gjerdet og ser over enda, og visst dette er sant, kjøper jeg ikke.

Veldig mye negativt om D3, både her og på Blizzard forumet, så jeg er usikker til tusen. Kanskje best å vente en uke eller to til prisen synker på grunn av dårlige omtaler :green:

 

Spillet er bra, mistet mye av sjarmen men det er en 9- 10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAA!!!!

 

Lagger i singleplayer, Fuck this, mest dummeste jeg har vert med på i hele mitt liv (innen spill)

 

 

Ok jeg har sykt dyrt (bra) nett, og spillet lagger i singleplayer??? the fuck!

 

 

Blizz(fail) De er er flink men de har virkelig dummet seg ut med wow gameplay i et singleplayer spill.

 

Fy pokker, skyld på Activison , Capcom , Bioware for DLC, men dette er det verste av alt.

 

(edit) Må jeg spille med venner for og få de beste gearet ? are you kidding me?!!

 

Sorry for sur oppførsel, men forum er bra plass og let the steam out

 

Du lagger, godt mulig, men mange som ikkje gjer det.

Og nei, du må ikkje spele med venner for å få det beste gearet.

Lenke til kommentar

HAA!!!!

 

Lagger i singleplayer, Fuck this, mest dummeste jeg har vert med på i hele mitt liv (innen spill)

 

 

Ok jeg har sykt dyrt (bra) nett, og spillet lagger i singleplayer??? the fuck!

 

 

Blizz(fail) De er er flink men de har virkelig dummet seg ut med wow gameplay i et singleplayer spill.

 

Fy pokker, skyld på Activison , Capcom , Bioware for DLC, men dette er det verste av alt.

 

(edit) Må jeg spille med venner for og få de beste gearet ? are you kidding me?!!

 

Sorry for sur oppførsel, men forum er bra plass og let the steam out

 

Du lagger, godt mulig, men mange som ikkje gjer det.

Og nei, du må ikkje spele med venner for å få det beste gearet.

 

Alle vet at spillet er morsomt,

 

Men og komme med denne behandlingen at de som har det bra teller mest er teit,

Spillet mitt lagger forklar det?,

 

Skal jeg like det fordi andre har det bedre en meg?

 

 

(angående armor)

Link please?, noen på denne diskusjonen som sa det

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

@real: Nei, det er ikkje andre som har det bra som teller mest. Det er stort sett fleirtallet som teller mest, og ja, denne kan du tolke bokstavelig.

 

 

Spelet er laga for å kunne rundast fullstendig på egenhånd, og alt som dropper i party, kan også droppe solo. Ikkje tru på alt du leser her. Link har eg ikkje, men om du googler litt på solo vs group så finner du det nok.

Lenke til kommentar

@real: Nei, det er ikkje andre som har det bra som teller mest. Det er stort sett fleirtallet som teller mest, og ja, denne kan du tolke bokstavelig.

 

 

Spelet er laga for å kunne rundast fullstendig på egenhånd, og alt som dropper i party, kan også droppe solo. Ikkje tru på alt du leser her. Link har eg ikkje, men om du googler litt på solo vs group så finner du det nok.

Visst jeg ikke skal tru på alt jeg leser her hvordan vet jeg at du har rett, link, or it didnt happend,

 

Pluss at forum er for store klager, og har jeg irritert meg over at spillet oppfører seg som et mmo når jeg spiller, dette er noe av den mest dummeste blandningen jeg har vert med på i helle mitt liv,

 

En krenkelse vil jeg si, spillet vil ikke en gang huske passordet mitt??? som om noen kommer innom og ødelleger filen min, fuck that, hele systemet er dritt og du vet det, Starcraft trengte ikke online play

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål: Om jeg får en follower, regnes den som en ekstra spiller, så vanskelighetsgraden går opp? Jeg pløyde gjennom betaen uten problem, men sliter med Demon Hunter nå. Å gå solo var ikke noe problem, men døde to ganger på sistebossen i betaen. Idioten spammer jo minions som en tulling, så jeg når ikke frem til ham! På det meste talte jeg minste femten minions, og vi snakker et knøttlite rom. Tror ikke det var så mange for de andre klassene, men på den annen side er det nesten litt kjedelig med barbar og monk. De tullingene doser jo gjennom alt som er av fiender uten å bli svett engang.

 

Btw lot Wizarden min få et to-hånds sverd, bare for å teste det. Interessant nok bruker hun det faktisk. Det er ikke noe random animasjon der i gården. :)

Lenke til kommentar
Veldig mye negativt om D3, både her og på Blizzard forumet, så jeg er usikker til tusen. Kanskje best å vente en uke eller to til prisen synker på grunn av dårlige omtaler :green:

 

Det er mye negativt på forumet av to grunner:

 

1. Veldig mange regnet med de kunne spille uten problem fra dag en. Det gikk selvsagt ikke, da "alle" logget inn samtidig og fikk serverne til å knele. Dette er ren logikk, og vi ser det stadig i MMORPGer. Aion hadde for eksempel kø på flere timer for å logge inn, om jeg ikke husker feil. Men alt dette retter seg opp av seg selv når folk begynner å bli spredt ut over døgnet (les: hverdagen setter inn), men da er det jo for sent fordi "alle andre" har fått spilt mye. Det er litt rart at flere tusen folk kan klage over at de er de eneste som ikke får spilt,.. ;)

 

2. Folk som enten ikke har et problem eller som er smarte nok til å forutsi problemet med at alle logger inn automatisk holder seg som regel borte fra hylekoret på forumet. Tenk selv: Om du har gledet deg til et spill i mange år og det endelig er sluppet, vil du da bruke de første dagene på å juble på et forum eller faktisk spille spillet?

 

Men om du ikke vet helt om du vil ha Diablo 3 finnes det alternativer. Jeg er en stor fan av Path of Exile, og Torchlight 2 kommer om en liten stund. Alle tre er ARPGs og svært bra. Path of Exile er i tillegg helt gratis, men får ikke open beta før i juni en gang. (du kan derimot betale en liten sum for å spille det nå, men alle karakterene blir slettet når de begynner med open beta.)

Lenke til kommentar
Veldig mye negativt om D3, både her og på Blizzard forumet, så jeg er usikker til tusen. Kanskje best å vente en uke eller to til prisen synker på grunn av dårlige omtaler :green:

 

Det er mye negativt på forumet av to grunner:

 

1. Veldig mange regnet med de kunne spille uten problem fra dag en. Det gikk selvsagt ikke, da "alle" logget inn samtidig og fikk serverne til å knele. Dette er ren logikk, og vi ser det stadig i MMORPGer. Aion hadde for eksempel kø på flere timer for å logge inn, om jeg ikke husker feil. Men alt dette retter seg opp av seg selv når folk begynner å bli spredt ut over døgnet (les: hverdagen setter inn), men da er det jo for sent fordi "alle andre" har fått spilt mye. Det er litt rart at flere tusen folk kan klage over at de er de eneste som ikke får spilt,.. ;)

 

2. Folk som enten ikke har et problem eller som er smarte nok til å forutsi problemet med at alle logger inn automatisk holder seg som regel borte fra hylekoret på forumet. Tenk selv: Om du har gledet deg til et spill i mange år og det endelig er sluppet, vil du da bruke de første dagene på å juble på et forum eller faktisk spille spillet?

 

Men om du ikke vet helt om du vil ha Diablo 3 finnes det alternativer. Jeg er en stor fan av Path of Exile, og Torchlight 2 kommer om en liten stund. Alle tre er ARPGs og svært bra. Path of Exile er i tillegg helt gratis, men får ikke open beta før i juni en gang. (du kan derimot betale en liten sum for å spille det nå, men alle karakterene blir slettet når de begynner med open beta.)

 

Ok sorry dude, er ikke meningen og vere så negativ, men du skriver for langt , alle er sur fordi de kan ikke logge inn, det er hylekoret.

 

For det første Aion var et mmo og jeg hadde aldri problemer med og logge inn der, jeg har spillt det spillet i 600 timer og startet før det kom ut.

 

 

Aion hadde vente tid som Wow, (rart du ikke nevnte det, når de er verst i 2006) Men det tok bare 10 min maks og komme seg inn, og da mener jeg 10 min maks maks..

 

Diablo 3 er et singleplayer Offline spill,

 

kan du forklare meg hvorfor jeg må skrive inn passord og hotmail for og spille,? kan du forklare meg hvorfor spillet hakker som Wow når jeg spiller alene, Kan du forklare meg hvorfor Starcraft 2 er online bare at du kan spille offline, ??? ingen kan forklare det, Penger penger penger, og nå får de saksa i munnen,

 

Spillet er bra, men det er måter i hva man skal finne seg i,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Diablo 3 er et singleplayer Offline spill,

 

Og der har vi tredje grunnen til hylekoret. Nei, Diablo 3 er ikke single-player, og det er ikke offline. Bare fordi de to første spillene var det betyr det ikke at dette også er det. De tre viktigste grunnene til hvorfor det ikke er offline er fordi a) det hindrer piratkopiering, b) det hindrer juksing, og c) det gjør det lettere å veksle mellom å spille solo og å spille med venner. Men det er det mange som ikke klarer å forstå, av en eller annen idiotisk grunn jeg ikke fatter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Diablo 3 er et singleplayer Offline spill,

 

Og der har vi tredje grunnen til hylekoret. Nei, Diablo 3 er ikke single-player, og det er ikke offline. Bare fordi de to første spillene var det betyr det ikke at dette også er det. De tre viktigste grunnene til hvorfor det ikke er offline er fordi a) det hindrer piratkopiering, b) det hindrer juksing, og c) det gjør det lettere å veksle mellom å spille solo og å spille med venner. Men det er det mange som ikke klarer å forstå, av en eller annen idiotisk grunn jeg ikke fatter.

Penger penger penger,

 

Det fortere du forstår det fortere blir du kvitt all dette hatet boy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...