Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som sliter med disconnects? Jeg får hele tiden Error 3007. Har sjekket en del rundt omkring og kommet frem til at det kan være noe på PCen min som gjør det, som firewall, antivirus osv. Men selv etter å ha slått av begge deler får jeg fortsatt den feilen? Har heller ikke router, så å åpne en port ser jeg ikke helt poenget med. Betaen av Diablo 3 fungerte helt fint, så mistenker at det er noe med fullversjonen som gjør det. Kanskje noe med serverne til Blizzard?

Tror jeg fant løsningen, i fall det er andre som sliter med det samme. Bare gå inn i launcheren (ikke selve spillet) og velg Options -> Download Preferences og slå av P2P. Kan ikke si sikkert at det funker her, men vanligvis får jeg disconnect etter ti minutter maks. Nå har jeg spilt nesten siden jeg postet dette for en time siden. Lover bra. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ligger på stabile 280 ms i ping, men merker heldigvis ikke så mye av det. Glad det ikke er fps.

Er lvl 23 atm på Wizarden, jeg liker hva jeg har fått servert så langt :D

edit; fps som i first person shooter, ikke frames.

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Bare jeg som stusser på at followeren nesten ikke har noe damage? Han dealer jo rundt 10-15, mens jeg står og dæljer løs 200-300.

Lurte også på: I act3 er det en soldat som vil at jeg skal levere spyglass til en løytnant. Hvor er denne løytnanten?

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Jeg har også høy ping 300-600ms :( . Men så har jeg ræva Ice net. Det absolutt eneste internettet jeg kan få her jeg bor.) Fikk med meg at man måtte være online hele tiden, men det tenkte jeg skulle gå greit. Mange andre spill som er slik som ikke er noe problem, så lenge man spiller singelplayer. Men nei da! her skal alt skje på server siden, Slik at det Jæ*** singel player spill skal lagge! Kommer aldri til å kunne spille Diablo III greit jeg da :(

Lenke til kommentar

Jeg har også høy ping 300-600ms :( . Men så har jeg ræva Ice net. Det absolutt eneste internettet jeg kan få her jeg bor.) Fikk med meg at man måtte være online hele tiden, men det tenkte jeg skulle gå greit. Mange andre spill som er slik som ikke er noe problem, så lenge man spiller singelplayer. Men nei da! her skal alt skje på server siden, Slik at det Jæ*** singel player spill skal lagge! Kommer aldri til å kunne spille Diablo III greit jeg da :(

Jeg brukte ICE.net i årevis uten problemer, så tror ikke det er det som gjør at du har så høy ping. Men skal ikke si det sikkert.

Lenke til kommentar

HAA!!!!

Lagger i singleplayer, Fuck this, mest dummeste jeg har vert med på i hele mitt liv (innen spill)

Ok jeg har sykt dyrt (bra) nett, og spillet lagger i singleplayer??? the fuck!

Blizz(fail) De er er flink men de har virkelig dummet seg ut med wow gameplay i et singleplayer spill.

Fy pokker, skyld på Activison , Capcom , Bioware for DLC, men dette er det verste av alt.

(edit) Må jeg spille med venner for og få de beste gearet ? are you kidding me?!!

Sorry for sur oppførsel, men forum er bra plass og let the steam out

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uff, trodde jeg hadde funnet den perfekte løsningen med stasjonær pc til spill, og nettbrett til nettsurfing.

Nå får jeg veldig lyst på en laptop, sånn at jeg kan spille Diablo under evt. kjedelige opphold hos svigers i sommer.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

HAA!!!!

Lagger i singleplayer, Fuck this, mest dummeste jeg har vert med på i hele mitt liv (innen spill)

Ok jeg har sykt dyrt (bra) nett, og spillet lagger i singleplayer??? the fuck!

Blizz(fail) De er er flink men de har virkelig dummet seg ut med wow gameplay i et singleplayer spill.

Fy pokker, skyld på Activison , Capcom , Bioware for DLC, men dette er det verste av alt.

(edit) Må jeg spille med venner for og få de beste gearet ? are you kidding me?!!

Sorry for sur oppførsel, men forum er bra plass og let the steam out

Hva sier du? Er man nødt til å spille coop for å få super epic drop? Det henger jo ikke på greip!

Tror du har misforstått ett eller annet.... Jeg sitter på gjerdet og ser over enda, og visst dette er sant, kjøper jeg ikke.

Veldig mye negativt om D3, både her og på Blizzard forumet, så jeg er usikker til tusen. Kanskje best å vente en uke eller to til prisen synker på grunn av dårlige omtaler :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...