Bruker87 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 flere som LAGGER? helt på trynet! Jeg ligger på rundt 350-500 ms hele tiden, på andre spill som Team Fortress 2 ligger jeg på 3-15ms mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvor ser dere pingen? Merket et par laggspikes igår kveld når jeg testet starter ed, men kan ikke huske å ha sett noen form for ping måling. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Nederst til høyre på den baren i midten. Ser ut som en (forhåpentlig vis) grønn strek. Mouseover der Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) error 404 Endret 16. mai 2012 av Nizzen Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 heia blizzard! umulig å spille, Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Noen andre som sliter med disconnects? Jeg får hele tiden Error 3007. Har sjekket en del rundt omkring og kommet frem til at det kan være noe på PCen min som gjør det, som firewall, antivirus osv. Men selv etter å ha slått av begge deler får jeg fortsatt den feilen? Har heller ikke router, så å åpne en port ser jeg ikke helt poenget med. Betaen av Diablo 3 fungerte helt fint, så mistenker at det er noe med fullversjonen som gjør det. Kanskje noe med serverne til Blizzard? Tror jeg fant løsningen, i fall det er andre som sliter med det samme. Bare gå inn i launcheren (ikke selve spillet) og velg Options -> Download Preferences og slå av P2P. Kan ikke si sikkert at det funker her, men vanligvis får jeg disconnect etter ti minutter maks. Nå har jeg spilt nesten siden jeg postet dette for en time siden. Lover bra. 1 Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har også unormalt høy ping hele tiden. 180 - 200 msec stabilt. Merker egentlig lite til det. Men er irriterende når jeg har 10 - 30 msec i alle andre online spill. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har spilt konstant siden kl 15.00 i dag, null problemer! Samme gjelder for han jeg har spilt med. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har også unormalt høy ping hele tiden. 180 - 200 msec stabilt. Merker egentlig lite til det. Men er irriterende når jeg har 10 - 30 msec i alle andre online spill. Ditto, 200-400 ms ping over hele fjøla. AtW Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Funker helt fint her også... Kanskje det er brukerfeil hos folk Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Ligger på stabile 280 ms i ping, men merker heldigvis ikke så mye av det. Glad det ikke er fps. Er lvl 23 atm på Wizarden, jeg liker hva jeg har fått servert så langt edit; fps som i first person shooter, ikke frames. Endret 17. mai 2012 av Extremer Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Bare jeg som stusser på at followeren nesten ikke har noe damage? Han dealer jo rundt 10-15, mens jeg står og dæljer løs 200-300. Lurte også på: I act3 er det en soldat som vil at jeg skal levere spyglass til en løytnant. Hvor er denne løytnanten? Endret 16. mai 2012 av Dimitrij Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har også høy ping 300-600ms . Men så har jeg ræva Ice net. Det absolutt eneste internettet jeg kan få her jeg bor.) Fikk med meg at man måtte være online hele tiden, men det tenkte jeg skulle gå greit. Mange andre spill som er slik som ikke er noe problem, så lenge man spiller singelplayer. Men nei da! her skal alt skje på server siden, Slik at det Jæ*** singel player spill skal lagge! Kommer aldri til å kunne spille Diablo III greit jeg da Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ja, noen småting virker litt i "ubalanse", som feks XP man får for unike ting, som å drepe mange dyr på en gang osv, er er jo ikke engang så mye som man får av å drepe ett lov-level dyr, har minimalt å si. AtW Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har også høy ping 300-600ms . Men så har jeg ræva Ice net. Det absolutt eneste internettet jeg kan få her jeg bor.) Fikk med meg at man måtte være online hele tiden, men det tenkte jeg skulle gå greit. Mange andre spill som er slik som ikke er noe problem, så lenge man spiller singelplayer. Men nei da! her skal alt skje på server siden, Slik at det Jæ*** singel player spill skal lagge! Kommer aldri til å kunne spille Diablo III greit jeg da Jeg brukte ICE.net i årevis uten problemer, så tror ikke det er det som gjør at du har så høy ping. Men skal ikke si det sikkert. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) HAA!!!! Lagger i singleplayer, Fuck this, mest dummeste jeg har vert med på i hele mitt liv (innen spill) Ok jeg har sykt dyrt (bra) nett, og spillet lagger i singleplayer??? the fuck! Blizz(fail) De er er flink men de har virkelig dummet seg ut med wow gameplay i et singleplayer spill. Fy pokker, skyld på Activison , Capcom , Bioware for DLC, men dette er det verste av alt. (edit) Må jeg spille med venner for og få de beste gearet ? are you kidding me?!! Sorry for sur oppførsel, men forum er bra plass og let the steam out Endret 16. mai 2012 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Champions med very fast og mortar er ikke for gøy for en stakkars Wizard på Nightmare uten den kjære templaren sin.:] Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hehehe realzi er sinna torsdag hvordan er wizard når du kommer litt opp i level? Holder på en wizard HC, bare på lvl 10atm Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Uff, trodde jeg hadde funnet den perfekte løsningen med stasjonær pc til spill, og nettbrett til nettsurfing. Nå får jeg veldig lyst på en laptop, sånn at jeg kan spille Diablo under evt. kjedelige opphold hos svigers i sommer. Endret 16. mai 2012 av Bertelsen Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 HAA!!!! Lagger i singleplayer, Fuck this, mest dummeste jeg har vert med på i hele mitt liv (innen spill) Ok jeg har sykt dyrt (bra) nett, og spillet lagger i singleplayer??? the fuck! Blizz(fail) De er er flink men de har virkelig dummet seg ut med wow gameplay i et singleplayer spill. Fy pokker, skyld på Activison , Capcom , Bioware for DLC, men dette er det verste av alt. (edit) Må jeg spille med venner for og få de beste gearet ? are you kidding me?!! Sorry for sur oppførsel, men forum er bra plass og let the steam out Hva sier du? Er man nødt til å spille coop for å få super epic drop? Det henger jo ikke på greip! Tror du har misforstått ett eller annet.... Jeg sitter på gjerdet og ser over enda, og visst dette er sant, kjøper jeg ikke. Veldig mye negativt om D3, både her og på Blizzard forumet, så jeg er usikker til tusen. Kanskje best å vente en uke eller to til prisen synker på grunn av dårlige omtaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå