Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Det har det mest sannsynlig ikke gjort heller, du tar trolig spilt på US server og er nå logget inn på EU, eller andre veien. Eller enda verre Asia, sjekk innstillingene og bytt litt frem og tilbake og se om de plutselig dukker op

Ja det kan nok stemme da jeg prøvde litt forskjellige servere fordi de var umulig å komme inn noe sted. Men jeg gikk jo ut ifra at det var datakopiering internt mellom de forskjellige regionene? Det kan da vel ikke være så teit laget at man faktisk ikke kan velge fritt uten å miste characters på den måten??

Du mister den ikkje nei, den blir berre verende på den servern du laga den.

USA helt kan aldri bli EU eller ASIA helt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det kan nok stemme da jeg prøvde litt forskjellige servere fordi de var umulig å komme inn noe sted. Men jeg gikk jo ut ifra at det var datakopiering internt mellom de forskjellige regionene? Det kan da vel ikke være så teit laget at man faktisk ikke kan velge fritt uten å miste characters på den måten??

Du mister den ikkje nei, den blir berre verende på den servern du laga den.

USA helt kan aldri bli EU eller ASIA helt!

Når det er så høl i huet så burde man i det minste fått en liten advarsel når man oppretter character/skifter server. :(

Lenke til kommentar

Level 30!

Storkoser meg, logget meg inn nå etter maintenace og ser jeg har mistet mange achievments, hadde 500 points, nå har jeg 150, oh well.

Ser ihvertfall de fikset blacksmith achievment buggen. Men så fjernet de alle level achievmentsene mine, samt companion, gull, bøker etc. Men det får jeg jo tatt på en reroll.

Lenke til kommentar

mange som klager på mengden innhold her. men om man sammenligner med D2 så virker actene lengre og fyldigere, mye mer variert og skiftene spells er det også. å grinde gear er jo også en del av opplegget, hva var det etter normal i d2 da? jo, akkurat det samme. er det en oppskrift som funker? ja!:-)

Etter jeg var ferdig med act1 synes jeg at jeg hadde fått med meg mere lore enn jeg fikk i hele D2 :p Men jeg gikk grundig til verks, leste alle scrolls og utforsket nesten hver siste centimeter av alle områdene og lyttet til alt som var å lytte til. Jeg vil sammenligne lengden på og innholdet i act1 med å spille act 1-3 i D2. Etter endeløs grinding kom jeg inn i 9 tiden og spillte til halv 1, dvs ca. 3 timer, også hadde jeg spillt en time fra før av tidligere så ca. 4 timer totalt på a1. Det er omtrent like lang tid som jeg brukte på a1-3 i D2 forleden, untwinked og med å høre på alle historier osv.

Det visuelle må jeg bare si er helt fantastisk! Det var flere ganger under spilling jeg rett og slett stoppet opp og gikk litt frem og tilbake, kun for å nyte det visuelle. De har gjort en veldig god jobb med bakgrunner osv. for å skape en slags dybdefølelse selv med fugleperspektivet man spiller i. Skillanimasjoner er det for tidlig å si noe om siden jeg bare har sett den lille brøkdelen av hva WDen min har å by på til nå.

Det eneste jeg føler faller litt igjennom i spillet er musikken. Jeg synes ofte den er for nedtonet og lav i forhold til resten og selv om jeg skrudde den opp på fullt or alt annet ned til 50% er den fortsatt lav og veldig anonym. Kudos for at de har laget "action" musikk når du møter bosser og slikt, men generelt litt kjipt foreløpig i act1.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jau, D2 var enda mere ensformig. Det eneste alle gjorde på ladders der var å grinde samme bossene hundreogørtentusen ganger for å få "riktig" drops som de kunne selge eller trade for andre "riktige" drops, så den og den ultimate builden ble "riktig".

Hvor "riktig" defineres av noen matteluringer på nettsider som hadde regna ut nøyaktig DPS og hvilke items som var best.

Fordi en maxa hammerdin-spec krever akkurat det og det sverdet eller codpiecen, og hvis du ikke har nøyaktig de rette tingene blir du pwnet i PVP av de som har dem. Mye som WOW egentlig, der alle grinder samme raids og dungeons for å få riktig gear til å fortsette.

Du beskriver Diablo 2 slik det var etter 4-5 år ink. en expansion? Ikke rart det har utviklet seg slik da. Vent i 4-5 år før du bedømmer Diablo 3 også da.

Jeg har bare kommet til act 3, men jeg forventer ikke samme dybde og levetid fra Diablo 3 som 2. Det føles for simpelt. Skills bare faller i fanget ditt uten noen som helst planlegging og alt er basert på prosentvis weapondamage så det er ingen funksjonsmessige forskjeller mellom klasser eller skills.

Rusher nesten for å komme meg til nm nå for å se hvordan det blir når det har litt å si hvilke items og skills man har.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har mine tvil, blir spennende å se. Det som ser ut som en løsning nå er "idling", igår var jeg på hero-select skjermen i flere timer (trykket meg av og til rundt i menyer), for å unngå innlogging.

Sånn som jeg skjønner det er det kun innloggingsserverne som er flaskehalsen, så jeg gjør ingen skade for andre spillere heller :)

Lenke til kommentar

Hva synes dere om "Builds" i Diablo 3?

Jeg mangler bare å unlocke et par skills og den siste passive slotten, men i mine øyne er ordet build ikke-eksisterende. Jeg ser Whiteshit sier summoner spec ovenfor her, men jeg spiller Witch Doctor selv og kan ikke se for meg hva det innebærer.

Uansett hvilke skills man bruker så trenger man de samme statsa på items og koblingen passive -> active skill er i mine øyne svak.

Jeg prøvde en combo hvor jeg får 4 zombie dogs istedenfor 3, 35% sjangse for ny zombie dog når en av de dør, 5% sjangse for ny zombie dog når fiender dør og sacrifice, men det funket jo likevel ikke i hele tatt fordi cooldown på zombie dogs er så lang at når alle zombie dogene dør så er jeg helt ubrukelig i opptil 1 minutt, og etter hva jeg ser er det ingen måte å "specce" bort eller redusere cooldownen.

Lenke til kommentar

Blizz sa at de ikke ville ha mappet slik som det var i D2. De vil ikke at folk skal ha dette oppe mens de holder på fordi de vil at folk skal "spille", og ikke springe rundt i et kart.. Eller noe i den duren.. :p

Ja det var noe slikt. For at du skulle konsentrere deg om "the action" istedenfor kartet. Fail for min del, da jeg nistirrer på kartet hele tiden mens jeg spiller for å orientere meg om hvor jeg er. Det kunne vært bedre hvis kartet var i lavere skalering, slik at mer av kartet fikk plass i boksen og man fikk bedre oversikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...