Vaktmestern Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg spiller monk og bruker helst dagger da de er veldig raske (typisk 1.5++ ) noe som gjør at man slår fortere og dermed genererer spirit fortere. Har ikke spillet forran meg så er ikke helt sikker på dette men har ikke hånd våpen(fist) også 1.5 attack speed? De er 1.4 http://us.battle.net/d3/en/item/fist-weapon/ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 @ Civilix. Har sjøl bytta til sverd med 2 meir damage på fordi det hadde +40 intelligence og anna snacks på seg. Ga meg meir damage output. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Midtveis i Act2 nå (tror jeg) og er level 18. Storkoser meg med en build på wizard'en som er ganske heftig, men jeg må passe på at jeg ikke blir trengt opp i et hjørne. Stikkord er glass cannon, frost nova og elektrisitet med et våpen som gir pervers dps (rare). Dette gjør at jeg med frost nova, strøm og force push knerter 8-10 fiender på en gang med alle cool downene nede. Nyter dette og føler meg OP til tider.. Koser meg masse med miljøet i spillet, særlig musikken inni noen av hulene er bare helt fantastisk og noe av det kuleste jeg hittil har sett har vært i slutten av Act 1: I hjemmet til Butcher med alle torturredskapene og blodet og gørra. Perfekt! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Midtveis i Act2 nå (tror jeg) og er level 18. Storkoser meg med en build på wizard'en som er ganske heftig, men jeg må passe på at jeg ikke blir trengt opp i et hjørne. Stikkord er glass cannon, frost nova og elektrisitet med et våpen som gir pervers dps (rare). Dette gjør at jeg med frost nova, strøm og force push knerter 8-10 fiender på en gang med alle cool downene nede. Nyter dette og føler meg OP til tider.. Koser meg masse med miljøet i spillet, særlig musikken inni noen av hulene er bare helt fantastisk og noe av det kuleste jeg hittil har sett har vært i slutten av Act 1: I hjemmet til Butcher med alle torturredskapene og blodet og gørra. Perfekt! Er mot slutten av act 2 nå tror jeg, første vanskelighetsgrad. Du får legge meg til om du vil ha noen å spille videre med:) Gulrotsaft#2573 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Spilte igjennom starter edition på veldig kort tid igår, typ 2 timer og det var da med utforsking av hver eneste krok som var å utforske. Litt redd for at spillet er veldig kort i forhold til f eks diablo 2, hører jo at folk har spilt igjennom spillet på 6 timer?! Noe som gjør meg veldig skeptisk til innkjøp... Noen av dere som har innspill på varigheten av spillet? 450 kr for 6 timers fun er jo ikke akkuratt hva jeg gidder å bruke penger på som en fattig student ATM 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Spilte igjennom starter edition på veldig kort tid igår, typ 2 timer og det var da med utforsking av hver eneste krok som var å utforske. Litt redd for at spillet er veldig kort i forhold til f eks diablo 2, hører jo at folk har spilt igjennom spillet på 6 timer?! Noe som gjør meg veldig skeptisk til innkjøp... Noen av dere som har innspill på varigheten av spillet? 450 kr for 6 timers fun er jo ikke akkuratt hva jeg gidder å bruke penger på som en fattig student ATM Spilt litt over 6 timer og er bare rett forbi act 2. Man kan selvsagt klare det fortere hvis man løper gjennom alt og har veldig flaks med veivalg. Dessuten er det bare normal som er over "på 6 timer". Deretter har man nightmare, hell og inferno å bryne seg på. Dessuten kan man jo spille gjennom på flere karakterer også. Endret 16. mai 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg brukte 6 timer på Act1. 5 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Spilte igjennom starter edition på veldig kort tid igår, typ 2 timer og det var da med utforsking av hver eneste krok som var å utforske. Litt redd for at spillet er veldig kort i forhold til f eks diablo 2, hører jo at folk har spilt igjennom spillet på 6 timer?! Noe som gjør meg veldig skeptisk til innkjøp... Noen av dere som har innspill på varigheten av spillet? 450 kr for 6 timers fun er jo ikke akkuratt hva jeg gidder å bruke penger på som en fattig student ATM Skal godt gjøres å spille igjennom alle aktene på 6 timer, kanskje om du stormer igjennom mens du skipper alt av story. og en annen ting, om du spiller igjennom normal vanskelighetsgrad for å så skrinlegge spillet så spiller du diablo helt feil. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Spesielt attack speed på våpen da DPS du ser er med attack speeden til det våpnet(ja, DPS blir kalkulert), samme gjelder for +dmg mod på våpen, det blir gjenspeila i dps nummeret du ser på våpnet. Er du helt sikker på det? På mine våpen er DPS = (høyeste dmg+laveste dmg)/2 * Attacks per second, helt presis, altså uten dmg mod. AtW Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvor får jeg kjøpt diablo 3 til lavest pris? vil ikke ha fysisk kopi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Tror det er bare battle.net som selger digital download. Der koster det 50 Euro. Endret 16. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 battle.net vil jeg tro. Hold deg unna cd-key selgerne, og de som promoterer dem. Bare juks og fanteri. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 battle.net vil jeg tro. Hold deg unna cd-key selgerne, og de som promoterer dem. Bare juks og fanteri. Javel? Hva får deg til å komme med den påstanden? Jeg har tilgode å se noen underbygde påstander om at ting som g2play er "juks å fanteri" utenom løsrvene påstander om at de ikke er autoriserte for salg, hva enn det skal bety. AtW Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Javel? Hva får deg til å komme med den påstanden? Jeg har tilgode å se noen underbygde påstander om at ting som g2play er "juks å fanteri" utenom løsrvene påstander om at de ikke er autoriserte for salg, hva enn det skal bety. AtW Henger meg på denne, har alltid fått kjempegod service og alle produkter jeg betalt for av g2play (og flere andre tilsvarende sider). Handlet fra g2play for flere tusen kroner. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Blacksmith pages dropper bare på nightmare etc ikke sant. Vært nære level 5 på bs lenge. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Denne filmen inneholder spoiler fra Act 2! Noen andre som synest at det kan bli litt for lett til tider og enkelte spells/abilities er litt vel "OP" eller kan spammes for mye? I filmen under ser dere at jeg spammer høyre museknapp uten å måtte tenke på rage. Liker Demon hunter med synes at det blir litt vel lett til tider. (Fikk bedre våpen like etter denne filmen og gjør faktisk enda mer skade no) http://www.youtube.com/watch?v=x7v7aGYOpc4&feature=g-upl Endret 16. mai 2012 av MysticoN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hmm, nå står jeg med halv helse og ingen monstre i nærheten. Companion min har Heal som valgt skill. Hvorfor healer han meg ikke? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Vel, det virker veldig som at veldig mange dømmer hvor lett/vanskelig spillet er etter kun å spillt på normal vanskelighetsgrad. For de som har spillt D1/D2, så vet man at Diablo-serien handler om å klare spillet på høyeste vanskelighetsgrad. Normalgraden er noe man klarer solo, mens høyere grader krever mer sammarbeid/bedre gear. Klasser som virker OP på normal, kan fort være ubrukelig på høyere vanskelighetsgrader når monstre begynner å få multiresists og bruke nye angrep du tidligere ikke har sett. Anbefaler og vente litt med uttalelser om at det er for lett til du har forsøkt Hell+:-) Jeg kan nesten garantere deg mye instant death og WTF-moments når du spiller på det vanskeligste:-) 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Spilte igjennom starter edition på veldig kort tid igår, typ 2 timer og det var da med utforsking av hver eneste krok som var å utforske. Litt redd for at spillet er veldig kort i forhold til f eks diablo 2, hører jo at folk har spilt igjennom spillet på 6 timer?! Noe som gjør meg veldig skeptisk til innkjøp... Noen av dere som har innspill på varigheten av spillet? 450 kr for 6 timers fun er jo ikke akkuratt hva jeg gidder å bruke penger på som en fattig student ATM Jeg brukte 16-17 timer på å runde spillet på normal. Og det blir verre og verre. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Takker for tilbakemeldingene om spillets lengde, roet meg litt Blir nok mest sannsynlig innkjøp etter eksamensperioden Edit: og nå skriver skurupu 16-17 timer på normal, vel mener å huske å bruke en del mere tid på d2, men er jo fortsatt mye mer enn hva andre SP spill har levert i senere tid. Jaja, har jo fet sommerjobb så blir sikkert innkjøp anyways, men blir nok å vente litt Endret 16. mai 2012 av dTd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå