ATWindsor Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hmm, bare meg som har det problemet om man logger på nå? AtW Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 damage, dps, stats osv. i spillet her synes jeg bare er rot hittil. Fant en ring som ga 3-6 damage nå og den gir meg 32 ekstra damage om jeg equipper den. Sikkert fordi jeg har så latterlig høy intelligence, men det er jo så vanskelig å vite hva som er hva og hva som er bra. Og ingen steder ser man damage på skillsene som et tall. Det må man tydligvis regne ut selv basert på prosentene og damagen man får oppgitt på character screenen? Lenke til kommentar
w4zz Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hmm, bare meg som har det problemet om man logger på nå? AtW Kommer ikke inn her heller, stopper på Retrieving character info................................. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 ikke jeg heller, alle kompissene mine sitter å spiller men jeg får meg ikke inn.. har ikke spilt siden kl 12.00 idag.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) SPPPPOOOIIIILLLLLEEERRRR!!!!!! Er det så helvetes vanskelig å bruke spoilertag!!!! Beklager. Tenkte ikke over at det var en spoiler at Diablo er bossen i et spill som heter Diablo. Noe jeg har tatt for gitt. Siste boss i Diablo: Diablo Siste boss i Diablo 2: Diablo Siste boss i Diablo 3: ??? Endret 15. mai 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Okei.. Har kjøpt spillet elektronisk og når jeg kommer på 41% av installasjonen kommer dette opp: CD-ROMen min er tom btw. Noen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg bare prøvde å logge inn 5-6 ganger, og vips så var jeg inne. Ikkje vent på den chart greie. Trykk cancel og prøv igjen. Det funket for meg.... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Har hatt en økt på 3 timer nå, spilt act 1 (litt forbi der betaen slutter) og historien virker å bli interessant. Gleder meg til fortsettelsen. Desverre er det fullt av forbanna tullinger her i tråden som absolutt SKAL spoile ting så jeg får lyst til å oppsøke dem og kjøre kaktuser opp i ræva på dem og bestemora dems. Det er ingen vits i å ødelegge for andre!! Dere andre som ikke er her for å ødelegge: Bare å fortsette å prøve å logge inn - det går til slutt skal dere se. 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg har klart å logge inn flere ganger på rad, og har gjort første bonus-quest. Problemet er at jeg blir disconnecta etter fem, ti minutter hver gang. Men på den annen side er det et stort fremskritt. Frem til nå har jeg nesten ikke kommet inn i det hele tatt, og nå kommer jeg inn hele tiden. Regner med det blir mer stabilt om noen timer, så i morra burde det ikke være noe problem lengre. Håper jeg. Nå blir det kveldsmat og Mythbusters, før jeg prøver igjen. Selv med utallige disconnects er det et svært bra spill. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Jeg har spilt non-stop siden release, og har bare disconnected èn gang. Bare sånn for å gni det inn. Endret 15. mai 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg har spilt non-stop siden release, og har bare disconnected èn gang. Bare sånn for å gni det inn. Pics, or it didn't happen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) SPPPPOOOIIIILLLLLEEERRRR!!!!!! Er det så helvetes vanskelig å bruke spoilertag!!!! Beklager. Tenkte ikke over at det var en spoiler at Diablo er bossen i et spill som heter Diablo. Noe jeg har tatt for gitt. Siste boss i Diablo: Diablo Siste boss i Diablo 2: Diablo Siste boss i Diablo 3: ??? Stemmer nok det, men i D2;lod så var det baal Btw. Hvor mange er nye til D3 universet? Endret 15. mai 2012 av Laffe Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 SPPPPOOOIIIILLLLLEEERRRR!!!!!! Er det så helvetes vanskelig å bruke spoilertag!!!! Beklager. Tenkte ikke over at det var en spoiler at Diablo er bossen i et spill som heter Diablo. Noe jeg har tatt for gitt. Siste boss i Diablo: Diablo Siste boss i Diablo 2: Diablo Siste boss i Diablo 3: ??? Stemmer nok det, men i D2;lod så var det baal Btw. Hvor mange er nye til D3 universet? tror alle er nye i d3 universet Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hehe.. Skrev litt feil. Var vel mer rettet mot diablo generelt, altså som er helt ny og som ikke har tidligere diablo Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Får fortsatt logget på, men heroen min fra tidlige i dag er borte, takk for den blizzard. Hvordan kan jeg stole på at de ikke mister heroen senere? Loginproblemer burde ikke forårsake sletting på serveren. AtW Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Hehe.. Skrev litt feil. Var vel mer rettet mot diablo generelt, altså som er helt ny og som ikke har tidligere diablo Har rundet Diablo 1 og 2, lest hele Sin War-trilogien og har The Kingdoms of Shadow stående i bokhyllen. Hadde også Legacy of Blood, men gav den bort fordi den var så ræva. Så ja, jeg vet et og annet om Diablo-universet. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Ehm.. er dette et MMO eller et RPG? Må jeg være pålogget internett for å spille D3? Og er det servers? :S Trodde diablo var et offline singelplayer spill jeg Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Mistet også characteren min etter at serveren stengte ned... Ikke noen veldig big deal da den bare var level 6, men om dette skjer senere når jeg har fått høyere level er det jo en skikkelig "deal breaker"! Det jeg syntes var veldig rart var at da jeg spilte gjennom andre gang med "Witch Doctor" characteren så var det vanskeligere andre gangen!?! Måtte sjekk om jeg hadde valgt "Normal" og det hadde jeg. Driver de og patcher opp med gamebalance midt i oppi dette forferdelige rotet? Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Vikingkylling gjør meg stolt Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Får fortsatt logget på, men heroen min fra tidlige i dag er borte, takk for den blizzard. Hvordan kan jeg stole på at de ikke mister heroen senere? Loginproblemer burde ikke forårsake sletting på serveren. AtW Det har det mest sannsynlig ikke gjort heller, du tar trolig spilt på US server og er nå logget inn på EU, eller andre veien. Eller enda verre Asia, sjekk innstillingene og bytt litt frem og tilbake og se om de plutselig dukker opp. Mistet også characteren min etter at serveren stengte ned... Ikke noen veldig big deal da den bare var level 6, men om dette skjer senere når jeg har fått høyere level er det jo en skikkelig "deal breaker"! Det jeg syntes var veldig rart var at da jeg spilte gjennom andre gang med "Witch Doctor" characteren så var det vanskeligere andre gangen!?! Måtte sjekk om jeg hadde valgt "Normal" og det hadde jeg. Driver de og patcher opp med gamebalance midt i oppi dette forferdelige rotet? Det har det mest sannsynlig ikke gjort heller, du tar trolig spilt på US server og er nå logget inn på EU, eller andre veien. Eller enda verre Asia, sjekk innstillingene og bytt litt frem og tilbake og se om de plutselig dukker op Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå