Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Bah, kan begynne act II nå, men føler ikke jeg er god nok. Har bare 660 HP og er level 16, men har gått gjennom og explora det meste jeg har funnet og drept en god del ting. Hvordan får jeg mer HP? Merchants har ikke noe særlig å tilby meg.

e: Spiller forøvrig barbarian.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard har allerede sagt at Normal er en introduksjon for spillere, og en ''feeling'' av spillet. Når du begynner å nærme deg slutten av nightmare og hell tror jeg ikke du kommer til å si det samme. Slapp av, nyt spillet, og kjør på.

Hva med folk som ikke er så interessert i å spille i 20 timer før de får spillet som de vil?

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har vært konstant negativ og furtete helt siden launch igår..kan du ikke bare spille og slappe av litt?

Og du driver konstant å klager over alle innvendinger mot spillet, kan ikke du bare slappe av og spille litt? Eller kan det være at vi begge faktisk har tid til både å spille, og ta det rolig, selv om vi skriver innlegg (dvs stryk det, i går var det ikke mange muligheter til å spille....)

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hmmm, må ha skjedd noe med innlegget mitt, finner det ikke igjen.

Men jeg lurte hvertfall på hvordan dere spiller, mtp å utforske karte, før dere går videoer med feks queste du er på.

Jeg gjorde hvertfall det før. Men nå utforsker jeg bare det jeg må for å komme meg videre.

Lenke til kommentar

HVor mangen grader loot er det i farger? har bare fått mangen gule items! er det ikke lilla eller noe?

Det er vanlig Hvit \ Blå \ Gul og Brun. Brun er Legendary Items. Tror det er "Set items" også. aner ikke hvilken de er.

Lenke til kommentar

HVor mangen grader loot er det i farger? har bare fått mangen gule items! er det ikke lilla eller noe?

Det er vanlig Hvit \ Blå \ Gul og Brun. Brun er Legendary Items. Tror det er "Set items" også. aner ikke hvilken de er.

Når begynner man og få brune items? er i act 2 og ikke fått noen!:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...