henrikwl Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hmm, nå står jeg med halv helse og ingen monstre i nærheten. Companion min har Heal som valgt skill. Hvorfor healer han meg ikke? Så vidt jeg vet healer han deg kun ved lav helse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Åja..så for meg at han toppa opp helsa mi utenfor combat også. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Vel, det virker veldig som at veldig mange dømmer hvor lett/vanskelig spillet er etter kun å spillt på normal vanskelighetsgrad. For de som har spillt D1/D2, så vet man at Diablo-serien handler om å klare spillet på høyeste vanskelighetsgrad. Normalgraden er noe man klarer solo, mens høyere grader krever mer sammarbeid/bedre gear. Klasser som virker OP på normal, kan fort være ubrukelig på høyere vanskelighetsgrader når monstre begynner å få multiresists og bruke nye angrep du tidligere ikke har sett. Anbefaler og vente litt med uttalelser om at det er for lett til du har forsøkt Hell+:-) Jeg kan nesten garantere deg mye instant death og WTF-moments når du spiller på det vanskeligste:-) Dette er no bullshit da.. De må no ballansere spille også på normal. Vist en person spiller et spill i 10 timer uten en eneste utfordring så gir ikke akkurart det motivasjon til å spille vidre selv om det er andre vanskelighets grader. Eventuelt så får de gjøre slik at vanskelighets graden kan stilles på i option eller noe. Vil ha en utfordring, og dette er vel mest med abilities å gjøre. Vist en "spender" abilitie faktisk ikke bruker noe mana/rage/what ever så er vel ikke det rett?! Eller? 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Spesielt attack speed på våpen da DPS du ser er med attack speeden til det våpnet(ja, DPS blir kalkulert), samme gjelder for +dmg mod på våpen, det blir gjenspeila i dps nummeret du ser på våpnet. Er du helt sikker på det? På mine våpen er DPS = (høyeste dmg+laveste dmg)/2 * Attacks per second, helt presis, altså uten dmg mod. AtW nesten helt sikker, du kan selv sjekke dette, jeg fant et våpen i butikken: level 5 knuckles med +damge mod, 10.5DPS, sjekket så med item guiden hva dps range var for base våpnet, og det er 7 til 8.4. EDIT: DPS på char sheeten er ikke like hjelpsom, men DPS på våpen er ganske rett fram. Faktisk har jeg mange problemer med DPS som vises på inventory skjermen, men jobber fortsatt litt med å dekode hvordan den fungerer Endret 16. mai 2012 av Civilix Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Dette er no bullshit da.. De må no ballansere spille også på normal. Vist en person spiller et spill i 10 timer uten en eneste utfordring så gir ikke akkurart det motivasjon til å spille vidre selv om det er andre vanskelighets grader. Eventuelt så får de gjøre slik at vanskelighets graden kan stilles på i option eller noe. Vil ha en utfordring, og dette er vel mest med abilities å gjøre. Vist en "spender" abilitie faktisk ikke bruker noe mana/rage/what ever så er vel ikke det rett?! Eller? Jeg er helt enig. Et spill skal ikke balanseres etter at man skal spille igjennom før man sliter. Har nå kommet et stykke inn i act 3, og har kun dødd en gang. Og det var meg som ikke fulgte med (suicide mobs som kom løpende), har ikke dødd i noen boss-fights. Syns det er litt synd, men må si at Act 3 begynte ganske mye hardere enn Act 2 sluttet, så kan jo håpe på litt hardere action nå ^^ 1 Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Da var sisteboss nede. 17t 38min. Noen som begynner å næreme seg og vil starte nightmare sammen? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Da var sisteboss nede. 17t 38min. Noen som begynner å næreme seg og vil starte nightmare sammen? starte nightmare etter 17 timer? Du brukte dobbelt så lang tid som meg? :O Dette er no bullshit da.. De må no ballansere spille også på normal. Vist en person spiller et spill i 10 timer uten en eneste utfordring så gir ikke akkurart det motivasjon til å spille vidre selv om det er andre vanskelighets grader. Eventuelt så får de gjøre slik at vanskelighets graden kan stilles på i option eller noe. Vil ha en utfordring, og dette er vel mest med abilities å gjøre. Vist en "spender" abilitie faktisk ikke bruker noe mana/rage/what ever så er vel ikke det rett?! Eller? Jeg er helt enig. Et spill skal ikke balanseres etter at man skal spille igjennom før man sliter. Har nå kommet et stykke inn i act 3, og har kun dødd en gang. Og det var meg som ikke fulgte med (suicide mobs som kom løpende), har ikke dødd i noen boss-fights. Syns det er litt synd, men må si at Act 3 begynte ganske mye hardere enn Act 2 sluttet, så kan jo håpe på litt hardere action nå ^^ Are you kidding me? Du har fortsatt Nightmare, Hell og Inferno foran deg. Det her er normal. Slapp av. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg vet at jeg kommer til å dø mer, jeg vet at det kommer til å bli et helvette. Det jeg sa var bare at nå har jeg spilt i 9 timer og kun dødd én gang. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Andre som sliter med høg ping ? I natt låg eg på rundt 60 ms, no mellom 260 - 300++. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 PRO tips: Selg ting på auksjons hust nå. Ting som er veldig dårlig er verdt en del når det er så mange på lavt level. Fikk veldig mye penger for noe greier som ikke var veldig bra. "Veldig" i forhold til det jeg hadde fra før. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Da er jeg på Act4 på lvl 29 Moro så langt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Spesielt attack speed på våpen da DPS du ser er med attack speeden til det våpnet(ja, DPS blir kalkulert), samme gjelder for +dmg mod på våpen, det blir gjenspeila i dps nummeret du ser på våpnet. Er du helt sikker på det? På mine våpen er DPS = (høyeste dmg+laveste dmg)/2 * Attacks per second, helt presis, altså uten dmg mod. AtW nesten helt sikker, du kan selv sjekke dette, jeg fant et våpen i butikken: level 5 knuckles med +damge mod, 10.5DPS, sjekket så med item guiden hva dps range var for base våpnet, og det er 7 til 8.4. EDIT: DPS på char sheeten er ikke like hjelpsom, men DPS på våpen er ganske rett fram. Faktisk har jeg mange problemer med DPS som vises på inventory skjermen, men jobber fortsatt litt med å dekode hvordan den fungerer Ser ikke helt hva du mener her? Det ar da forskjellig hva slags damage våpen av samme typ har. Så når det feks står : Damage 4-10 Fire damage 2-4 Så mener du fire damage er tatt med i den første staten? AtW Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 PRO tips: Selg ting på auksjons hust nå. Ting som er veldig dårlig er verdt en del når det er så mange på lavt level. Fikk veldig mye penger for noe greier som ikke var veldig bra. "Veldig" i forhold til det jeg hadde fra før. Hva er "mye"? Folk betaler kanskje for dårlige items, akuratt nå. Men samtidig så er det ingen som har noe særlig med gull, så det er begrenset hva man kan betale. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Syns det er smått utrolig hvor FEIL loot jeg får konstant. Selv fra bosser dropper det loot som passer en helt annen klasse enn min. Og kompiser som ikke er wizard får masse +int loot. Er noe rart med loot tablene. Rare hatten jeg fikk fra Skeleton King burde jo være dødskul, men den hadde +5 strength Endret 16. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Dette er no bullshit da.. De må no ballansere spille også på normal. Vist en person spiller et spill i 10 timer uten en eneste utfordring så gir ikke akkurart det motivasjon til å spille vidre selv om det er andre vanskelighets grader. Eventuelt så får de gjøre slik at vanskelighets graden kan stilles på i option eller noe. Vil ha en utfordring, og dette er vel mest med abilities å gjøre. Vist en "spender" abilitie faktisk ikke bruker noe mana/rage/what ever så er vel ikke det rett?! Eller? Jeg er helt enig. Et spill skal ikke balanseres etter at man skal spille igjennom før man sliter. Har nå kommet et stykke inn i act 3, og har kun dødd en gang. Og det var meg som ikke fulgte med (suicide mobs som kom løpende), har ikke dødd i noen boss-fights. Syns det er litt synd, men må si at Act 3 begynte ganske mye hardere enn Act 2 sluttet, så kan jo håpe på litt hardere action nå ^^ jeg fant spillet litt vanskelig på akt 1 med demon hunter. helt i starten før jeg fikk mine skills. Starten på act 2 sleit jeg litt med barbar men det var egentlig litt morro. måtte liksom bruke mer enn 2 museknapper for å klare meg. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvor mye spilletid kan man regne med for å komme til Diablo på Inferno? Bare lurer fordi jeg sier å flirer av ideèn at noen kjører hardcore campain, og kommer til Diablo på Inferno. Må være ganske mye nerver da! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Da var sisteboss nede. 17t 38min. Noen som begynner å næreme seg og vil starte nightmare sammen? starte nightmare etter 17 timer? Du brukte dobbelt så lang tid som meg? :O Dette er no bullshit da.. De må no ballansere spille også på normal. Vist en person spiller et spill i 10 timer uten en eneste utfordring så gir ikke akkurart det motivasjon til å spille vidre selv om det er andre vanskelighets grader. Eventuelt så får de gjøre slik at vanskelighets graden kan stilles på i option eller noe. Vil ha en utfordring, og dette er vel mest med abilities å gjøre. Vist en "spender" abilitie faktisk ikke bruker noe mana/rage/what ever så er vel ikke det rett?! Eller? Jeg er helt enig. Et spill skal ikke balanseres etter at man skal spille igjennom før man sliter. Har nå kommet et stykke inn i act 3, og har kun dødd en gang. Og det var meg som ikke fulgte med (suicide mobs som kom løpende), har ikke dødd i noen boss-fights. Syns det er litt synd, men må si at Act 3 begynte ganske mye hardere enn Act 2 sluttet, så kan jo håpe på litt hardere action nå ^^ Are you kidding me? Du har fortsatt Nightmare, Hell og Inferno foran deg. Det her er normal. Slapp av. no im not kidding you.. vist alt er en stor grindfest uten å måtte bruke noe annet en 1 museknapp, og 0,5 hjernecelle kommer ikke jeg til å klare meg til mightmare. Jeg trenger LITT utfordring! 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Blizzard har allerede sagt at Normal er en introduksjon for spillere, og en ''feeling'' av spillet. Når du begynner å nærme deg slutten av nightmare og hell tror jeg ikke du kommer til å si det samme. Slapp av, nyt spillet, og kjør på. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Mmm... deilig å få beskjed at man er satt i KØ for å få spille. Et singleplayer-spill. F-A-N-tastisk. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Da var sisteboss nede. 17t 38min. Noen som begynner å næreme seg og vil starte nightmare sammen? starte nightmare etter 17 timer? Du brukte dobbelt så lang tid som meg? :O Dette er no bullshit da.. De må no ballansere spille også på normal. Vist en person spiller et spill i 10 timer uten en eneste utfordring så gir ikke akkurart det motivasjon til å spille vidre selv om det er andre vanskelighets grader. Eventuelt så får de gjøre slik at vanskelighets graden kan stilles på i option eller noe. Vil ha en utfordring, og dette er vel mest med abilities å gjøre. Vist en "spender" abilitie faktisk ikke bruker noe mana/rage/what ever så er vel ikke det rett?! Eller? Jeg er helt enig. Et spill skal ikke balanseres etter at man skal spille igjennom før man sliter. Har nå kommet et stykke inn i act 3, og har kun dødd en gang. Og det var meg som ikke fulgte med (suicide mobs som kom løpende), har ikke dødd i noen boss-fights. Syns det er litt synd, men må si at Act 3 begynte ganske mye hardere enn Act 2 sluttet, så kan jo håpe på litt hardere action nå ^^ Are you kidding me? Du har fortsatt Nightmare, Hell og Inferno foran deg. Det her er normal. Slapp av. no im not kidding you.. vist alt er en stor grindfest uten å måtte bruke noe annet en 1 museknapp, og 0,5 hjernecelle kommer ikke jeg til å klare meg til mightmare. Jeg trenger LITT utfordring! Kom igjen, slapp av litt Nyt stemningen, questen, grafikken og andre ting hvis du synes mobsene du møter for tiden er for svake for deg. Som andre sier, det blir nok værre. Og har du bare dødd en gang på hele normal, er du ganske god Props til deg. Men det blir nok vanskeligere. Bare slapp av for now Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå